AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei folkens! Jeg har lest i teoriboka ang bremselengde og stopplengde,- men for å være helt ærlig så ble jeg ikke særlig klokere av det! Hvordan skal man tenke for å finne ut stopplengde og bremselengde? Kom gjerne med ulike eksempler! Setter meget stor pris på logiske forklaringer her. Mvh
UnderCover Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Siden ingen svarer så vil jeg lette opp stemningen med å si at det finnes mange typer bremsespor, og ikke alle er verdt å regne trykk på
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Siden ingen svarer så vil jeg lette opp stemningen med å si at det finnes mange typer bremsespor, og ikke alle er verdt å regne trykk på Men det dukker allikevel opp spørsmål angående dette på selve teoriprøven da :S ..
Gjest Eurodice Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Siden ingen svarer så vil jeg lette opp stemningen med å si at det finnes mange typer bremsespor, og ikke alle er verdt å regne trykk på Haha, jeg tror jeg vet hva slags bremsespor du sikter til .
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Siden ingen svarer så vil jeg lette opp stemningen med å si at det finnes mange typer bremsespor, og ikke alle er verdt å regne trykk på Frekke jævel. Se og dra til helvette og brenn deg. TS. Er f meg du som er et bremsespor her som ikke klarer å komme med én god forklaring på det det dreier seg om. Ikke rart det blir så mange togforsinkelser i uka!
aluminium Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Stopplengden er vel den lengden det tar fra du ser et hinder til bilen har stoppet. Bremselengden er den distansen man bruker fra man begynner å bremse til man faktisk har stoppet. I den virkelige verden så varierer dette fra bil til bil, og derfor er det vanskelig å si noe om hva som er vanlige bremselengder. Jeg mener å huske det sto noe i teoriboken om hva som er "vanlige" bremse-/stopplengder...
UnderCover Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Haha, jeg tror jeg vet hva slags bremsespor du sikter til . Du tok den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå