Gå til innhold

Hypnose for å glemme xn

Gjest Samba

Anbefalte innlegg

Gjest Samba

Er det noen her som har forsøkt hypnose for å glemme xn?

Jeg har en x jeg ikke får ut av systemet, jeg vet at vi ikke fungerer. Og fornuften sier at jeg må glemme han. Han har skuffet og bedratt meg så han er virkelig ikke en bra type.

Men jeg klarer ikke å glemme han, han er i tankebanene mine hele tiden, og det er utrolig irriterende.

Er det noen som har erfaring med hypnose i forhold til å komme over xn. Det fungerer jo på røykeslutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som har forsøkt hypnose for å glemme xn?

Jeg har en x jeg ikke får ut av systemet, jeg vet at vi ikke fungerer. Og fornuften sier at jeg må glemme han. Han har skuffet og bedratt meg så han er virkelig ikke en bra type.

Men jeg klarer ikke å glemme han, han er i tankebanene mine hele tiden, og det er utrolig irriterende.

Er det noen som har erfaring med hypnose i forhold til å komme over xn. Det fungerer jo på røykeslutt...

Har ikke prøvd verken på en x eller på røyk, men det sies å virke så hvorfor ikke.

Men jeg synes ærlig talt du heller skal bruke pengene til hypnose på å kjøpe deg noe virkelig fint som du har ønsket deg lenge. Xn er helt sikkert ikke verdt det, og dessuten så glemmer du ham nok med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...