Gjest TS Skrevet 28. mars 2011 #1 Del Skrevet 28. mars 2011 Er i et ganske nytt forhold, ble sammen for noen mnd. siden. Min nye kjæreste har et gammelt facebookalbum med bilder av sin eks og seg selv i forbindelse med en tur. Noen av disse bildene er typiske "kjærestebilder" med kos og klem. Per nå plager det meg ikke nevneverdig, men litt, og da spesielt i forhold til hva andre kanskje kan tenke; "oi, han har bilder av eksen sin, men ikke dama...". I begynnelsen plaget det meg overhodet ikke, da eksen er mindre pen enn meg (ja, jeg vet det høres teit ut), det er først i det siste jeg har begynt å tenke over det. Muligens fordi ting begynner å bli mer seriøse mellom oss? Er det urimelig av meg å be han fjerne dette på sikt? Jeg skjønner jo at minner er minner, og selv har jeg også spart på gamle bilder av meg og mine ekser, men de ligger lagret på dataen, ikke et sted hvor alle kan se dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 28. mars 2011 #2 Del Skrevet 28. mars 2011 Bilder av eks burde vel fjernes når hun er ferdig med han. Jeg ville ihvertfall ha fjernet alle bilder og all kontakt med det som har med X å gjøre. Er jo en grunn til at det er X liksom. Noen er venner med X men for meg funker det ikke om en du er sammen med er venner med sin X. De har jo i sin fortid gjort litt av hvert sammen. Nokk om det... Etter å ha vert sammen i noen måneder burde disse bildene ihvertfall vert borte. Spør henne? Eller bare si at du synes det er litt ekkelt, og se hvilken reaksjon du får? Om hun ikke er klar over det, så er det kanskje fordi hun bruker sin fb veldig lite. De fleste er vel innom sin side noen ganger iløpet av uken vil jeg tru. Fortsatt lykke til i kjærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. mars 2011 #3 Del Skrevet 28. mars 2011 Finnes ikke ett svar på dette. Jeg har vært gift, vi har felles venner som begge fremdeles ser på som venner. Vi har felles barn. Det er sikkert 100 bilder tilgjengelig på FB av oss fra den gang vi var et par. Ikke mange klinebilder akkurat men mer sånne tur/opplevelser greier hvor det er lett å se at vi har det hyggelig (type "skål", smil, klem osv). Kjæresten min er selvsagt venn med meg på FB og har tilgang til å se disse bildene, blant mye annet jeg har publisert. Skulle hun begynne å pipe om at jeg vennligst fjernet disse så ville jeg mer enn seriøst vurdert om hun er noe å bygge videre på. Noe annet er det selvsagt om man er unge, vært sammen noen uker/måneder og det florerer av eks-bilder fra et forhold som varte noen måneder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå