Gå til innhold

Ville du inngått et forhold.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ville du inngått et forhold til BF,og beholdt barnet , dersom du ble gravid med en

1.venn

2.bekjent.

3.ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare inngått ett forhold med noen jeg trodde jeg kunne ha en fremtid med selv uten barnet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei og nei. Jeg hadde ikke inngått et forhold kun på grunn av et barn, hvis ikke resten av pakka var på plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du inngått et forhold til BF,og beholdt barnet , dersom du ble gravid med en

1.venn

2.bekjent.

3.ukjent.

Nei, nei, og nei! Jeg ville tatt abort i alle de tilfellene. Inngår bare forhold med noen jeg har de rette følelsene for, ikke pga en graviditet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.venn

2.bekjent.

3.ukjent.

Hvis jeg hadde vært BF, så hadde jeg vært såpass interessert at jeg ville ha inngått et slikt forhold. Den som knuller uten kondom er normalt temmelig interessert. Såpass interessert at han gjerne tar konsekvensene.

Jeg synes du iallfall skal prøve å finne ut om BF er en mann du kan ha det godt med i framtida. Gi han en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Månestøv

Nei, jeg hadde nok tatt abort. Hadde dette vært uaktuelt hadde jeg belaget meg på å bli alenemor, og håpet drømmemannen kom inn i bildet senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt abort, så ja, jeg ville nok ihvertfall diskutert det, prøvd, og sett om det var håp.

Ville ikke ingått ett forhold til enhver pris, men å få barn er jo en stor ting, og ikke bare min ting, ville nok latt mannen få en større sjanse enn hvis vi bare hadde datet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...