Teriyaki Skrevet 16. januar 2012 #1561 Del Skrevet 16. januar 2012 Ja du har jo rett i det. Han er jo to måneder nå, så forhåpentligvis ikke så lenge igjen. Høres ut som et godt koldtbord! Jeg har vist fått brystbetennelse, og hvorfor? Fordi jeg frøs på puppene i fem min i går..jeg som har både kunnet ligge på mage og ha bh med spiler uten at det har gjort noe.. Veldig vondt, og kjipt å ha feber og vondt i hode når man har en liten å ta seg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 16. januar 2012 #1562 Del Skrevet 16. januar 2012 Ja du har jo rett i det. Han er jo to måneder nå, så forhåpentligvis ikke så lenge igjen. Høres ut som et godt koldtbord! Jeg har vist fått brystbetennelse, og hvorfor? Fordi jeg frøs på puppene i fem min i går..jeg som har både kunnet ligge på mage og ha bh med spiler uten at det har gjort noe.. Veldig vondt, og kjipt å ha feber og vondt i hode når man har en liten å ta seg av.. Å nei!!! god bedring!!! håper du blir fort frisk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 16. januar 2012 #1563 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Ja du har jo rett i det. Han er jo to måneder nå, så forhåpentligvis ikke så lenge igjen. Høres ut som et godt koldtbord! Jeg har vist fått brystbetennelse, og hvorfor? Fordi jeg frøs på puppene i fem min i går..jeg som har både kunnet ligge på mage og ha bh med spiler uten at det har gjort noe.. Veldig vondt, og kjipt å ha feber og vondt i hode når man har en liten å ta seg av.. Huff.. god bedring! Håper det retter seg fort. Høres ikke noe særlig ut med brystbetennelse jeg har hatt tilstoppede melkeganger et par ganger og det er ubehagelig nok, så kan tenke meg at betennelse er ille.. ---------- Jeg lurer på renselsen jeg. Hvordan står det til med den hos dere andre? Det er 5 uker i dag siden jeg fødte og jeg blør fremdeles......liker ikke mensen og nå er det jo som å ha mensen på 5.uka Redd det her aldri stopper jeg! Jeg trodde jeg var ferdig med å blø for noen dager siden, da det bare var lysebrun utflod - men så begynte det jaggu meg på igjen i går med mere friskt blod. Ikke store mengder altså, klarer seg med truseinnlegg, men det er nå blod. Lengter etter å bli ferdig med dette blodstyret og jeg nå! Endret 16. januar 2012 av Knøtteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. januar 2012 #1564 Del Skrevet 16. januar 2012 her sluttet jeg å blø etter 3 uker eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #1565 Del Skrevet 16. januar 2012 Huff da. Du må ha god bedring:-) Stoppet å blø etter 5 uker. Var blødningsfri i en uke før jeg begynte å blø igjen. Varte en uke og det tror jeg var mensen egentlig. Skjønner du er lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. januar 2012 #1566 Del Skrevet 16. januar 2012 Takk for det, jenter. Samboeren min er så snill at han tok fri, så jeg har ikke måttet gjort så mye med lillegutt, annet enn å gi han mat. Nå sover han ute.. Jeg blødde litt av og på sånn som du. Var helt ferdig etter litt over seks uker. I dag er O to måneder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 16. januar 2012 #1567 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er nesten ikke så jeg tørr å si det, i frykt for at han skal slutte og gå tilbake til powernap-rutinen all day long men nå har altså gullet sovet en 2t og 45min lang dupp i vogna si!! Håper dette er tendensen fremover slitsomt når han "hanglet" gjennom dagen med et lass av powernap'er på meg, og nektet å sove lengre perioder. Nå blir det jo sikkert mer kvalitet over våkentiden også, SAMTIDIG som jeg får gjort litt annet enn å baaare holde baby ...og der våkna han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 16. januar 2012 #1568 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Det er nesten ikke så jeg tørr å si det, i frykt for at han skal slutte og gå tilbake til powernap-rutinen all day long men nå har altså gullet sovet en 2t og 45min lang dupp i vogna si!! Håper dette er tendensen fremover slitsomt når han "hanglet" gjennom dagen med et lass av powernap'er på meg, og nektet å sove lengre perioder. Nå blir det jo sikkert mer kvalitet over våkentiden også, SAMTIDIG som jeg får gjort litt annet enn å baaare holde baby ...og der våkna han Åhherregud ja... H sover bare på meg. Eller pappaen eller på tur i vognen. Men våken med en gang vognen går inn i gangen og stopper! Og det er det ja, at de sover ikke så lenge i strekk når de er små. Hun er ikke tre uker engang, så det er vel bare å vente Og nå har hun endelig sovnet, og det er like før a mor tisser på seg EDIT: fikk lagt henne fra meg i et halvt min og løpt på do. Hun sover fortsatt!!! Tommelopp. Jeg blør fortsatt, men betydelig mindre. Holder nok på å gi seg. Dog det kommer en skyll hver gang jeg går tur. Som om det røsker litt i utstyret To timer tur i dag forresten!! Grisefornøyd Men det er FAANMEG et HEL..... styr å bare får spist! Hun BOR jo oppå meg Er heldig om hun kan ligge ti min og bare titte litt! ______ God bedring, T! Superflott mann du har er deilig når de stiller opp og bare kommer med ungen så man kan slenge ut puppen og legge seg igjen etterpå Endret 16. januar 2012 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 16. januar 2012 #1569 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Vi tenkte også å ha koldtbord, syns det er veldig godt, for då kan eg forsyne meg med maaaasse forskjellig Eg trudde forresten eg var ferdig å blø for ca 1 veke sidan, men så plutseleg kom det litt til no på fredag, og det held på endå. Eg frykter det er mensen, men håper det er siste rest av renselsen! Heldigvis er det nok med truseinnlegg. Syns det kan slutte no! God betring, Teriyaki! Endret 16. januar 2012 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 16. januar 2012 #1570 Del Skrevet 16. januar 2012 Når har ikke vi begynt å planlegge dåpen enda, men jeg har lyst på rømmegrøt og spekemat jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 16. januar 2012 #1571 Del Skrevet 16. januar 2012 Idag har vi vært på babysvømming. Det var gøy - og lillegutt elsket det! Noen andre som har vært/skal på det? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. januar 2012 #1572 Del Skrevet 16. januar 2012 Takk for ønsker om god bedring! Kjæresten min har vært veldig god og grei i dag ja. Tok til og med O med seg til svigermor slik at jeg kunne få slappe av. Nå er feberen på vei ned, men har enda vondt i brystet, så er spent på om feber kommer tilbake eller ikke. __ Det er forresten helt normalt at blødningen gir seg, for så å starte igjen, uten at det nødvendigvis er mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 16. januar 2012 #1573 Del Skrevet 16. januar 2012 Idag har vi vært på babysvømming. Det var gøy - og lillegutt elsket det! Noen andre som har vært/skal på det? :-) SPENNENDE! Har nettopp meldt oss på, så det blir vel oppstart om noen uker. Gleder meg! Var pappaen med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 16. januar 2012 #1574 Del Skrevet 16. januar 2012 Jepp pappaen var med! Det var mange pappaer der:-) veldig greit fordi han også fikk fin kontakt med babyen i vannet, men også veldig praktisk å ha en som hjelper med å holde når man skal opp og ned, ut og inn av garderobe etc :-) Han syntes riktignok at sangene ble litt teite, så da holdt han seg litt på avstand. (tøff gutt vett hehe) men når det var tid for "fri lek" i bassenget, var han veldig med!! Var veldig gøy å se pappaen sammen med babyen i bassenget, de fikk en helt annen kontakt enn "på land". Babysvømming anbefales!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. januar 2012 #1575 Del Skrevet 16. januar 2012 da skal jeg få meldt meg på babysvømming men det kan jeg jo ikke bli med på før om 3 uker siden det er fra 8 uker og opp til 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. januar 2012 #1576 Del Skrevet 17. januar 2012 Idag har vi vært på babysvømming. Det var gøy - og lillegutt elsket det! Noen andre som har vært/skal på det? :-) Hvor er dere på babysvømming? I svømmehallen i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 17. januar 2012 #1577 Del Skrevet 17. januar 2012 Må forresten spørre - når kan man ha sex? Merker jeg er så utålmodig at det klør i trusa (), er det slik at det mååå ha sluttet å blø? For at man kan slippe kondom? Og så har sambo fått det for seg at jeg ikke kan ha sex mens stingene er der. Men det har jo grodd ___ Vi fant babysvømming kurs som vi meldte oss på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 17. januar 2012 #1578 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvor er dere på babysvømming? I svømmehallen i byen? På sykehuset:-) men det er også kurs på nøtterøy og flere steder. Det er ekstra varmt vann på disse stedene, så tror ikke det er kurs i den vanlige svømmehallen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 17. januar 2012 #1579 Del Skrevet 17. januar 2012 Må forresten spørre - når kan man ha sex? Merker jeg er så utålmodig at det klør i trusa (), er det slik at det mååå ha sluttet å blø? For at man kan slippe kondom? Og så har sambo fått det for seg at jeg ikke kan ha sex mens stingene er der. Men det har jo grodd Du kan vel ha sex så fort det har grodd og du føler at du er klar for det her bruker vi kondom bare for å ikke bli gravide igjen, for fikk jo høre på sykehuset at fullamming ikke var et sikkert prevensjonsmiddel. skal snakke med legen om å få satt inn hormonspiral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. januar 2012 #1580 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Så lenge man blør så må man bruke kondom for å unngå infeksjon! At sårene som er sydd har grodd, har ikke noe å si. Det er likevell infeksjonsfare pga. såret etter morkaken, for eksempel. Ikke noe det er verdt å ta sjansen på. Endret 17. januar 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå