Gjest frøken am Skrevet 29. november 2011 #1201 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg oppretter en lukket gruppe, også kan de som vil hoppe inn Ellers er jeg ALL FOR å fortsette her! En ny dagbok ja ---- Forstår deg godt, Teryiaki Det er ikke barebare og plutselig har de vokst i fra oss... Så nettopp masse filmer med sambo fra da hans gitt var baby og frem til nå (vi er noen knipseforeldre ), og nå er han jo GRISESVÆR!!! Da jeg møtte gutten for halvannet år siden bare pratet han babbel og tull. Vrikket på rompa til smurfemusikk... Nå er han jo så stooor! Klarer alt selv, ferdig med bleie, drar på buksen på egenhånd... Han blir vel en KJEMPE når mini er ute! Alt bra med gutten ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 30. november 2011 #1202 Del Skrevet 30. november 2011 26 dager til termin. jeg klarte ikke helt roe meg i går når jeg tenkte over at jeg ikke kjenner kynnere i det hele tatt, er det bra overhodet? det er jo ikke lenge igjen til fødsel og jeg kjenner ikke at magen blir hard, lillegutt er normalt aktiv så det er jeg ikke urolig for. det jeg er urolig for er at jeg ikke kjenner noen kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. november 2011 #1203 Del Skrevet 30. november 2011 18 dager her. Dumme ticker... Jeg kjenner at det noen ganger forandrer seg der inne, og tror det absolutt går helt fint! Mini her har så vanvittig hikke flere ganger om dagen at jeg lurer på om ungen snart drukner... Og når jeg skal sove for tiden er det ALDRI stilel!! Tydelig at h*n har fått mindre plass, kjenner titt og stadig en fot som romsterer, sparker og glir langs skinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 30. november 2011 #1204 Del Skrevet 30. november 2011 her hikker gutten ofte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 30. november 2011 #1205 Del Skrevet 30. november 2011 Eg stemmer også for å fortsette å skravle, for eg syns dette er ein av dei kjekkaste trådane på KG! Her i huset går alt veldig bra, men merker det blir mindre tid til data Guten vår er fantastisk god og snill. Han søv mykje, et bra (men kan bli litt sint når maten ikkje "kjem på bordet" fort nok ) og er vidunderleg å sjå på Og alle kroppsfunksjonar funkar, det høyrer vi stadig i buksa Eller vi ser det på stellebordet, han har vel tissa på alle som har stelt han, inkl. barnelegen på sjukehuset Sleit litt med amminga i starten, det var så heise mykje pupp å forholde seg til! Vanskeleg å styre puppen inn i munnen Og i tillegg kom mjølka litt seint, pga blodtapet mitt. Men no er det ordnings på det Ammar i tvillingposisjon, syns det funkar veldig bra No skal eg prøve å få skrive ned fødselshistoria i eit Worddokument, sånn eg kan få posta det snart. Må skrive den medan eg hugsar den Og så ventar eg spent på nestemann ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. november 2011 #1206 Del Skrevet 30. november 2011 http://www.facebook.com/groups/313849658643740/ For de som har lyst Er en lukket gruppe slik at gjestene Niennas prater om ikke kan lese som de vil i hytt og pine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 30. november 2011 #1207 Del Skrevet 30. november 2011 det går jo ikke å komme inn der siden det er en lukket gruppe, man må vel bli inviert til den tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 30. november 2011 #1208 Del Skrevet 30. november 2011 det går jo ikke å komme inn der siden det er en lukket gruppe, man må vel bli inviert til den tenker jeg Skulle akkurat til å skrive det samme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. november 2011 #1209 Del Skrevet 30. november 2011 Haha så utrolig teit..trodde man kunne "søke selv". Hm skal fikse. Eller dere kan sende navn på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. november 2011 #1210 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har sendt forespørsel om å få bli medlem av gruppa nå. Men fgår se hvor aktiv jeg blir da. Har hittil ikke pleid å være aktiv i facebookgrupper, men kan jo hende det blir noe annet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. november 2011 #1211 Del Skrevet 30. november 2011 Herregud jeg er jo helt på bærtur.. Må man virkelig godkjenne alle sammen? Dette skal jeg ordne opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 30. november 2011 #1212 Del Skrevet 30. november 2011 Da har jeg bedt om å bli medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 30. november 2011 #1213 Del Skrevet 30. november 2011 26 dager til termin. jeg klarte ikke helt roe meg i går når jeg tenkte over at jeg ikke kjenner kynnere i det hele tatt, er det bra overhodet? det er jo ikke lenge igjen til fødsel og jeg kjenner ikke at magen blir hard, lillegutt er normalt aktiv så det er jeg ikke urolig for. det jeg er urolig for er at jeg ikke kjenner noen kynnere. Helt normalt, Lolita! Jeg ble koblet til sparketest samme dag som storebror ble født, og ble målt til å ha kraftige kynnere, sammentrekninger, hvert 10. minutt uten at jeg kjent de selv. Og ut kom han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. november 2011 #1214 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg kan gjøre den åpen, sånn at det er fritt frem Men tenkte det kanskje var litt dumt ettersom da kan resten av KG snoke. Og jeg for min del liker halvanonymiteten Flere enn meg som er litt sliten og litt lei forresten...? Endret 1. desember 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. desember 2011 #1215 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg blir nok å trekke meg fra gruppen hvis det blir åpen. Vil ikke at det skal bli enkelt å finne ut hva brukernavnet mitt på KG er. Skrvier en del personlig som folk som ikke kjenner meg godt nok til å kjenne meg igjen bare ut fra det jeg skriver, skal finne ut av hvem jeg er. Så for min del må den være lukket hvis jeg skal være med i gruppen. Jeg var forresten veldig sliten og lei på slutten, men nå savner jeg tilstanden. :gjeiper: Edit: Det du kan gjøre er forresten å legge til alle som administrator. Da kan alle godkjenne nye forespørsler slik at du slipper å godkjenne alle selv. Endret 1. desember 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. desember 2011 #1216 Del Skrevet 1. desember 2011 kan gjerne være administrator jeg, sitter bare ved pcn nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 1. desember 2011 #1217 Del Skrevet 1. desember 2011 Håper ikke alle forsvinner over til facebook-gruppa og skravler der istedet for her da...? Har forresten en ting jeg lurer litt på..til dere som allerede har født. Det har ikke vært noen stor bekymring sånn egentlig, men nå som det nærmer seg fødsel med stormskritt er det ikke til å unngå at jeg har begynt å tenke mere og mere på dette med revning under fødsel. Får jeg lov til å spørre hvordan det egentlig liksom...står til "der nede" etter en fødsel? Føler man seg helt annerledes, er det skikkelig ødelagt før det begynner å gro sammen igjen, føler man seg som før etter en stund eller forblir bare alt annerledes..er det akkurat rundt åpningen(e) det er verst eller er det lengre oppi hønemor/rattata "ting skjer"..? Ja alt man lurer på og får seg til å spørre om altså men nå har jeg tenkt såppas på dette siste dagene at nå spør jeg rett og slett, så får det være valgfritt å svare :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. desember 2011 #1218 Del Skrevet 1. desember 2011 kan skravle begge steder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 1. desember 2011 #1219 Del Skrevet 1. desember 2011 Håper ikke alle forsvinner over til facebook-gruppa og skravler der istedet for her da...? Har forresten en ting jeg lurer litt på..til dere som allerede har født. Det har ikke vært noen stor bekymring sånn egentlig, men nå som det nærmer seg fødsel med stormskritt er det ikke til å unngå at jeg har begynt å tenke mere og mere på dette med revning under fødsel. Får jeg lov til å spørre hvordan det egentlig liksom...står til "der nede" etter en fødsel? Føler man seg helt annerledes, er det skikkelig ødelagt før det begynner å gro sammen igjen, føler man seg som før etter en stund eller forblir bare alt annerledes..er det akkurat rundt åpningen(e) det er verst eller er det lengre oppi hønemor/rattata "ting skjer"..? Ja alt man lurer på og får seg til å spørre om altså men nå har jeg tenkt såppas på dette siste dagene at nå spør jeg rett og slett, så får det være valgfritt å svare :gjeiper: Eg kan ikkje svare så veldig godt endå, for eg føler at det er ikkje grodd godt nok til at eg kan svare skikkeleg. Men eg revna i grad 2 (revning + eit klipp), og det var visstnok mest rundt skjedeåpninga og bittelitt innover. Eg kjenner at det er litt hovent der nede, og det svei litt dei første par dagane. No er det mest ømt, ikkje vondt lenger. Eg har såvidt kika der, men eg tør ikkje å sjå så masse endå Legen la visst stinga innover, sånn at dei ikkje skal vise så godt. Men det blir ikkje noko på ei stund endå Men mannen min tok bilete av det like etter fødselen Det har eg lagt inn i ei hemmeleg mappe på pc-en, for det skal INGEN sjå! Masse blod og gørr, og så peiker jordmora på revninga Sære, vi?! Neeei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 1. desember 2011 #1220 Del Skrevet 1. desember 2011 Eg kan ikkje svare så veldig godt endå, for eg føler at det er ikkje grodd godt nok til at eg kan svare skikkeleg. Men eg revna i grad 2 (revning + eit klipp), og det var visstnok mest rundt skjedeåpninga og bittelitt innover. Eg kjenner at det er litt hovent der nede, og det svei litt dei første par dagane. No er det mest ømt, ikkje vondt lenger. Eg har såvidt kika der, men eg tør ikkje å sjå så masse endå Legen la visst stinga innover, sånn at dei ikkje skal vise så godt. Men det blir ikkje noko på ei stund endå Men mannen min tok bilete av det like etter fødselen Det har eg lagt inn i ei hemmeleg mappe på pc-en, for det skal INGEN sjå! Masse blod og gørr, og så peiker jordmora på revninga Sære, vi?! Neeei.. hæææ, kommer du ikke til å legge det ut her på KG altså?? Haha Nei det skjønner jeg du lagrer i ei hemmelig mappe med hengelås innest i pc'n ja :gjeiper: jammen minner er jo viktige å ta vare på uansett de, sære eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå