Gå til innhold

Skravletråd for november/desember barn 2011

Smørblomst82

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Min nydelige gutt kom til verden i natt. Det gikk veldig fort, men riene stagnerte ved 7 cm. Ble satt på drypp, men ved hver ri så sank hjertelaga til babyen dramatisk. Vi vet ikke helt hvorfor. Han ble derfor tatt med haste keisersnitt. Men alt er bare bra og han er helt nydelig.

Skriver mer seinere og lykke til dere som nærmer dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Hjerterytmen til gutte min sank også en del for hver rie, men ikke så mye da. Hjerterytmen kom ned i rundt 90 når jeg hadde rier, kontra 140 som er normalen for han.

Kos deg masse i dagene på sykehuset! Selv om det er litt kjedelig å være der, så er det faktisk ganske godt og trygt også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, jeg får helt mark her! Hvorfor har ingen skrevet her på 12 timer? :sjenert: Åååh!

Jeg har hele tiden sagt at jeg skal bruke desember på å bake boller (og lignende) og lage middager som jeg kan fryse ned, sånn at vi kan bare ta opp og kose oss med når Fie er født. MEN! Har dere noen gode råd når det gjelder HVA jeg kan lage som jeg kan fryse ned, og som er ålreit å spise igjen når det tines? :klo:

Edit: I spy with my little eye: En gjest! Hva gjør en gjest i skravletråden vår? :gjeiper:

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Hvor er denne gjesten?? Spennende...

Går tiden sakte, frøken? :ler:

Herregud jeg blir like frustrert som seg hver gang det er stille her :ler:

Ang. mat er jeg veldig usikker!

Jeg har LYST å fryse ned selv, men kommer ikke på noe som frister faktisk :klo:

Det meste vi spiser er raw food og mannen er veldig flink til å diske opp med et eller annet.

Det jeg nok kommer til å lage er rundstykker og rå sjokolade!

Middager kan du hvertfall fryse masse lasagne og pizza!!

Mmmmm hjemmelaget :hjerte:

Og gryte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det stille her...

Vi er enda på sykehuset og det går veldig bra. De vet ikke helt hvor lenge, men ihvertfall til onsdagen. De er så snille her og jeg får slappet masse av.

Skal skrive mer når vi kommer hjem til dataen.

Lykke til videre alle sammen. Venter spent på nestemann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje, Smørblomst82! :strix:

Og gratulerer til meg også, hurra! Fordi vår nydelege, lille gut kom til verda torsdag 24.11., kl. 14.08! :strix: Han er altså verdas vakraste :rodmer:

Skal skrive fødselshistorie seinare, men kan kort oppsummere at eg vart satt i gang, sjølve fødselen gjekk veldig bra (eh, men JA, det vondaste eg nokon gong har opplevd!), men litt dramatisk like etter fødselen. Morkaka ville ikkje ut av seg sjølv, det var fare for store blødningar (eg mista 2 liter blod), så eg måtte hasteopererast i narkose for å få den ut. Men eg er i fin form og vi er så forelska i den fantastiske guten vår! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!

Hjerterytmen til gutte min sank også en del for hver rie, men ikke så mye da. Hjerterytmen kom ned i rundt 90 når jeg hadde rier, kontra 140 som er normalen for han.

Kos deg masse i dagene på sykehuset! Selv om det er litt kjedelig å være der, så er det faktisk ganske godt og trygt også! :)

Ja jeg slapper godt av her på sykehuset. De er veldig snille.

Hjerterytmen her var nede i 40-60 så var veldig store svingninger.. fra 155-180 og så ned.. men alt går bra nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekake, eplekake og sånt er vel fint å fryse ned. Tenkte å mote eg opp å bake det i dag. Kanelsnurrer ogboller er jo også fint å ha!

5 dager til termin. Kjenner jeg leter litt etter tegn på at noe er i gang. Mannen er pendler og er ferdig med jobbuka, men kommer ikke før onsdag oga at han tar noe videreutdanning i en annen by så lillebror får holde seg til da :)

Intet nytt fra Silverdoe heller :popcorn: Håper alt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Joda, Silver er her :jepp:

Boller og alt sånt er også supert å fryse!

Og kaker og greier. Mmmmm kaker skal jeg bake!

I dag blir det litt modningsakupunktur. Får se hva som skjer :popcorn:

Håper jeg klarer å gå hjem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje, Smørblomst82! :strix:

Og gratulerer til meg også, hurra! Fordi vår nydelege, lille gut kom til verda torsdag 24.11., kl. 14.08! :strix: Han er altså verdas vakraste :rodmer:

Skal skrive fødselshistorie seinare, men kan kort oppsummere at eg vart satt i gang, sjølve fødselen gjekk veldig bra (eh, men JA, det vondaste eg nokon gong har opplevd!), men litt dramatisk like etter fødselen. Morkaka ville ikkje ut av seg sjølv, det var fare for store blødningar (eg mista 2 liter blod), så eg måtte hasteopererast i narkose for å få den ut. Men eg er i fin form og vi er så forelska i den fantastiske guten vår! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Gratulerer så mye:-)

Så godt å høre at alt er bra med dere til tross for en tøff start. Gleder meg til din historie også. Kos dere masse videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den nye legen, lolita90? (Husk at du har lov til å bytte fastlege om du ikke trives med legen din! :) )

Noen som har begynt å ty til kjerringråd her, eller?? Jeg er på nippet til å begynne med tulle-rådene nå altså, enda jeg egentlig ikke tror på de i det heletatt :fnise: (eneste jeg til en viss grad har trua på er :sengekos: , men vi har det ganske jevnt uansett og ingen effekt hittil :gjeiper: )

Jeg føler jeg er helt klar for å få han ut nå, så det er ingen vits i å vente 2 uker til...men han hører ikke på morra si gitt..! ;) (lover godt til tenårene? :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...