silverdoe Skrevet 15. november 2011 #1001 Del Skrevet 15. november 2011 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. november 2011 #1002 Del Skrevet 15. november 2011 Åhh spennende! Lykke til Gleder meg til å få storyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. november 2011 #1003 Del Skrevet 15. november 2011 så spennende!!!! MASSE lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #1004 Del Skrevet 15. november 2011 En ny tråd med fødeoversikt og etter hvert fødselshistorier ligger nå HER! Så bra Redlady Jeg leser gjerne andres historier og gleder meg til de begynner å dukke opp. Da har vannet mitt gått! Ingen rier enda. Skal på sjekk i kveld dersom ingenting skjer innen da Å så spennende Da slo spådommen min inn Lykke lykke til og gleder meg til en liten rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #1005 Del Skrevet 15. november 2011 I dag har jeg vært jo jordmor og hun vil sende meg til føden på en ekstra UL på grunn av at SF målet mitt har blitt veldig høyt bare på en uke. Har hele tiden fulgt kurven og den siste uken har den blitt sprengt!! Vi tror barnet bare ligger litt rart, men hun mener hodet er festet. SÅ enten så er ungen en kjempe baby eller så ligger han å dytter rompa utover kanskje... Får virkelig håpe på det siste.. Jeg har totalt lagt på meg 3,5 kg så er jo ikke så mye det syns jeg. Men jeg er ikke spesielt høy, men er kraftig så er jo bare bra for min del.. Så får time i løpet av denne uken... Håper de samtidig vil sjekke etter modning o.l., men vet at de er ganske strenge på det her p.g.a. infeksjonsfare... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. november 2011 #1006 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, får håpe det ikkje er ein kjempebaby, for din del At det berre var tilfeldig at målet vart såpass høgt. Eg også var hos jordmor i dag, og no har eg fått time til overtidskontroll mandag 21.11., men eg håper såklart at eg ikkje treng den (Men det gjer eg sikkert.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. november 2011 #1007 Del Skrevet 15. november 2011 Det var på tide Teriyaki! LYKKE TIL! Og gratulerer til Trulte og Pitteliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. november 2011 #1008 Del Skrevet 15. november 2011 Nå sitter jeg i den nye leiligheten, ingen internett ennå så sitter på mobilen. Spennende med vannet Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. november 2011 #1009 Del Skrevet 15. november 2011 Nå sitter jeg i den nye leiligheten, ingen internett ennå så sitter på mobilen. Spennende med vannet Teriyaki Hhahah husker da vi flyttet. Hadde sengen på det stooore soverommet, og en STOL foran tv'en. Jeg så kvalm og spysjuk og dårlig mens mamma og sambo måtte vaske ut den gamle leiligheten 3 mnd vei og heavy flytting. Jævli. ---- Hvordan går det, Teryiaki? Herregud er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. november 2011 #1010 Del Skrevet 15. november 2011 Sitter her på en hard klappstol så lenge, samboern sover på den halve senga vi fikk brå satt opp. Han skal på jobb kl 23 så da går jeg og legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. november 2011 #1011 Del Skrevet 15. november 2011 Sitter her på en hard klappstol så lenge, samboern sover på den halve senga vi fikk brå satt opp. Han skal på jobb kl 23 så da går jeg og legger meg. uff. Hvor stor er denne leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. november 2011 #1012 Del Skrevet 15. november 2011 60 kvadrat, dobbelt så stor som den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 15. november 2011 #1013 Del Skrevet 15. november 2011 Lykke til Teryaki Vært hos legen i dag å lillebror har snudd seg rettveien igjen Skal i mr av bekkenet i morgen- legen mente jeg skulle ta røntgen uansett i tilfelle han snur seg igjen Ved bedre mot i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. november 2011 #1014 Del Skrevet 15. november 2011 Da har vannet mitt gått! Ingen rier enda. Skal på sjekk i kveld dersom ingenting skjer innen da Spennende 60 kvadrat, dobbelt så stor som den gamle Gratis med ny leilighet. Kjekt å gå opp i størrelse på plass nå når dere blir flere. Vært hos legen i dag å lillebror har snudd seg rettveien igjen Skal i mr av bekkenet i morgen- legen mente jeg skulle ta røntgen uansett i tilfelle han snur seg igjen Ved bedre mot i dag!! Så bra Ebitt! Håper han holder seg slik frem til fødsel. Her er mannen på kurs to dager og overnatter i nabokommunen. Trodde jeg skulle har det helt fint med det siden det er 5 uker til termin, men kjenner nå at det ikke er helt greit likevel. Jeg drømte i natt at fødselen startet, så lenge turde jeg ikke å bevege på meg en gang fordi jeg var redd den faktisk skulle starte. Og disse to dagene passer så utrolig dårlig. Mannen er borte på kurs og småen er hjemme fra barnehagen pga sin første feber. Og jeg som var overlykkelig da vi fikk barnehageplass, fordi da fikk jeg litt avlastning på dagen. Kjenner jeg er godt sliten i dag. Heldigvis er mamma hjemme nå noen dager og passet han noen timer og hjalp litt til i dag. Jeg fikk meg en dupp på sofaen. Og i morgen skal hun passe på han så jeg får gått på slyngegruppetreningen min. Både ryggen og bekkenet mitt skriker etter det. Ellers så har jeg begynt å sortere ut litt klær og vasket etter småen. Alt har lagt lagret ute på boden i plastkasser. Og kjenner at nå er det på tide å sette i gang. Ønskebrevet til føden er skrevet, men ikke printet ut og pakkelisten til bagen er klar og ting er begynt å finnes frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. november 2011 #1015 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har begynt å fått menssmerter, spesielt om kveldene. Har noen av dere opplevd det samme? Er dette kynnere eller modning eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 15. november 2011 #1016 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har hatt menssmerter litt nå og da i det siste også. Helt annerledes enn kynnere hos meg iallfall. Aldri hatt vonde kynnere heller jeg da, har bare vært ubehagelig - sitter i hele magen som et stramt bånd liksom. Menssmerter sitter mer inni/oppi underlivet hos meg og på hver side helt nederst på magen (over lyskene på en måte). Vet ikke hva dette betyr jeg heller, men velger å tro det er en slags modning Åååååååå så spennende, Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #1017 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har begynt å fått menssmerter, spesielt om kveldene. Har noen av dere opplevd det samme? Er dette kynnere eller modning eller noe? Det er nok modning ha. Begynte for meg i uke 34-35 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 16. november 2011 #1018 Del Skrevet 16. november 2011 Eg har også hatt menssmerter dei siste vekene, men har ikkje hatt kynnarar (som eg veit om..) så det kan ikkje eg uttale meg om.. men jordmor sa at menssmerter er eit godt teikn! Sikkert modning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 16. november 2011 #1019 Del Skrevet 16. november 2011 Mannens største frykt er at vannet mitt skal gå i bilen og ødelegge bilsete. Det er da en skjønner at fokuset for bekymringer er litt ulikt fordelt mellom kjønnene Vært på trening i dag. Trent blant annet magemusklene og skal si det ble livlig i magen underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 16. november 2011 Forfatter #1020 Del Skrevet 16. november 2011 Mannens største frykt er at vannet mitt skal gå i bilen og ødelegge bilsete. Det er da en skjønner at fokuset for bekymringer er litt ulikt fordelt mellom kjønnene Vært på trening i dag. Trent blant annet magemusklene og skal si det ble livlig i magen underveis. Hehe.. det er mannen min sin frykt også siden vi har ny bil... Han vil også at jeg skal sove på et håndkle og plastpose! Må vel ha med det i bilen nedover tenker jeg..hehe Så flink du er som trener da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå