silverdoe Skrevet 7. juli 2012 #2341 Del Skrevet 7. juli 2012 Ja, det var det eg tenkte, at dei burde vere i ekstra oppvarma basseng. Trur faktisk dei har det her i Ålesund..mannen tek ut pappaperm kvar fredag, så vi burde ta oss ein tur M elsker å plaske i badekaret heime i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 7. juli 2012 #2342 Del Skrevet 7. juli 2012 Knøttet liker ikke vannet i badebaljen noe særlig, aldri gjort det. Det går helt greit nå, men det er aldri noen fryd å bade. Han holder seg fast i kantene og det ser ut som han bare ser frem til vi er ferdig :gjeiper: Så jeg var veldig spent på om det ble noe stas i bassenget. Men det ble helt annerledes der - han elsket det! I baljen er det jo glatt, selv om jeg holder han så han ikke glir, kanskje det han synes er ubehagelig. Har tenkt jeg skal prøve å få taki sånn gummimatte med sugekopp å klistre fast nedi der, se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juli 2012 #2343 Del Skrevet 7. juli 2012 Vi har stort badekar, så enten sitter jeg sammen med han, eller så har jeg så lite vann at han kan ligge på magen han rett og slett elsker å bade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #2344 Del Skrevet 7. juli 2012 Lillingen her elsker også å bade og dusje. Har desverre ikke vært så flink til å stå i bassenget etter babysvømmingen. Må skjerpe meg:-) Vi har sånn ligge stol i balja hans så vi slipper å holde han og den har vært gull verd. Bruker den også i badekaret til mamma. Kan brukes fra nyfødt og er noe av det kjekkeste vi har. Er nettene dårlige Teryiaki? Vi holder på med innføring av middag nå og smaksprøver på brød så har ikkr så mange råd. Nå har han sovet i 3 timer... deilig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. juli 2012 #2345 Del Skrevet 7. juli 2012 samboern er ganske søt når han ringer fra køben og spør hvilke str lillegutt bruker han som er på guttetur og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. juli 2012 #2346 Del Skrevet 7. juli 2012 samboern er ganske søt når han ringer fra køben og spør hvilke str lillegutt bruker han som er på guttetur og alt Det er det ikke alle pappaer som gjør, nei! Hadde T gjort det, så kan du banne på at det hadde kommet et starwarskostyme i Fies størrelse med ham hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 8. juli 2012 #2347 Del Skrevet 8. juli 2012 han kom hjem med en ganske dyr addidas joggedress :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 8. juli 2012 #2348 Del Skrevet 8. juli 2012 han kom hjem med en ganske dyr addidas joggedress :D Vi arva en adidas-dress til knøttet i str 62. Synd den ble så fort liten, for det var et hærlig syn. Bittelille klompen med bleie-rævv og alt, i sååå spotye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. juli 2012 #2349 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Adidasdress er kjempekult! Har store planar om å kjøpe ein vi også I dag har vi vore på helsestasjonen, hadde gruppesamtale. Vi var 1 jente og 3 gutar. M var nest yngst, men definitivt størst og definitivt mest aktiv. Han kravla overalt og skulle teste ut alt av leiker Han er ca 7,5 mnd og 9790 gram og 73 cm Edit: alle var fødd i november Endret 9. juli 2012 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2012 #2350 Del Skrevet 9. juli 2012 Vi har også en adidasdres...Men den er fake Tror i alle fall det, for svigermor kjøte den i Tyrika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. juli 2012 #2351 Del Skrevet 9. juli 2012 denne samboern kom hjem med er jo kjøpt på en addidas butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2012 #2352 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvis jeg skulle kjøpt noe sånn ordentlig merkeklær, så måtte det ha blitt Nike! Jeg er helt Nike-frelst. Bryr meg generelt ikke om merkeklær, men når det kommer til treningsklær så MÅ det være Nike.. :gjeiper: Har Flere Nike-treningstopper, to thightser, to par treningssko til forskjellig behov osv. osv.. Så kanskje lillegutt skal få Nike-sko når han begynner å gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. juli 2012 #2353 Del Skrevet 9. juli 2012 er ikke så begeistret for den dressen da, den er blå og den ble kjøpt i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. juli 2012 #2354 Del Skrevet 9. juli 2012 Adidasdress er kjempekult! Har store planar om å kjøpe ein vi også I dag har vi vore på helsestasjonen, hadde gruppesamtale. Vi var 1 jente og 3 gutar. M var nest yngst, men definitivt størst og definitivt mest aktiv. Han kravla overalt og skulle teste ut alt av leiker Han er ca 7,5 mnd og 9790 gram og 73 cm Edit: alle var fødd i november Oj, så stor han er! Nå er det snaaart en måned siden vi var på helsestasjonen med Fie, og da veide hun 6,8 kg med bleia på... Men nå er hun ganske liten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. juli 2012 #2355 Del Skrevet 9. juli 2012 Oj, så stor han er! Nå er det snaaart en måned siden vi var på helsestasjonen med Fie, og da veide hun 6,8 kg med bleia på... Men nå er hun ganske liten da.. Jaaa, han er nok ein liten plugg Sterk i kroppen og på ingen måte tjukk, men stor og tung ja Merka godt forskjellen på dei tre gutane i dag, M var synleg større! Eg håper berre at han fortsetter å vere like aktiv som han er no, for eg vil ikkje at han skal bli like tjukk som meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2012 #2356 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Min lille (store) gutt veier over ti kg han! Men han er heller ikke tjukk i det hele tatt. Har så vidt babyvalker, men er stor og sterk. Får veldig mange kommentarer på at han er så sterk i kroppen. Vet ikke hvor lang han er. Da han var 6,5 mnd var han 73,5 cm. Endret 9. juli 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. juli 2012 #2357 Del Skrevet 9. juli 2012 Jaaa, han er nok ein liten plugg Sterk i kroppen og på ingen måte tjukk, men stor og tung ja Merka godt forskjellen på dei tre gutane i dag, M var synleg større! Eg håper berre at han fortsetter å vere like aktiv som han er no, for eg vil ikkje at han skal bli like tjukk som meg.. Jeg har sett bilder av deg (hos frøken AM ), og synes slett ikke du ser så stor ut. Jeg kan trøste deg med at jeg er større enn deg. Men ja, jeg skjønner godt hva du mener. Både jeg og T har lett for å legge på oss, og vi ønsker ikke at Fie skal bli stor hun heller. At hun er liten nå, betyr egentlig ingenting. Men vi har snakket mye om det med mat, og er veldig opptatte av kostholdet hennes. Tror vi nok kommer til å være overdrevent sent ute med å introdusere godteri, is, kaker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. juli 2012 #2358 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg har sett bilder av deg (hos frøken AM ), og synes slett ikke du ser så stor ut. Jeg kan trøste deg med at jeg er større enn deg. Men ja, jeg skjønner godt hva du mener. Både jeg og T har lett for å legge på oss, og vi ønsker ikke at Fie skal bli stor hun heller. At hun er liten nå, betyr egentlig ingenting. Men vi har snakket mye om det med mat, og er veldig opptatte av kostholdet hennes. Tror vi nok kommer til å være overdrevent sent ute med å introdusere godteri, is, kaker osv. Eg har sett bilete av deg også (hos Frøken AM ) og eg syns at eg er tjukkast, men for all del, no skal ikkje dette bli ein "kven er tjukkast"-diskusjon altså! Eg også kjem til å vere ganske obs på kostholdet til både oss og M. Han har fått smake is ( ), men søtsaker, saft, brus, kaker etc. skal ikkje han få før han veit kva det er. Han er heldigvis veldig glad i frukt! Det blir for tidleg å synse om dei blir tjukke eller ikkje enda, for som du seier så har det ingenting med om dei er store eller små no når dei er babyar Eg og mannen min har ikkje ete sjokolade, potetgull eller godteri sidan 16. april, for vi måtte berre slutte med sånt! Vi la sånn på oss :gjeiper: Så dét er jo positivt da Så må vi berre prøve å bli ein aktiv familie. Eg var veldig bedagelig anlagt som unge, og er det vel eigentleg enda, så det blir ei stor dørstokkmil, det å komme meg opp og ut, f.eks. på fjellturar.. Men eg har eigentleg veldig lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. juli 2012 #2359 Del Skrevet 9. juli 2012 er ikke akkurat tynn jeg heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juli 2012 #2360 Del Skrevet 10. juli 2012 Det viktigste er nå uansett at man prøver å spise sunt, og legge opp til en aktiv livsstil slik at ungene blir glad i friluft og sånt, så spiller det liten rolle om foreldrene er overvektige eller ei. Er jo derfor mange barn med overvektige forledre også blir overvektige, altså foreldre som har dårlige matvaner og som sitter mest i ro, overfører dette til ungene. Jeg vet om mange overvektige foreldre med slanke barn, rett og slett fordi de passer på å legge opp til gode vaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå