Kitsch Skrevet 14. november 2011 #981 Del Skrevet 14. november 2011 Torsdag kom gutten min til verden! Slapp å bli satt i gang Nå kommer vel knøttene som perler på en snor fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2011 #982 Del Skrevet 14. november 2011 Får virkelig håpe på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #983 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har fått en liten gutt! Ble satt i gang på selveste farsdagen, (4 dager over termin) hele fødselen -fra første rie til baby var ute - var unnagjort på 4 timer.skriver mer i morgen, har bare mobil her nå :-) hilsen trulte GRATULERER SÅ MYE :) 4 timer ja... gleder meg til en fødselsrapport Gratulerer så mye Trulte! Håper virkelig jeg er nestemann ut!! Synes alle får før meg, til og med de som har termin to uker etter! :gjeiper: Så nå er det min tur! Men tipper Silverdoe får først, for her har jeg mistet trua Jeg tipper deg nå hvert øyeblikk og så silver Ellers så kommer dere på samme dag... SPENNENDE DAGER FREMOVER Torsdag kom gutten min til verden! Slapp å bli satt i gang Nå kommer vel knøttene som perler på en snor fremover GRATULERER SÅ MYE :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #984 Del Skrevet 14. november 2011 Her er det ganske stille om dagen bortsett fra kynnere og litt mensmurringer.. SÅ jeg forventer ikke noe i nær fremtid Er det noen som har kjøpt ammemadrass forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2011 #985 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg vet ikke hva ammemadrass er engang..Det er vel ikke det samme som ammepute? Likte forresten tippingen din godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 14. november 2011 #986 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, håper smørblomst82 har rett Eg vil gjerne føde i løpet av veka, sånn at det skjer naturleg.. Men vi får sjå.. eg merker i alle fall ingenting, bortsett frå litt mensenfølelse no og då. Og dei velkjente stikka nedi underlivet, som gjer at eg hoppar i sofaen :gjeiper: Men no sat eg nettopp og såg på gamle bilete frå då den yngste lillebroren min vart fødd, for 10 år sidan.. og eg fekk sååå lyst på ein eg også! Så eg syns han kan kome no Eg har ikkje kjøpt noko ammepute/madrass.. Er det greit å ha? (Då kan eg i så fall ønske meg det i bursdagsgåve ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #987 Del Skrevet 14. november 2011 En ammamadrass er noe annet enn ammepute.. Det er liksom som en liten seng som man kan ha i sengen når man samsover eller i sin egen seng: Se bilde er Vi har vurdert det, men ikke bestemt oss enda.. Nå sitter jeg i soffaen med fyr i peisen og potetgull på bordet.. Ikke helt bra men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 14. november 2011 #988 Del Skrevet 14. november 2011 GRATULERER, Pitteliten! gikk alt bra? ------ Har hverken ammemadrass eller pute, og blir nok liggende med mini og amme I sengen eller sofaen. Ellers er det MASSE kynnere, og modning konstant. Blir sliten Ikke lenge igjen Nå kjenner jeg tyyyydelig føtter, knær og albuer Og det er så ekkelt når føttene GNIR seg langs livmoren og jeg kjenner det så godt! Skvetter hver gang Det er så rart å kjenne kroppsdelene så tydelig...babyen blir litt mer ekte Og hodet er festet og magen er plutselig LANGT ned, og derfor er det trangt, så den står RETT ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 14. november 2011 #989 Del Skrevet 14. november 2011 Gratulerer Pitteliten Jeg var vært på ul i dag. I og med at jeg har fått 2 veldig små barn er jeg å sjekker veksten innimellom. Her har gutten lagt seg i sete/tverrleie Å jeg har bare i underkant av 3 uker igjen til termin. Dette liker jeg IKKE!! Blir nå røntgen av bekkenet for å sjekke om det kan bli vaginal fødsel eller keisersnitt. Ellers er jeg i fin form å kjenner ikke no spesielt når det gjelder kynnere eller annet. Håper håper at lillebror har vett til å snu seg med hodet ned rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 14. november 2011 #990 Del Skrevet 14. november 2011 Han kan snu seg!! Så ikke gi opp håpet Mormor har fire barn og FØRSTE kom i seteleie.. Her ligger hodet godt ned, men de kan jo alltids snu seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 14. november 2011 #991 Del Skrevet 14. november 2011 Ja han kan fremdrles snu seg heldigvis!! Så jeg satser å håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 14. november 2011 #992 Del Skrevet 14. november 2011 Gratulerer så masse, Trulte! Gratulerer så masse, Pitteliten! Så herlig at dere endelig har tatt neste skritt Her har da magen min sunket betydelig langt ned bare de 2 siste dagene, nå hviler den i fanget når jeg sitter. Jeg får ofte smerter i lysken og presset mot bekkenbunnen er mer eller mindre konstant. Alt føles som da jeg passerte termin sist. Og enda er det 5 uker og 1 dag til termin. Og jeg tør ikke helt håpe at det skjer noe før. Ellers har jeg vært på min første gruppetrening for gravide, i slynge, i dag og er superfornøyd! At jeg ikke har funnet det før er litt synd, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2011 #993 Del Skrevet 14. november 2011 Magen min er enda ganske høy, faktisk. Men hodet ligger godt ned i bekkent, så han ligger litt rart. Misstener at det blir en lang liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 14. november 2011 #994 Del Skrevet 14. november 2011 Noen spurte om fødselshistorie over her... Er det stemning for at vi deler disse her i forumet? Hvis ikke skal jeg selvfølgelig spare dere for detaljene.... Men kanskje hver og en av oss kunne skrevet noen linjer om fødselen etterhvert som barna spretter ut alle sammen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. november 2011 #995 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg leser GJERNE historiene! Og deler gjerne min når den tid kommer Synes det er kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. november 2011 #996 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Hva med å lage en egen fødselshistorietråd for november-desember-2011 gjengen? På den måten blir det valgfritt for alle om de ønsker å lese eller ikke Jeg vil gjerne høre Skal si vi er en skravlegjeng her i år. Vi er årskullet som har flest visninger og svar i skravletråden i november-desember-terminklubben! Edith: trykkleif. Endret 15. november 2011 av Redlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 15. november 2011 #997 Del Skrevet 15. november 2011 Ja lag gjerne en egen tråd og legg ut link! Jeg er alt for lite teknisk til sånt hehe... :-) ingen flere babyer som har kommet ut siden sist heller?? (teryaki??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. november 2011 #998 Del Skrevet 15. november 2011 En ny tråd med fødeoversikt og etter hvert fødselshistorier ligger nå HER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. november 2011 #999 Del Skrevet 15. november 2011 En ny tråd med fødeoversikt og etter hvert fødselshistorier ligger nå HER! Bra initiativ! Gler meg til å lese mange spennande historier der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. november 2011 #1000 Del Skrevet 15. november 2011 Da har vannet mitt gått! Ingen rier enda. Skal på sjekk i kveld dersom ingenting skjer innen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå