silverdoe Skrevet 2. november 2011 #801 Del Skrevet 2. november 2011 Har fått time til igangsetting neste torsdag 101111! Så da er det iallefall ikke mer enn en uke igjen :hoppendeglad: Har hatt litt økende kynnere siste dager så kanskje de kommer av seg selv før det óg... Åh, så spennande! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 2. november 2011 #802 Del Skrevet 2. november 2011 Har fått time til igangsetting neste torsdag 101111! Så da er det iallefall ikke mer enn en uke igjen :hoppendeglad: ÅÅÅHH herlig! Det blir kjekt! Sa nettopp til mannen min at dere er så flinke å bake til besøk etter de er født. Da sier han: "HALLO! Jeg synes de som kommer og besøker skal ta med noe jeg!" Er jo egentlig helt enig Vi føder, så de som kommer får ta med seg kake om de vil ha noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2011 #803 Del Skrevet 2. november 2011 Så deilig da, rubie! Da blir du nok først ute ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 2. november 2011 Har vært på ny kontroll i dag. Alt ser bra ut. Tvillingene er estimert til omkring 3000 g begge to Veldig usikkert siden den ene ligger veldig dypt i bekkenet og den andre var så urolig. Har fått time til igangsetting neste torsdag 101111! Så da er det iallefall ikke mer enn en uke igjen :hoppendeglad: Har hatt litt økende kynnere siste dager så kanskje de kommer av seg selv før det óg... Jeg har ikke fryst ned noe mat til besøkende. Orker rett og slett ikke nå. Mannen er god på vafler, så det får holde. Ellers kanskje de som kommer på besøk kan ta med seg noe mat også?!? Det får bli som det blir. Fødebagen har vært pakket i 2 måneder her og blitt fraktet med overalt Redde opp barnesengen i går, så nå er alt klart. Forresten har jeg fått for meg at vi må ha en røykvarsler på soverommet før de kommer, for det har vi ikke. Tenk hvis det skulle begynne å brenne der når de lå og sov der alene Er allerede blitt hyperengstelig mor... Å så spennende Da blir nok du først kanskje.. Skal ikke bake mye vi heller, men liker å ha noe å servere. Vet om venninner som kommer til å ta med seg noe også og det er utrolig koselig. Nå har hodet festet seg her Nå har jeg bare ullvasken igjen av klesvasken tror jeg Så kommer svigers å vasker hele huset om ikke så lenge og senga blir skrudd opp til helgen. Reier dere opp eller venter til termin? Dyne og madrass må jo luftes, men når gjør dere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 2. november 2011 #805 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg rer IKKE opp før h*n kommer hjem og faktisk skal ligge i sengen Vi samsover nok en del i starten mtp. på amming osv, og jeg rer nok ikke opp laken og legger på dyne før den natten/dagen mini skal sove der Lufte madrass var forresten godt du skrev! Får gjør det dagen etter vi er hjemme fra sykehuset tenker jeg. Trenger ikke det noe særlig før ettersom nurket ikke skal sove i sengen sin på en stund. Men for all del ... kan hende h*n VIL sove uten oss! Selv om a mor gjerne vil ha mini inntil seg om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2011 #806 Del Skrevet 2. november 2011 Her er seng og alt redd opp. Det eneste som egentlig mangler nå til minien det er bilstolen, men den henter vi på fredag. Tror det kommer til å føles litt spesielt å sette den inn i bilen! Men kjenner jeg er glad vi har base til slik at vi slipper å stresse med festing av sete og sånt når vi skal ta han fra sykehuset! Gleder meg sånn til å legge han i bilstolen og ta han med hjem etter fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #807 Del Skrevet 2. november 2011 Husk at noen madrasser skal tas ut av plasten og luftes i 2 døgn før bruk Jeg ønsker ikke å samsove hvis ikke dette blir et behov for ungen. Derfor ønsker jeg at det er klart før jeg reiser på sykehuset, men tenker at jeg kan lufte alt, men legge på sengetøy rett før jeg reiser til sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 2. november 2011 #808 Del Skrevet 2. november 2011 Har fått time til igangsetting neste torsdag 101111! Så da er det iallefall ikke mer enn en uke igjen :hoppendeglad: Høres bra ut, Rubie! Her begynte mannen å snakke om å pakke bag i august, og jeg svarte med om han også ville ha den med når vi skulle til syden i september. Det var kanskje litt i drøyeste laget, det innså selv han. Men nå skriver vi november og den er fortsatt ikke pakket. Den fysiske bagen er ikke en gang hentet... Jeg går på lefsekurs noen kvelder nå, så kommer hjem med massevis av lefser. Tykklefsene er allerede i frys´n, men jeg får ta en dag og smøre på noen av de andre og fryse ned. Men alle snakket sist om alle barsel besøkene, men jeg føler liksom ikke at dørene ble løpt ned her. Så tar det hele med stor ro. Sist ble kurven redd opp alt for alt for tidlig, fordi alle trodde han kom før, men han ventet til lenge etterpå. Så denne gangen holder jeg igjen. Dessuten så er det mamma som setter den opp, og det kan hun også gjøre når jeg er på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 2. november 2011 #809 Del Skrevet 2. november 2011 Vi går spennende tider i møte her nå jenter!!! Så spennende Rubie at du nå har fått en siste dato. Tipper du er spent sendes dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 2. november 2011 #810 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) i massevis!! Er 34 uker nå, men det stikker og murrer, masse kynnere og menssmerter. Ganske klar for å se mini snart På fredag får vi vogn og sete. Med KUtrekk! Åhh gleder meg til å ha setet i bilen Edit: Dere som har termin om noen uker og har kjent masse tegn og modninger i lang tid (IKKE deg, silver som føder på badegulvet en plutselig morgen ), når kjente dere disse? Det er ikke sikkert det betyr NOENTING, men jeg begynner å virkelig kjenne at det tar tak - sterke menssmerter, masse stikking og kynnere omtrent dagen lang. Ingen masrier enda! Endret 3. november 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. november 2011 #811 Del Skrevet 3. november 2011 Nå nærmer det seg mer og mer ja! I morgen er det en uke til Trulte og jeg har termin! Kjenner det begynner å bli slitsomt. Jeg har jo hatt veldig mye modningstegn og vondter siden jeg var sånn 34 uker på vei, men nå er det bare mer og mer. I natt har jeg fått skikkelige menssmerter hver eneste gang jeg har gått på do eller snudd meg i senga. Noe plagsomt.. Men det gjør meg jo bare glad til, for det gjør sikkert at jeg modnes raskere. Er jo lov å håpe i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. november 2011 #812 Del Skrevet 3. november 2011 Edit: Dere som har termin om noen uker og har kjent masse tegn og modninger i lang tid (IKKE deg, silver som føder på badegulvet en plutselig morgen ), når kjente dere disse? Det er ikke sikkert det betyr NOENTING, men jeg begynner å virkelig kjenne at det tar tak - sterke menssmerter, masse stikking og kynnere omtrent dagen lang. Ingen masrier enda! Hahaha, LOL! Nei, her kan dessverre ikkje eg bidra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 3. november 2011 #813 Del Skrevet 3. november 2011 Hahaha, LOL! Nei, her kan dessverre ikkje eg bidra! Det jeg trodde hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 3. november 2011 #814 Del Skrevet 3. november 2011 Si meg, er det egentlig noen sammenheng mellom lengde/styrke på kynnere og hvorvidt fødselen starter sent eller tidlig i forhold til termin? Jeg har forholdsvis svake kynnere, og ikke så veldig ofte. (tror jeg, da! jeg har liksom ikke sånn kjempevondt som mange andre beskriver).. og jeg har ikke sett tegn til verken slimpropp eller annet. Men - idag er jeg sykt kvalm! Nesten litt sånn spyferdig som man var på starten... (hodet er festet, og har vært det i et par uker) Men det at man har lite kynnere - trenger det bety at man går langt over? Eller er dette individuelt som alt annet? (akkurat det svaret er jeg så lei av! når jeg spør jordmor om noe - er svaret alltid; det er individuelt! kan vi ikke snart få en gravide-fasit???) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 3. november 2011 #815 Del Skrevet 3. november 2011 Forresten, den som beskrev et bilsete med kutrekk over her - det vil jeg gjerne se bilde av når du har det i hus!! :-D Må jo være supergøyalt! Her har vi bare et kjedelig og blått et, som vi har arvet etter en venninne.. (vet at bilseter ikke bør arves, men i dette tilfellet VET vi at det ikke har vært i kollisjon eller annet, det er tross alt en venninne som har hatt det, så da bør det vel gå bra...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 3. november 2011 #816 Del Skrevet 3. november 2011 Dårlig link når man sitter på iPhonen http://www.amazon.com/gp/product/B003OBYT9A?ie=UTF8&force-full-site=1 Har kjøpt fra forhandler, ikke Amazon Skal jaggu kle opp mini i ku antrekk, sette h*n i setet og ta bilde for dere når vi er hjemme fra sykehuset! Og er helt enig ang GRAVID FASIT!! Jeg veeeeet det er individuelt, men jeg VIL ha svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 3. november 2011 #817 Del Skrevet 3. november 2011 Haha! Herlig sete :-) Husk å kjøre med alle vinduene nede til enhver tid, så du får vist det frem :-D (kanskje bortsett fra når baby sitter oppi det, hehe) Og ja - ku-antrekk på mini er finfint! Selv har jeg en plan om en bitteliten nissedrakt til alle juleselskapene i familien. Evt sånn pepperkakemann-kostyme. Det er såååå søtt synes jeg!!! (hæ? hvem sa noe om at nybakte mødre blir tussete!?!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 3. november 2011 #818 Del Skrevet 3. november 2011 har nesten ikke kynnere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 3. november 2011 #819 Del Skrevet 3. november 2011 Den pepperkakedrakten skal jeg kjøpe!! Har prøvd å holde meg litt i skinnet, og vi har vært veldig flinke og ikke kjøpt for mye dill dall. Men a mor klarer nok ikke la det vær Storebroren har et matchende ku sete, bare for større barn Det var så kult at jeg ikke klarte å dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. november 2011 #820 Del Skrevet 3. november 2011 Huff, eg håper det ikkje er samanheng mellom kynnarar og tidleg/sein fødsel! For då ligg eg dårleg an, sidan eg ikkje har merka noko kynnarar i løpet av svangerskapet.. Eg har termin 14. november, blir spanande å sjå om eg går maks tid over eller om det startar før (haha, eller om eg føder på badegolvet ) Kul stol, forresten! Vi har berre ein mørkeblå ein, også arva! Men vi også veit at den ikkje har vore med i kollisjon Og Trulte.. tussete nybakte mødre?? Me not understand.. Har eg aaaaldri høyrt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå