Knøtteliten Skrevet 2. februar 2012 #1661 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hvordan får du det til? Nå ligger gutten i fanget. Hylte når jeg la han i senga si... han går fra trøtt til overtrøtte på et sekund.. Henger meg på smørblomst...hvordan får du det til?? Har nettopp ligget 2 timer i sofaen med gutten halvsovende på meg, og først nå var han så trett at han ikke protesterte på å legge seg i senga. (Vi brukte jo så lang tid på denne legge-seansen at han er jo klar for mat igjen snart). ................... Nå har jeg forresten sluttet å blø, for...ehm 3. eller 4. gang ila renselsen. Så la oss håpe dette var siste skvetten Nesten 8 uker med blødning er i lengste laget for et mensenhatende kvinnemenneske som meg Endret 2. februar 2012 av Knøtteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2012 #1662 Del Skrevet 2. februar 2012 Er vel ikke snakk om å få til eller ikke..man har vel bare forskjellige babyer tror jeg. O har alltid vært flink til å sove for seg selv, det eneste jeg gjør er å følge med på når han er trøtt. Begynner jeg kveldsrutiner en halv time for sent, så kan det ta en time lenger enn nødvendig pga. Han er overtrøtt. Så fort magevondten han hadde hver kveld ga seg, så begynte han å regulere leggetiden helt selv. Han brukte vel ca. To uker på å lande på klokken syv, så jeg passet bare som sagt på å følge med på når han blir trøtt Han har hatt riktig døgnrytme fra dag en, det har bare blitt ødelagt av mye magevondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2012 #1663 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå når jeg tenker meg om, så hadde han grei døgnrytme i magen også. Var mest aktiv på dag og kveld. Om natten var det rolig, våknet aldri av spark, ei helder ble jeg holdt våken av det etter de utallige doturene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. februar 2012 #1664 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hvordan går det med dere? Rart å tenke på at det snart kommer en ny terminklubb her inne. Her jobber vi med å finne døgnrytmen, men Fie har blitt mye flinkere til å legge seg "tidlig" (dvs. rundt ti-tiden... Noe som er tidlig iforhold til klokken halv tre om natten som vi er vant til). Fie forstår rett og slett ikke at hun er trøtt lenger, og nekter å sove, selv om hun gjesper og gnir seg mye i øynene. Vi er nødt til å legge henne, rett og slett. Merker stor forskjell på når hun er overtrøtt og ei, for når hun ikke er det så tar det 3 minutter, så sovner hun, og når hun er overtrøtt så tar det kanskje 1-2 timer.... Ellers går ting veldig bra, magesmertene ser vi nesten ikke noe til, kanskje bare 1 kveld i uka eller noe sånt. Og hun brukte jo str 50 i klær veldig lenge, også begynte vi for 1 1/2 uke siden med str 56, og nå er det nesten for lite! Hun har vokst masse! Det er litt slitsomt her hjemme, da far fortsatt er sykemeldt på grunn av borreliose ( har vært sykemeldt siden september), og kan ikke hjelpe til så mye som jeg håper og tror. Ofte vi blir enige om at han f.eks. kan stå opp med Fie, men når morgenen kommer så har han hatt en elendig natt, og jeg må ta henne, selv om jeg har vært våken lenge med henne + tatt hele natta. Vi har jo også en kamerat boende hos oss, og det begynner å bli litt slitsomt det også. Han sitter bare hjemme, uten jobb, og gjør minimalt med husarbeid (vi må be han om å gjøre sine oppgaver f.eks.). Det blir lite privatliv, og vi har bare hatt to ganger siden Fie ble født, fordi jeg er så sliten, og jeg føler meg ikke komfortabel med det når jeg vet at kameraten vår sitter "rett utenfor døra" (i stua). Endret 6. februar 2012 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. februar 2012 #1665 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja, tenk! Snart ein ny terminklubb! Er det verkeleg så lenge sidan vi fekk positive testar?! Men håper vi fortsetter å skravle her likevel Her går alt bra, men merker at det blir litt lange dagar, fordi mannen jobbar mykje overtid for tida. Også på laurdagar. Så det var godt å få besøk av mamma og pappa no på laurdag og få litt selskap Ellers er M framleis ein veldig snill gut som har fått stadig betre soverytme. Han elsker å sove i vogna si, så eg bruker å legge han der når han skal ta lurane sine Her ein dag sov han frå 22 til 05 i vogna si, det var deilig Og det hjalp litt på nærheten mellom meg og mannen min også, for det er ikkje alltid like lett å vere nær kvarandre med ein liten baby mellom oss i senga.. Så har det ikkje blitt sånn kjempeofte sidan fødselen.. Stakkars mannen min Eg trur han har større behov enn meg for tida.. Eg tenker for mykje på M, og klarer ikkje alltid å koble av eller skifte kanal over til ... Men eg liker veldig godt å kose da M veks fint, han bruker framleis litt i str 56, men også ein del i 62, som han har goood plass i Eg må innrømme at eg er superstolt over å ha fått ein unge som var berre 3710 gram (til og med 10 dagar på overtid), for eg er jo overvektig og eg er sikker på at dei aller fleste (inkl. eg) trudde eg kom til å få ein stor unge, pga størrelsen min. Men så fekk eg ein på under 4000! STOLT mamma! (Og rar mamma ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 6. februar 2012 #1666 Del Skrevet 6. februar 2012 Så fint å høre at de sover bedre! H har nå en periode hvor baaare mamma kan trøste. Og der er nok fordi det har vært så anspent her hjemme. Når pappaen tar henne hylskriker hun, og en grunn er bl.a at han holder henne ikke hardt nok sammen. Hun liker å bli nærmest klemt ihjel!! Finner lettere roen nå for tiden I helgen var sønnen hans her. Og jeg dro til mamma og pappa for å få avlastning. For forholdet vårt er bare helt på trynet. Han har så nye han selv sliter med, og tar det ut på meg. Uansett hva jeg gjør er det feil. Jeg blir aldri satt pris på. Jeg får aldri komplimenter. Jeg kan aldri forvente noe. Han stiller opp når han selv vil. Han kommer og går som han ønsker. Og plutselig gjør han ikke det! For da har han et øyeblikk hvor han klarer å åpne seg og fortelle om hvor sårt han egentlig har det... Jeg blir sittende å stille opp for alle i huet og rævva, mens han ikke trenger å gjøre en dritt. Jeg har ETT barn - ikke to. Derfor er vi enige om at han flytter ut. For hvor lenge er usikkert. Til han har gått en del i egenbehandling, og vi klarer å komme overens når vi først er sammen. At han behandler meg slik jeg fortjener. Det er noe dritt å ha en liten baby og likevel hviler hele verden på mine skuldre... Det skal ikke ammende mammaer trenge. Planen er å gjøre dette for å redde forholdet. Og han kommer på besøk når vi klarer å være hyggelige med hverandre. Lunta mi har jo bare visner vekk ettersom jeg føler jeg aldri blir sett eller hørt eller anerkjent... Dagens triste. Ellers er aaalt bra m H, hun smiler og ler er så lett å ha med å gjøre! Finner ikke helt søvnen alene enda, men det gjør ikke noe. Hun sover så godt i vognen sin eller vognposen her på sofaen. Og etter a mor tok i bruk mei taien har alt blitt myyye lettere Den anbefales!! Synes den at enklere enn sjalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 6. februar 2012 #1667 Del Skrevet 6. februar 2012 Trist å høre at det måtte bli slik, frøken am men det er godt å høre at du skjønner at du må ta vare på deg selv - som nybakt ammende mor kan man bare ikke ta imot all slags dritt og redde verden, da går det nok fort "nedenom og hjem". Men håper at dette pusterommet gjør underverker og er det som skal til for å redde forholdet. At dere er enige om det er jo et godt utgangspunkt! ........... Her har gutten begynt å bruke str 62. Rart å pakke bort klær allerede...han er jo nettopp født føles det ut som Det er vemodig at han vokser så fort, samtidig som det er hærlig! Han smiler fra øre til øre om dagen og jeg tror nok ikke det er lenge før vi hører latteren For nå pludres det over en lav sko, og midt oppi pludringen kommer det hiksting sammen med brede smil om han ser noe morsomt (f.eks en lys-spott oppi taket;)). Han har også gitt seg med å være så mammadalt, nå er pappa like populær og være hos (og godt er det!). Etter at denne smilingen kom for alvor har han blitt mye mindre sutrete også. Og når vi spiser middag sitter han i vippestolen sin (noe han blånektet før) og ser på oss og smiler/hikster, mens pappan ofte gjør ablegøyer og pludrer tilbake - da holder han ofte ut til middagen er fortært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 6. februar 2012 #1668 Del Skrevet 6. februar 2012 hei alle:-) håper det går bra med dere og babyene! I dag har vi bestilt oss vinterferie, drar til syden i månedsskiftet februar/mars. er veldig spent på hvordan det blir med lillegutt på flyet, men vi drar på skikkelig chartertur, så de på reisebyrået sa at flyet kom til å være fullt av unger hehe :-) Noen her som har reist med barna ennå? Lillegutt vil jo være nesten 4 mnd når vi drar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. februar 2012 #1669 Del Skrevet 6. februar 2012 [...] Derfor er vi enige om at han flytter ut. For hvor lenge er usikkert. [...] Ellers er aaalt bra m H, hun smiler og ler er så lett å ha med å gjøre! Finner ikke helt søvnen alene enda, men det gjør ikke noe. Hun sover så godt i vognen sin eller vognposen her på sofaen. Og etter a mor tok i bruk mei taien har alt blitt myyye lettere Den anbefales!! Synes den at enklere enn sjalet Dette var trist å høre, frøken am! Jeg har lurt på om det har vært noe, etter statusene dine på FB, og hadde faktisk tenkt å spørre om dere ville ha besøk av meg, T og Fie da vi tenkte å besøke broren til T som bor i samme by som dere, men skjønner at det kanskje ikke passer så bra nå. Fie finner ikke søvnen selv heller, men vi kan i det minste legge henne i vuggen hennes, og sitte ved siden av henne, holde henne i hånden og synge. Og Fie er ikke så veldig glad i sjalet, hun. Iallefall ikke hvis hun allerede er sur Han har også gitt seg med å være så mammadalt, nå er pappa like populær og være hos (og godt er det!). Etter at denne smilingen kom for alvor har han blitt mye mindre sutrete også. Og når vi spiser middag sitter han i vippestolen sin (noe han blånektet før) og ser på oss og smiler/hikster, mens pappan ofte gjør ablegøyer og pludrer tilbake - da holder han ofte ut til middagen er fortært Her har pappa vært like populær (hvis ikke mer) hele tiden. Jeg er også glad for at vi nå kan sette Fie i vippestolen, før skulle hun holdes og koses på, og da endte det alltid med at en av oss ikke spiste middag. Noen her som har reist med barna ennå? Lillegutt vil jo være nesten 4 mnd når vi drar... Har ikke reist enda, men i begynnelsen av mars skal vi ta fly fra Torp til Værnes, det er jo 50 minutter. Gruegleder meg veldig til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 7. februar 2012 #1670 Del Skrevet 7. februar 2012 Hurra, i går vart eg tante! Bror min og dama fekk ei jente Å vere tante blir også kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1671 Del Skrevet 7. februar 2012 Er vel ikke snakk om å få til eller ikke..man har vel bare forskjellige babyer tror jeg. O har alltid vært flink til å sove for seg selv, det eneste jeg gjør er å følge med på når han er trøtt. Begynner jeg kveldsrutiner en halv time for sent, så kan det ta en time lenger enn nødvendig pga. Han er overtrøtt. Så fort magevondten han hadde hver kveld ga seg, så begynte han å regulere leggetiden helt selv. Han brukte vel ca. To uker på å lande på klokken syv, så jeg passet bare som sagt på å følge med på når han blir trøtt Han har hatt riktig døgnrytme fra dag en, det har bare blitt ødelagt av mye magevondt. Denne uka starter vi med å ta stell mellom kl 19-21. Han var trøtt i går rundt 20.30, men nektet å ligge i senga si. Og da la jeg han før han ble overtrøtt. Tok han tilslutt ned i stua. Der fikk han kos og mer pupp. Merket at han ble trøttere og trøttere. Han tok noen dupper i fanget. Gikk å la oss kl 23.00 og da var det bare litt hyl og kaving, men så sovnet han Så tror jeg bare skal holde meg til kl 22-23 en stund fremover og se hvordan det virker. Da sov han i senga si fra kl 23 til 04 Så tydelig at han vil ha det lyst og med støy rundt seg frem til kl 23 ca... barn er rare. Så fint å høre at de sover bedre! H har nå en periode hvor baaare mamma kan trøste. Og der er nok fordi det har vært så anspent her hjemme. Når pappaen tar henne hylskriker hun, og en grunn er bl.a at han holder henne ikke hardt nok sammen. Hun liker å bli nærmest klemt ihjel!! Finner lettere roen nå for tiden Slik er min også... pappaen er ikke like flink til å roe, men det kommer seg snart håper jeg. For jeg trenger snart litt tid for meg selv. Skal snart i en bursdag og da skal jeg ta litt god drikke til maten også tenker jeg Utrolig trist at det ikke går så bra med dere nå. Du som gledet deg så mye til at dere skulle bli en familie. Håper alt ordner seg etter hvert da. hei alle:-) håper det går bra med dere og babyene! I dag har vi bestilt oss vinterferie, drar til syden i månedsskiftet februar/mars. er veldig spent på hvordan det blir med lillegutt på flyet, men vi drar på skikkelig chartertur, så de på reisebyrået sa at flyet kom til å være fullt av unger hehe :-) Noen her som har reist med barna ennå? Lillegutt vil jo være nesten 4 mnd når vi drar... Så deilig Vi har også bestilt ferie, men ikke før i juni Gleder oss masse! Tror ikke det er noen problemer. Min største dilemma er vogna. Vi har forovervent og alle sier jo at det ikke er bra i syden... Men tror vi tar den med og vi er jo flere så burde ikke så vanskelig å se om ungen får sol på seg eller ikke... Og så lurer jeg på om ungene kan ta raske dukkerter i bassenget? min er jo 6 mnd når vi drar... Hurra, i går vart eg tante! Bror min og dama fekk ei jente Å vere tante blir også kjekt! Gratulerer så mye Ellers så går det veldig bra her også. Han spiser og over stortsett. Er ikke våken lengre enn 1-2 timer mellom sovingene. Er ikke like glad i å sove inne da, så nå som det har vært så kaldt så har vi slitt litt. men i dag sover han ute og han har nå sovet i 2 timer... Han har vanligvis soveøkter på 2-3 timer... Men jeg syns jeg ikke gjør annet enn å sitte med puppen ute om dagen...begynner jo å bli sår. Om natta vil han jo helst sove i vår seng og gjerne med puppen i munn. begynner å bli litt sliten av det. derfor forsøker vi nå å legge i eggen seng, for da blir han kanskje ikke frista av pupp hele tiden og kanskje sover lengre økter? Snart er det baby søvmming og det gleder vi oss til. Hvordan ser dagene deres ut? hva gjør dere? hvor lenge er de våkne o.l? og der hørte jeg lyder fra vogna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1672 Del Skrevet 7. februar 2012 En annen ting jeg lurte på: sparer dere til ungene? Jeg må opprette en konto slik at jeg kan sette inn gaver o.l. han får. Men vurderer også en annen konto med et fast beløp som skal gå til bolig, studier, bil, lappen o.l eventuelt en ny vinterdress hvis vi ikke har råd til det. hvordan har dere gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 7. februar 2012 #1673 Del Skrevet 7. februar 2012 Takk for oppmuntring dere Det går litt opp og ned her... Det passer dårlig at pappa har en del issues nå som frøkna krever hele tiden! Hun siver dårlig på dagen. Og det ender med at hun blir overtrøtt. Og sovner seeent. Men hun sover gjerne 3-4-5 timer i strekk om natten. På dagen må hun bysses i søvn, og det er slitsomt... Det er bare powernaps som gjelder. Eller kanskje jeg er heldig nå, har pakket henne inn i teppet, da sover hun bedre. Så forhåpentligvis får jeg også sove. Dager som er lange og trege er slitsomme Får ikke spist ordentlig eller sovet og hentet meg inn. Dere er så heldige som har små som sover i flere timer!! Gjorde de det da de var seks uker? Eller kommer det litt senere hos de fleste? Tror nok vi skal opprette en konto ja Har lyst til å begynne å sette inn litt, så hun har senere. Og dersom det kommer dyre uforutsette utgifter ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. februar 2012 #1674 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Trist med deg og mannen, frøken am..håper det ordner seg.. Vi skal nok spare etter hvert, men så lenge jeg er student, så har vi ikke penger til overs, så det får vente til jeg er ute i jobb. DEt er litt variabelt hvordan dagene er her. Han legges klokken syv, spiser to tre ganger før han står opp klokken fem. Så blir han trøtt i syvtiden, og sover da alt fra en time, til to og en halv. Ca. Tre timer senere er han klar for lur ute i vogna. Den varer fra to og en halv time til tre timer. Også prøver jeg å få han til å sove en kort lur til, slik at han står opp senest halv fem, for å unngå at han blir overtrøtt. Men som sagt litt variabelt. Han har alltid sovet lenge ute i vogna. I perioder har jeg slitt med å få han til å sove så mye ellers på dagen, men det ble enklere da det ble litt mer rutiner i hverdagen. I snitt sover han ca 15 timer i døgnet tror jeg. Endret 7. februar 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 7. februar 2012 #1675 Del Skrevet 7. februar 2012 Takk for oppmuntring dere Det går litt opp og ned her... Det passer dårlig at pappa har en del issues nå som frøkna krever hele tiden! Hun siver dårlig på dagen. Og det ender med at hun blir overtrøtt. Og sovner seeent. Men hun sover gjerne 3-4-5 timer i strekk om natten. På dagen må hun bysses i søvn, og det er slitsomt... Det er bare powernaps som gjelder. Eller kanskje jeg er heldig nå, har pakket henne inn i teppet, da sover hun bedre. Så forhåpentligvis får jeg også sove. Dager som er lange og trege er slitsomme Får ikke spist ordentlig eller sovet og hentet meg inn. Dere er så heldige som har små som sover i flere timer!! Gjorde de det da de var seks uker? Eller kommer det litt senere hos de fleste? Tror nok vi skal opprette en konto ja Har lyst til å begynne å sette inn litt, så hun har senere. Og dersom det kommer dyre uforutsette utgifter ja Han her begynte vel å komme nogenlunde på rett kjøl med søvn da han passerte 6 uker. Nå er han 8 uker. Så her har vi hatt en drøy uke der det virker som at enkelt rutiner har "satt seg". De første ukene powernapet han seg gjennom hele døgnet følte jeg...iallfall om dagen, om natten sto han opp annenhver time for mat. Nå har han gjentatte netter sovnet 21.30 og våknet for mat 03, 06, 08 og 10 (har da stått opp). Samt at han i dag slo til og sov 2 timer i vogna (inkl 1 time trilling). Men jeg føler enda ikke at sovingen har kommet helt på stell, da han fortsatt er avhengig av å sovne på oss før han legges ned. Legger vi han ned våken eller halvvåken, blir det fortsatt baluba :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. februar 2012 #1676 Del Skrevet 10. februar 2012 Korleis er det med styrketrening no igjen? Eg syns å hugse at eg har lest at ein bør vente i 12 veker etter fødselen før ein trenar magemusklane? Stemmer det? Tenkte å teste ut 30 Day Shred med Jillian Michaels, frå 1. mars (eg er sånn som MÅ enten starte på ein mandag, eller den 1. eller liknande )..M blir 3 mnd den 24. februar, så det vil jo då ha gått godt over 12 veker den 1. mars. Hmm.. Det blir ikkje for tidleg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. februar 2012 #1677 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjenn etter om du merker noe mellomrom mellom magemusklene dine. Bare å legge seg på rygg, og stramme magen slik som man gjør når man tar sit-up, så kjenner du etter i området over navlen og opp til solar plexus. __ Sønnen min står opp klokken fire hver natt han. Så da starter vi dagen vår her i hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. februar 2012 #1678 Del Skrevet 10. februar 2012 Viss eg kjenner mellomrom då bør eg ikkje trene? For då er dei ikkje grodd skikkeleg saman? Skal ta og sjekke etterpå.. Så slitsomt å måtte opp kl fire da! Det er jo midt på natta, jo Når sovnar han igjen neste gong? Får du også sove då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. februar 2012 #1679 Del Skrevet 10. februar 2012 Viss eg kjenner mellomrom då bør eg ikkje trene? For då er dei ikkje grodd skikkeleg saman? Skal ta og sjekke etterpå.. Så slitsomt å måtte opp kl fire da! Det er jo midt på natta, jo Når sovnar han igjen neste gong? Får du også sove då? Ja det er vel sånn det er. Men tror du kan ta stabiliseringsøvelser, sånn som planken. Slitsomt er det ja..Han sovner igjen etter halvannen time, men da som oftest bare en times tid, så det er jo ikke så mye. Jeg sover da, også sover jeg når han tar neste lur litt senere. Da kommer jeg meg gjennom dagen uten hodepine..Men går rundt og er trøtt hele tiden. Jeg som elsker å trene, har ikke hatt overskudd på snart to uker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #1680 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja det er vel sånn det er. Men tror du kan ta stabiliseringsøvelser, sånn som planken. Slitsomt er det ja..Han sovner igjen etter halvannen time, men da som oftest bare en times tid, så det er jo ikke så mye. Jeg sover da, også sover jeg når han tar neste lur litt senere. Da kommer jeg meg gjennom dagen uten hodepine..Men går rundt og er trøtt hele tiden. Jeg som elsker å trene, har ikke hatt overskudd på snart to uker nå.. Jeg lese om dette i tråden din og jeg syns veldig synd på deg. Må være utrolig slitsomt. Jeg har dessverre ingen råd annet enn å ta han opp i sengen deres. det gjør vi når han ikke vil sove etter nattamming eller på morran når vi enda ikke er klar til å stå opp. da ligger han i styrer og kikker litt. Hvis han blir utålmodig så så får han smokken og ligger helt inn til meg. Da sovner han litt til og er klar til å stå opp klokken 9 Krysser fingrene for deg og at det går seg til snart og sender deg en klem Jeg merker selv veldig mye forandringer i søvnmønsteret nå. Lille gutt har frem til nå alltid sovet 3 timers økter å dagen. Sovet 3 timer og våken i 1,5 time. Så har han sovnet i fanget eller i senga i 23 tiden. Nå sover han en lang økt på formiddagen på 3-4 timer og så er det bare korte økter å 30-1 time. Men nå sovner han i senga si i 21.30-22 tiden. Så dette er tydelig noe han regulerer selv. Nå har det vært slik i noen dager så får vi se om det fortsetter. I går sovnet han på besøk kl 21.00 og våknet når vi dro kl 22.30. Fikk pupp og kos på sengekanten før jeg la han i senga. Sovnet selv i senga si (for 2. gang eller no)etter 10 minutter og sov til kl 04. Så fikk han mat og ny beie og sovnet etter ca 30-45 min og sov til kl 07.00 Da tok jeg han over i senga vår og fikk mat og kos og ny bleie. Stod opp kl 09. Jeg håper på flere slike dager og netter selv om jeg vil ikke håpe for mye enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå