Knøtteliten Skrevet 17. desember 2011 #1421 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Takk alle sammen ...du verden hvor dagene flyr! Blir lite KG tid og generelt liten tid til meg selv, gitt! :gjeiper: Gutten spiser godt, og melka er kommet for fullt. Så dette lover da godt Sover ikke så veeeeldig masse enda..våken hver 2.time sånn jevnt over, men plutselig kommer det en soverperiode på 5-6 timer (om dagen seff..ikke natten :gjeiper: ). Så kjenner litt på dette med søvnmangel! Barseltårene har så smått meldt seg, men det går overraskende bra. Var en runde i forrigårs der jeg bare brøt spontant ut i gråt og ble utrøstelig Jeg gav han rett og slett bare over til samboer og gikk og la meg, føltes som verdens undergang der og da. Men etter litt søvn var jeg på bedre tanker igjen Kjæresten er suveren han har virkelig fått fars-følelsen og nusser og koser den lille dagen lang. Skifter bleier og er sååå medfølende og synes skrekkelig synd i gutten sin når han skriker.... Og veeeeldig redd for han (han slapp nesten ikke sengebaljen på sykehuset når vi var å spiste middag engang, og skulle han ivei å hente noe fikk jeg beskjed "pass på da, jeg må bare hente mer vann jeg" ) Endret 17. desember 2011 av Knøtteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 17. desember 2011 #1422 Del Skrevet 17. desember 2011 Takk alle sammen ...du verden hvor dagene flyr! Blir lite KG tid og generelt liten tid til meg selv, gitt! :gjeiper: Gutten spiser godt, og melka er kommet for fullt. Så dette lover da godt Sover ikke så veeeeldig masse enda..våken hver 2.time sånn jevnt over, men plutselig kommer det en soverperiode på 5-6 timer (om dagen seff..ikke natten :gjeiper: ). Så kjenner litt på dette med søvnmangel! Barseltårene har så smått meldt seg, men det går overraskende bra. Var en runde i forrigårs der jeg bare brøt spontant ut i gråt og ble utrøstelig Jeg gav han rett og slett bare over til samboer og gikk og la meg, føltes som verdens undergang der og da. Men etter litt søvn var jeg på bedre tanker igjen Kjæresten er suveren han har virkelig fått fars-følelsen og nusser og koser den lille dagen lang. Skifter bleier og er sååå medfølende og synes skrekkelig synd i gutten sin når han skriker.... Og veeeeldig redd for han (han slapp nesten ikke sengebaljen på sykehuset når vi var å spiste middag engang, og skulle han ivei å hente noe fikk jeg beskjed "pass på da, jeg må bare hente mer vann jeg" ) Ja tenkt om han krabbet ut Så koselig! Høres veldig deilig ut! Og det er godt å se at samboer er så forelsket i nurket Da blir man liksom litt forelsket på nytt liker samboer best når han er god med sønnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 17. desember 2011 #1423 Del Skrevet 17. desember 2011 Ja tenkt om han krabbet ut Så koselig! Høres veldig deilig ut! Og det er godt å se at samboer er så forelsket i nurket Da blir man liksom litt forelsket på nytt liker samboer best når han er god med sønnen Han var vel mest redd for at noen skulle komme å stjele han Ja jeg blir så rørt når jeg ser han nusse og kose på han, og når han trøster han (nå har jeg lagt ut fødselshistorien min forresten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 17. desember 2011 #1424 Del Skrevet 17. desember 2011 nå sitter vi å venter på at svigerfar kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 18. desember 2011 #1425 Del Skrevet 18. desember 2011 Gratulerer så mykje, Niennas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. desember 2011 #1426 Del Skrevet 18. desember 2011 Gratulerer Niennas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 18. desember 2011 #1427 Del Skrevet 18. desember 2011 Vi fikk en nydelig jente på onsdag, 6 dager etter termin Har ikke fulgt med i tråden den siste uken, så må lese litt bakover hva som har skjedd i det siste. Hvor finner jeg terminlisten? Eller listen over hvem som har fått og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. desember 2011 #1428 Del Skrevet 18. desember 2011 Vi fikk en nydelig jente på onsdag, 6 dager etter termin Har ikke fulgt med i tråden den siste uken, så må lese litt bakover hva som har skjedd i det siste. Hvor finner jeg terminlisten? Eller listen over hvem som har fått og når? Gratulerer! Tror nok ikke den fødelisten er så oppdatert, men nå har alle de aktive fått utenom Frøken am og ^me^. Fødelisten er forsåvidt på tråden som ligger under denne, med undertekst "fødehistorier, takk!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 19. desember 2011 #1429 Del Skrevet 19. desember 2011 Gratulerer Dizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 19. desember 2011 #1430 Del Skrevet 19. desember 2011 Gratulerer Dizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 19. desember 2011 #1431 Del Skrevet 19. desember 2011 Gratulerer så masse, Dizzy! Leste fødehistorien, herlig lesing det er kos å lese! Takk for at dere deler, frøkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1432 Del Skrevet 20. desember 2011 Gratulerer Dizzy:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. desember 2011 #1433 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei! Vi ligger nå på sykehuset etter at lille mikal kom til verden natten 20.12.11 på termindatoen. Litt forkortet historie er at det ble en 24 timers lang fødsel som resulterte i svangerskapsforgiftning, epidural ( fikk ikke prøve badekar som planlagt grunnet at fostervannet var misfarget og legene mente epiduralen ville virke bra på høyt blodtrykk som kom av svangerskapsforgiftning) og hastekeisersnitt fordi at han ikke ville lengre ned i bekkenet og at han hadde besjet i fostervannet måtte ut etter mange timer i fødsel. Gutten er frisk som en fisk med sine 3700gr og 52 cm og er en rolig og nydelig baby! Jeg derimot må ligge her på sykehuset til jeg blir frisk igjen! Jeg hadde veldig lav blodprosent og måtte få blodoverføring i dag og jeg er lenket til sengen grunnet smerter og ørten ledninger/ slanger på meg. I dag har jeg vært oppe av sengen for første gang med hjelp av en jordmor. Små ting som og skifte bind og søik må gjøres av andre! Det er førte gang jeg er pasient selv på sykehus ( jeg jobber på sykehuset selv og er vandt med og ha kontrollen) og synes det er en merkelig posisjon og være i! Vi vet som sagt ikke hvordan formen min blir fremover så julaften blir spennende!hvis formen min ikke tillater det må jeg bli her på sykehuset Men vi har altså endelig blitt foreldre til verdens herligste gutt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 21. desember 2011 #1434 Del Skrevet 21. desember 2011 Gratulerer med gutten :D i dag har jeg bakt kake til lillebroren min som har bursdag i dag og vi skal for første gang ta med vår lille prins bort til noen for å besøke så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. desember 2011 #1435 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei! Vi ligger nå på sykehuset etter at lille mikal kom til verden natten 20.12.11 på termindatoen. Litt forkortet historie er at det ble en 24 timers lang fødsel som resulterte i svangerskapsforgiftning, epidural ( fikk ikke prøve badekar som planlagt grunnet at fostervannet var misfarget og legene mente epiduralen ville virke bra på høyt blodtrykk som kom av svangerskapsforgiftning) og hastekeisersnitt fordi at han ikke ville lengre ned i bekkenet og at han hadde besjet i fostervannet måtte ut etter mange timer i fødsel. Gutten er frisk som en fisk med sine 3700gr og 52 cm og er en rolig og nydelig baby! Jeg derimot må ligge her på sykehuset til jeg blir frisk igjen! Jeg hadde veldig lav blodprosent og måtte få blodoverføring i dag og jeg er lenket til sengen grunnet smerter og ørten ledninger/ slanger på meg. I dag har jeg vært oppe av sengen for første gang med hjelp av en jordmor. Små ting som og skifte bind og søik må gjøres av andre! Det er førte gang jeg er pasient selv på sykehus ( jeg jobber på sykehuset selv og er vandt med og ha kontrollen) og synes det er en merkelig posisjon og være i! Vi vet som sagt ikke hvordan formen min blir fremover så julaften blir spennende!hvis formen min ikke tillater det må jeg bli her på sykehuset Men vi har altså endelig blitt foreldre til verdens herligste gutt <3 Gratulerer med lille Mikal! Er det far som gjør mesteparten av stellet siden du er lenket fast i sengen? Trist å høre at du ikke har det så bra selv, og kanskje ikke kan feire julaften hjemme. Men tenk for en flott tid du har framfor deg:) Masse lykke til, og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. desember 2011 #1436 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei, det er pleierene og jordmødrene som tar seg av stell på både meg og mikal. Jeg mangler skikkelige knopper på brystvortene så han får ikke skikkelig tak så jeg pumper og så gir de det jeg har pumpet på et lite medisinglass, bleieskiftene tar de seg og av Pappaen kommer og besøker oss på kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. desember 2011 #1437 Del Skrevet 21. desember 2011 Gratulerer så masse! Håper det snart går bedre med deg Lykke til og goood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. desember 2011 #1438 Del Skrevet 21. desember 2011 Gratulerer med lille Mikal! __ I dag har vært en koselig dag, men også litt "rart". Første gang jeg ikke kan feire bursdagen min med alkohol og fest siden jeg begynte med slike festligheter, men det gikk da greit det. Kake fikk jeg i alle fall Vi har vært hos osteopat med O. Kommet masse grønn avføring etter at vi fikk løst opp i blokkeringene, så håper magevondten gir seg nå. Blir spennende å se de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. desember 2011 #1439 Del Skrevet 21. desember 2011 Tusen takk Jeg fikk bekreftet i dag at det ikke var noe i veien med mine brystvorter,men lillegull som ikke ville gape skikkelig, vi øver og øver på og amme skikkelig forhåpentligvis ( og vanligvis) skjønner han konseptet til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 22. desember 2011 #1440 Del Skrevet 22. desember 2011 Gratulerer så mykje ^me^! Håper alt går bra med dykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå