Teriyaki Skrevet 13. desember 2011 #1381 Del Skrevet 13. desember 2011 Forresten, dere som har født: Merket dere at nå var det like før det skjedde noe? Har hatt mensmurringer som kom igår kveld, og varte hele natta, og litt til morgenen idag. Hadde menssmerter regelmessig i flere uker i forveien. Noen dager før vannet gikk så fikk jeg sterke menssmerter som var direkte ubehagelige, men tok det egentlig ikke som noe tegn..Rier fikk jeg ikke før litt under en time etter vannavgang. Synd det for nå ligger jeg på sykehuset. Lykke til! Og der var vi hjemme igjen Lillesøster var født kl 23.33 i går. Fin dato 12.12. Nå skal vi kose! Skriver mer senere Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. desember 2011 #1382 Del Skrevet 13. desember 2011 Og der var vi hjemme igjen Lillesøster var født kl 23.33 i går. Fin dato 12.12. Nå skal vi kose! Skriver mer senere Gratulerer så mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 13. desember 2011 #1383 Del Skrevet 13. desember 2011 Styrete med så mye pupp, Silver For alt du vet ammer du deg kanskje ned noen str! hadde kanskje vært litt godt _______ Og der var vi hjemme igjen Lillesøster var født kl 23.33 i går. Fin dato 12.12. Nå skal vi kose! Skriver mer senere Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. desember 2011 #1384 Del Skrevet 13. desember 2011 Herregud, nå synes jeg det går veldig fort her! Gratulerer så mye RedLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 13. desember 2011 #1385 Del Skrevet 13. desember 2011 ja, her skjer det virkelig ting må jeg si! gratulerer så mye RedLady!! lykke til Lolita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1386 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer så mye redlady:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. desember 2011 #1387 Del Skrevet 13. desember 2011 Lolita90 har endelig fått sønnen sin! Hun la ut bilde på facebook for noen minutter siden, han var utrolig vakker GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 13. desember 2011 #1388 Del Skrevet 13. desember 2011 Jaaa, skulle akkurat til å si det. En nydelig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 13. desember 2011 #1389 Del Skrevet 13. desember 2011 Lille Liam Alexander ble født kl 20.14, 3955g og 50 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. desember 2011 #1390 Del Skrevet 14. desember 2011 gratulerer så mye Lolita!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1391 Del Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer så mye:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. desember 2011 #1392 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er vi tre igjen da. Meg, ^me^ og frøken am. Tror ikke det er flere enn oss (som er aktiv iallefall?). Jeg tror datteren min aaaldri kommer, jeg merker faktisk at jeg takler det dårlig at alle føder før meg, selv om jeg har termin veldig sent. Begynte nesten å gråte igår kveld foran mannen min fordi "hele terminklubben føder før meg", som om at dere gjør det med vilje, og rotter dere mot meg Jeg vil også ha miraklet mitt på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 14. desember 2011 #1393 Del Skrevet 14. desember 2011 Sorry for at jeg snek i køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. desember 2011 #1394 Del Skrevet 14. desember 2011 Sorry for at jeg snek i køen jeg skal nok klare å tilgi deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 14. desember 2011 #1395 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 14. desember 2011 #1396 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Gratulerer Lolita! Niennas: Jeg hadde det slik i fjor da vi ventet 11 dager over. Tro meg; når babyen kommer er du glad for at du ventet. For da er babyen klar for livet og klarer seg veldig bra! Endret 14. desember 2011 av Redlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 14. desember 2011 #1397 Del Skrevet 14. desember 2011 Vet akkurat hvordan du har det, N Det begynner å bli langdrygt. Og kjedelig. Og nå kan jeg så VIDT gå! greit at jeg var dårlig til bens, men hver gang jeg tar meg en tur er det som om bekkenet går i oppløsning og det kjennes ut som om eg bæsjer på meg!! Så ekkelt med det nedpresset Vi holder ut! Hva fyller du dagene med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 14. desember 2011 #1398 Del Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer, Lolita90 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. desember 2011 #1399 Del Skrevet 14. desember 2011 Vet akkurat hvordan du har det, N Det begynner å bli langdrygt. Og kjedelig. Og nå kan jeg så VIDT gå! greit at jeg var dårlig til bens, men hver gang jeg tar meg en tur er det som om bekkenet går i oppløsning og det kjennes ut som om eg bæsjer på meg!! Så ekkelt med det nedpresset Vi holder ut! Hva fyller du dagene med nå? Jeg gjør ikke noe spennende, iallefall. Jeg hekler for tiden, men det blir sjeldent vellykket. Jeg har jo en mann som også er sykemeldt, så vi orker jo ikke gjøre så mye. Vi har begynt å se på Supernatural igjen, og for å VIRKELIG berike dagen vår så har vi nå kjøpt opp Lego Harry Potter på xbox, som vi kan spille sammen. Haha! Hva gjør du for å få dagene til å gå? Kjenner meg igjen i det å være bevegelseshemmet. Det er slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 14. desember 2011 #1400 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg gjør ikke noe spennende, iallefall. Jeg hekler for tiden, men det blir sjeldent vellykket. Jeg har jo en mann som også er sykemeldt, så vi orker jo ikke gjøre så mye. Vi har begynt å se på Supernatural igjen, og for å VIRKELIG berike dagen vår så har vi nå kjøpt opp Lego Harry Potter på xbox, som vi kan spille sammen. Haha! Hva gjør du for å få dagene til å gå? Kjenner meg igjen i det å være bevegelseshemmet. Det er slitsomt! Hahaha er det artig? Harry Potter Lego.. Jeg gjør IKKENO! Sover, lager noe julematkosgreier, venter på at sambo skal komme hjem... Jeg kan ikke hekle Men jeg holder på å bli bedre på å lage raw food! Så...det er dagene. Herregud for et liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå