Gjest frøken am Skrevet 7. desember 2011 #1281 Del Skrevet 7. desember 2011 Og jordmor trodde jaggu mini kommer innen neste uke. VEL! Det tar jeg ned en klype salt. Vi får se Magen har sunket enda mer og nå var knøttet - som i ukesvis har ligget langt over symfysemålet, sunket drastisk Masse kynnere, maserier og vondter. Hun var nå sikker, jeg er litt mer avventende gitt! Må jo knipe igjen for både Dizzy og Knøtte, ellers blir det nok liv i leiren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. desember 2011 #1282 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå har slimproppen min begynt å gå! Dvs: det er vel ikke akkurat en PROPP som har gått, men det er fryktelig slimete på papiret. Heeelt anderledes enn utfloden min. Så nå venter jeg i spenning. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. desember 2011 #1283 Del Skrevet 7. desember 2011 skjer jo ingenting her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 7. desember 2011 #1284 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja det er artig når den tar kvelden! Jeg fikk sambo til å ta på den hahahaha Nå skjer det kanskje noe snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. desember 2011 #1285 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja det er artig når den tar kvelden! Jeg fikk sambo til å ta på den hahahaha Nå skjer det kanskje noe snart da! Haha Min propp gikk først etter vannavgang, den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 7. desember 2011 #1286 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg håper selvfølgelig på at babyen har planer om å komme før, men samtidig tør jeg ikke helt å håpe på at det faktisk skjer, med tanke på at vi gikk 11 dager over sist. Og da trodde ALLE at jeg skulle føde før termin fordi det har alle andre i familien min gjort. Ble en laaaang ventetid. Men må si at det blir lagt merke til alle tingene som nå skjer i kroppen, som ikke skjedde før bare noen få dager før sist. Som at magen har sunket ned, jeg går litt hjulbeint, klarer ikke å sitte med beina samlet (noe som ser litt dumt ut fordi det eneste som passer av klær nå er en kjole...), vondt i magen, smerter i lysken, mengder med vann i kroppen og at vekten nå er omtrent det den var dagen før sist. I morgen eller fredag hadde vært fine dager. Da rekker vi luciafrokost i barnehagen til storebror på tirsdag Og så har vi akkurat fått bekreftet av vognen vi bestilte nå er kommet til Norge. Jippi! Så nå er den her om bare noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 7. desember 2011 #1287 Del Skrevet 7. desember 2011 Og jordmor trodde jaggu mini kommer innen neste uke. VEL! Det tar jeg ned en klype salt. Vi får se Magen har sunket enda mer og nå var knøttet - som i ukesvis har ligget langt over symfysemålet, sunket drastisk Masse kynnere, maserier og vondter. Hun var nå sikker, jeg er litt mer avventende gitt! Må jo knipe igjen for både Dizzy og Knøtte, ellers blir det nok liv i leiren... Noen som husker Hilde&Brede Show? Der hadde Hilde en karakter som het for Liv I. Leiren, og hun var sååååå tafatt, hun levde ikke opp til dobbeltbetydningen av navnet sitt, for å si det sånn! :gjeiper: Tror jeg dævver, for jeg lo sånn av denne Nå har slimproppen min begynt å gå! Dvs: det er vel ikke akkurat en PROPP som har gått, men det er fryktelig slimete på papiret. Heeelt anderledes enn utfloden min. Så nå venter jeg i spenning. :D :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 8. desember 2011 #1288 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Sorry, ladies... Her kommer en update mens jeg klarer å puste Våknet halv 2 i natt og trodde jeg skulle dø. Har løpt frem og tilbake til badet for å tømme den stakkars tarmen. Ingen vannavgang. Enda Men rier. Ut av en annen verden. Jeg vil dø. Venter på at de skal bli regelmessige før vi gjør noe eller drar til føden Håper ikke de gir seg...da kreperer jeg. Endret 8. desember 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. desember 2011 #1289 Del Skrevet 8. desember 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. desember 2011 #1290 Del Skrevet 8. desember 2011 Sorry, ladies... Her kommer en update mens jeg klarer å puste Våknet halv 2 i natt og trodde jeg skulle dø. Har løpt frem og tilbake til badet for å tømme den stakkars tarmen. Ingen vannavgang. Enda Men rier. Ut av en annen verden. Jeg vil dø. Venter på at de skal bli regelmessige før vi gjør noe eller drar til føden Håper ikke de gir seg...da kreperer jeg. Shiit! Urettferdig, jeg hadde store planer om å slå deg på målstreken! (Uten at jeg har noe grunn til å si det, utenom at slimproppen har gått så er det rolig her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 8. desember 2011 #1291 Del Skrevet 8. desember 2011 hadde store planer om å slå henne jeg også Niennas, men det ser ikke ut til at jeg rekker det :gjeiper: Masse lykke til, frøken am! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 8. desember 2011 #1292 Del Skrevet 8. desember 2011 Lykke til, Frøken Am! (Trodde alle var enige om å følge terminlisten, jeg! ) Jeg har termin i dag, men foreløpig ingen tegn til at den lille har tenkt å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. desember 2011 #1293 Del Skrevet 8. desember 2011 så spennende frøken am!! jeg hadde selv ting som skjedde i går. vi var ute og kikket på møbler til stuen og var på et besøk til svigermor, mens jeg satt hos svigermor synes jeg kynnerene bare kom hyppigere og hyppigere og som ble sterkere og sterkere. vi kjørte til mc donalds (siden jeg skulle på kaffebesøk og ikke hadde tid til og lage mat selv hjemme før jeg skulle gå) og mens vi satt og spiste bare trappet kynnerene seg mer opp og begynte og komme ca hvert andre minutt og bare eskalerte i styrke, så jeg sendte melding til vennina mi som jeg skulle på besøk til om at jeg ikke trodde jeg kom den kvelden pga kynnerene. jeg hadde også samme styrke og lengde på kynnerene på vei hjem (halvtimes kjøring) så jeg var rett og slett sikker på at, ok, nå begynner riene snart! men når jeg kom hjem og la meg på benken begynte kynnerene og gi seg og ble svakere og svakere i styrke. i natt har det ikke skjedd en ting, utenom at jeg har hatt litt menssmerter...litt skuff synes jeg..menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. desember 2011 #1294 Del Skrevet 8. desember 2011 du bør jammen meg ha en sladris! ^me^: Så spennende! Du burde også ha en sladris, sånn hvis du plutselig forsvinner :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 8. desember 2011 #1295 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Dere er veldig søte!! Satt med DEN rennaræven, spøy som en gris og hadde rier med seks min mellomrom og varighet på halvannet minutt. OGSÅ GAV DET SEG!!! Har maserier hele tiden nå, går bare og venter og kjenner at kroppen er klar. Merker at mini er litt lite aktiv og urolig, så vi er klare. Må bare vente på at riene skal komme tilbake Håper det skjer i dag eller i morgen Btw, lyst å sladre litt for meg, N? Nr ditt er på face Spennende, me!! Bare vent, er sikker på at de kommer snart. Var sånn jeg hadde det en stund før riene kom Er selvfølgelig forskjellig for alle, men jordmoren min mente dette var klare tegn på at det snaaart skjedde noe. Og jammen hadde hun ikke veldig rett Endret 8. desember 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 8. desember 2011 #1296 Del Skrevet 8. desember 2011 Passer utrolig dårlig at det er en times forsinkelse hos legen, pappa kommer jo på middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. desember 2011 #1297 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere er veldig søte!! Satt med DEN rennaræven, spøy som en gris og hadde rier med seks min mellomrom og varighet på halvannet minutt. OGSÅ GAV DET SEG!!! Har maserier hele tiden nå, går bare og venter og kjenner at kroppen er klar. Merker at mini er litt lite aktiv og urolig, så vi er klare. Må bare vente på at riene skal komme tilbake Håper det skjer i dag eller i morgen Btw, lyst å sladre litt for meg, N? Nr ditt er på face Spennende, me!! Bare vent, er sikker på at de kommer snart. Var sånn jeg hadde det en stund før riene kom Er selvfølgelig forskjellig for alle, men jordmoren min mente dette var klare tegn på at det snaaart skjedde noe. Og jammen hadde hun ikke veldig rett Jeg stiller opp som sladris! Sendte deg nummeret mitt også jeg, just in case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 8. desember 2011 #1298 Del Skrevet 8. desember 2011 Trur eg benker meg med litt , eg! Her ser det ut til at ting skjer snart, hos både den eine og den andre I går fekk eg skikkeleg savnefølelse, eg savnar magen min..det var så koseleg å gå gravid, så no gler eg meg allereie til neste gong! (Men eg skal nyte tida med M først da, før vi starter på nestemann) Sender over litt fødestøv til alle: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 8. desember 2011 #1299 Del Skrevet 8. desember 2011 Tror nok både ^me^ og frøken am føder før meg, gitt for her er det ikke mye tegn på gang! Har hyppigere kynnere, men that's it. Det har jeg jo hatt flere uker nå. Nå har jeg ikke kjent murringene på en stund heller forresten. (Kanskje jeg er en av de som går og "aner fred og ingen fare" også bare.... *PANG!* der starter fødselen! Får nesten håpe på det ) Men nå må jeg ta meg litt for de 2 som ser ut til å føde når som helst her :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 8. desember 2011 #1300 Del Skrevet 8. desember 2011 I går fekk eg skikkeleg savnefølelse, eg savnar magen min..det var så koseleg å gå gravid, så no gler eg meg allereie til neste gong! (Men eg skal nyte tida med M først da, før vi starter på nestemann) :strix: du er gæærn.... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå