Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2011 #1 Del Skrevet 28. mars 2011 samboeren min har fortsatt gifteringen fra sitt forrige ekteskap. kan jeg kreve at han bør kvitte seg med den? hva har dere som har vært gift før gjort med ringer fra tidligere ekteskap? er det vanlig å beholde den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 28. mars 2011 #2 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er vitsen med å beholde den lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. mars 2011 #3 Del Skrevet 28. mars 2011 At han har den gjør ikke så mye. Om han bruker den, ville jeg derimot stusset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 28. mars 2011 #4 Del Skrevet 28. mars 2011 Nei, jeg synes ikke du kan kreve at han kvitter seg med den. Hva er det største problemet med at den finnes i huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 28. mars 2011 #5 Del Skrevet 28. mars 2011 samboeren min har fortsatt gifteringen fra sitt forrige ekteskap. kan jeg kreve at han bør kvitte seg med den? hva har dere som har vært gift før gjort med ringer fra tidligere ekteskap? er det vanlig å beholde den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 28. mars 2011 #6 Del Skrevet 28. mars 2011 At han har den gjør ikke så mye. Om han bruker den, ville jeg derimot stusset. Hadde nok gjort mere enn å stusse om typen min brukte en gammel giftering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har fortsatt min liggende i en eske simpelten fordi jeg ikke vet hvor jeg skal gjöre av den. Den er ikke gravert. Jeg får under 100-lappen hvis jeg selger den, men det er jo et alternativ. Ellers kan jeg jo kaste den eller trekke den ned i do. Min ex-mann er fullstendig likegyldig for meg, men skulle jeg si noe om han er det vel det at han er en dritt. Noen gode forslag på hvordan jeg kan kvitte meg med den? Må si at det hadde föltes bedre å hive den i havet enn å få en lusen 50-lapp for den. Det er hvitt gull. Når jeg og kjäresten flytter sammen vil jeg ikke ha den med inn i våres hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 28. mars 2011 #8 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes ikke du kan kreve at han skal kvitte seg med den. Jeg skjønner at det plager deg hvis han tar den frem og sitter og mimrer med den, men hvis han bare har den, synes jeg ikke du har rett til å si noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ma Skrevet 28. mars 2011 #9 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har fortsatt min liggende i en eske simpelten fordi jeg ikke vet hvor jeg skal gjöre av den. Den er ikke gravert. Jeg får under 100-lappen hvis jeg selger den, men det er jo et alternativ. Ellers kan jeg jo kaste den eller trekke den ned i do. Min ex-mann er fullstendig likegyldig for meg, men skulle jeg si noe om han er det vel det at han er en dritt. Noen gode forslag på hvordan jeg kan kvitte meg med den? Må si at det hadde föltes bedre å hive den i havet enn å få en lusen 50-lapp for den. Det er hvitt gull. Når jeg og kjäresten flytter sammen vil jeg ikke ha den med inn i våres hjem. Jeg leverte min x-forlovelsesring hos gullsmeden og fikk 100 kr pr gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanè Skrevet 28. mars 2011 #10 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har mine gamle forlovelsesringer liggende her. de er som gamle minnebøker for meg. kunne ikke falle meg inn å kvitte meg med dem. men bruke dem ville jeg selvsagt aldri gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mars 2011 #11 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har både min og xmannen sin, tanken er å støpe de om til noe til vårt felles barn en dag... men har bare ikke kommet så langt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 28. mars 2011 #12 Del Skrevet 28. mars 2011 Regner med han er skilt, og ikke enkemann? Ved skilsmisse ser jeg poenget om å rett og slet ikke vite hvor man gjør av dem? Synes ideen om felles barn var god, om de har det! Selv synes jeg det er litt harry å ha flertall av gamle forlovelsesringer liggende... Sorry! Min ring veier bortimot 10 gram, tror jeg, men den er forholdsvis tykk. For en tusing er det vel mer ok å selge den til gullsmeden, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Del Skrevet 28. mars 2011 Den gamle gifteringen til min mann har jeg lagt på et trygt sted. En dag kan det jo hende et av barna hans vil ha den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2011 #14 Del Skrevet 28. mars 2011 min mor beholdt sin tidligere forlovelses ring etter hun giftet seg med min far. den ble endret litt på og gravering ble fjernet og så byttet hun self den over på en annen fing.hun er nå død og ringen befinner seg ett sted hjemme hos min far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mai Skrevet 28. mars 2011 #15 Del Skrevet 28. mars 2011 Min gikk rett i søpla. Aner ikke hva jeg kunne fått for den, kjente bare der og da at søpla var den rette plassen. Har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #16 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg vurderer å få smeltet om en forlovelsesring og en annen ring jeg fikk av samme fyr. Jeg kaster dem ihvertfall ikke! Men jeg sitter heller ikke og ser på dem...De ligger i en pose sammen med noen andre smykker jeg aldri bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine28 Skrevet 28. mars 2011 #17 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har en ring (ikke forlovelsesring) liggende som jeg fikk av min første samboer. Den var billig, og av rimelig dårlig kvalitet, men jeg har den fortsatt i en boks i smykkeskrinet mitt. Bruddet var vanskelig, men jeg valgte å beholde den fordi den minner meg om hvor hoppende glad jeg ble da jeg fikk den, og at vi faktisk var veldig glade i hverandre. Jeg har også forlovelsesringen fra eksen min i samme boks, og av samme grunn. De har begge formet meg til den jeg er, og siden jeg ikke vil få noe for dem om jeg selger dem, kan jeg liksågodt beholde dem. For meg, representerer de den kjærligheten som engang var det viktigste i livet mitt. Jeg bruker dem aldri, men kikker av og til på dem når jeg snubler over esken på jakt etter et smykke. Og av en eller annen grunn får de meg til å smile! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanè Skrevet 28. mars 2011 #18 Del Skrevet 28. mars 2011 Regner med han er skilt, og ikke enkemann? Ved skilsmisse ser jeg poenget om å rett og slet ikke vite hvor man gjør av dem? Synes ideen om felles barn var god, om de har det! Selv synes jeg det er litt harry å ha flertall av gamle forlovelsesringer liggende... Sorry! Min ring veier bortimot 10 gram, tror jeg, men den er forholdsvis tykk. For en tusing er det vel mer ok å selge den til gullsmeden, kanskje? he he .. jeg sa ikke at jeg hadde brukt dem alle da Men jeg har faktisk blitt fridd til hele fire ganger. Med roser og ring og full pakke. Første gang på ungdomsskolen. Så du kan syns det er så harry du bare vil, for meg er det gamle og gode minner, vitner om at noen faktisk elsket meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå