Gå til innhold

Gir opp håpet...

Gjest Oda80

Anbefalte innlegg

Gjest Oda80

Finnes ekte kjærlighet? Jeg har opplevd to ganger at kjærester har vært utro + blitt forlatt utallige ganger. Finnes det ikke varig kjærlighet mellom to personer? Jeg er slank, har mange venner, er velutdannet og har en god jobb. Hvorfor kan jeg ikke holde på en fyr. Jeg har ikke datet noen siden eksen (halvt år) fordi jeg ikke ser poenge. Det ender alltid i kjærlighetssorg. Er det bedre å bare være alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest møkk lei spill

Finnes ekte kjærlighet? Jeg har opplevd to ganger at kjærester har vært utro + blitt forlatt utallige ganger. Finnes det ikke varig kjærlighet mellom to personer? Jeg er slank, har mange venner, er velutdannet og har en god jobb. Hvorfor kan jeg ikke holde på en fyr. Jeg har ikke datet noen siden eksen (halvt år) fordi jeg ikke ser poenge. Det ender alltid i kjærlighetssorg. Er det bedre å bare være alene??

Verden er urettferdig. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser på det på samme måten som deg. Jeg har ikke giddet å date ei jente på over et år av samme grunne. For man ender uansett opp med kjærlighetssorg. Det er ingen vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest datetørke

Jeg har selv ikke vært på date på flere år. Mest fordi jeg ikke har kommet i posisjon, men også fordi jeg ser at ganske mange ikke er verdt å date. En gang jeg var på fest pratet jeg med en jente som gjerne ville at vi skulle på date. Så gikk det en time, og der så jeg henne kline med en annen fyr. Da gikk jeg bort til henne og sa at hun fikk finne seg noen andre å date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oda80

TS her. Godt å se at jeg ikke er den eneste :-) livet kan være ganske urettferdig og jeg forstår ikke hvordan jeg kan finne den ordentlig snille, omtenksomme, trofaste mannen som jeg drømmer om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Det er flott du har det, men det betyr ikke at du finner kjærligheten av den grunn.

Å finne noen man tåler trynet på hver dag resten av livet er vel egentlig ganske minimal. Er nok mer unntaket enn regelen. Betyr ikke at man ikke kan prøve da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flott du har det, men det betyr ikke at du finner kjærligheten av den grunn.

Å finne noen man tåler trynet på hver dag resten av livet er vel egentlig ganske minimal. Er nok mer unntaket enn regelen. Betyr ikke at man ikke kan prøve da =)

Sjansen for å finne noen man virkelig matcher med er i realiteten lik null. Derfor gidder jeg heller ikke bruke tid på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...