AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Del Skrevet 27. mars 2011 Det har seg slik at ofte..veldig ofte faktisk, så lar han meg vente på han. Vi avtaler at vi skal treffes på kvelden. Tiden går og kveld blir til sen kveld - før han endelig dukker opp. Han sender meg selvsagt meldinger osv og forteller meg at han blir forsinket/ at han er usikker på når han kan komme /han kommer 1-2-3 timer senere enn forventet osv osv. Jeg skjønnerjo at det alltids kan dukke opp uventede ting som gjør at man ikke får gjort det man har planlagt - til planlagt tid. Men så ofte? Det er som om han forventer at jeg skal sitte å vente på han, og med en gang han faktisk kan treffe meg - så skal jeg også være ledig til å treffe han. Det er jeg veldig ofte også, men det er den jævla ventinga jeg hater! Det skjer så ofte, og jeg føler selv at jeg har en grunn til å bli litt irritert og sinna på han. Nå er jeg en person som ofte overreagerer og blåser opp ting, så vil gjerne ha litt respons på hvorvidt dette er en liten bagatell jeg bør komme meg over - eller om jeg bør ta det opp med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2011 #2 Del Skrevet 27. mars 2011 Når det er noe som skjer ofte synes jeg du burde ta det opp med han. Hadde følt det på samme måte som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ela Skrevet 29. mars 2011 #3 Del Skrevet 29. mars 2011 Dette skal du overhode ikke finne deg i! Har vært sammen med en slik en, og forholdet ble ikke gammelt, for å si det sånn. Han bruker deg, tester deg og kontrollerer deg. Er det slik du vil ha det framover? Finn deg en pålitelig type som respekterer deg. Han her gjør tydeligvis ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. mars 2011 #4 Del Skrevet 29. mars 2011 Det har seg slik at ofte..veldig ofte faktisk, så lar han meg vente på han. Vi avtaler at vi skal treffes på kvelden. Tiden går og kveld blir til sen kveld - før han endelig dukker opp. Han sender meg selvsagt meldinger osv og forteller meg at han blir forsinket/ at han er usikker på når han kan komme /han kommer 1-2-3 timer senere enn forventet osv osv. Jeg skjønnerjo at det alltids kan dukke opp uventede ting som gjør at man ikke får gjort det man har planlagt - til planlagt tid. Men så ofte? Det er som om han forventer at jeg skal sitte å vente på han, og med en gang han faktisk kan treffe meg - så skal jeg også være ledig til å treffe han. Det er jeg veldig ofte også, men det er den jævla ventinga jeg hater! Det skjer så ofte, og jeg føler selv at jeg har en grunn til å bli litt irritert og sinna på han. Nå er jeg en person som ofte overreagerer og blåser opp ting, så vil gjerne ha litt respons på hvorvidt dette er en liten bagatell jeg bør komme meg over - eller om jeg bør ta det opp med han. Så slutt å avtale ting med han. Si at du ikke er interessert i å gjøre falske avtaler. Dra ut med venninner. Gå på byen. Besøk mamma. Så får han selv finne ut en brukbar måte å få kontakt med deg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 29. mars 2011 #5 Del Skrevet 29. mars 2011 Neste gang drar du til ei venninne i stedet for å vente. Når han da noen timer senere kommer til deg ringer du og sier 'Å beklager, jeg trodde ikke vi hadde faste avtaler i dette forholdet.' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No_glitter Skrevet 29. mars 2011 #6 Del Skrevet 29. mars 2011 Enig med alle. Hvis noen hadde behandlet meg slik, ville det gått en satan i meg og jeg ville sørget for at de fant ut nøyaktig hvor lenge jeg ventet til en hver tid og fått dem til å vente også. Og jeg ville sluttet å behandle meg selv slik at jeg kom i den situasjonen gang på gang. Du har nok selv en del av "skylden" som lar deg behandle slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå