Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hipp hurra for helg!

Jeg avsluttet jobbeuka med en særdeles hyggelig tilbakemelding fra kontaktperson for en av våre største kunder - hun hadde snakket med sjefen min og hadde skrytt veldig av meg, og at hun var glad for at jeg var på hennes team! Kunne ikke avsluttet uka med noe bedre :) Godt å høre at folk setter pris på jobben jeg gjør, booster selvtilliten med sånne tilbakemeldinger :)

Nå skal jeg snart ut og shoppe litt, har et gavekort jeg kan bruke. I kveld blir det middag og vorspiel hos ei venninne, før vi stikker ut en tur.

Ellers har jeg bestilt flybilletter til Frankfurt i dag. Reiser og besøker ei venninne som bor der første helga i april. Aldri vært der, ikke vet jeg så mye om byen heller, men alltid moro å se nye steder, og blir garantert hyggelig å se henne igjen uansett!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger på jobb, vel fortjent Vofsi :)

Spennende med tur til Frankfurt da, det blir bra! Jeg har bare mellomlandet der, slitsom flyplass hehe.

Ha det gøy på byen i kveld! Kanskje du møter noen hunks :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! I dag har jeg hatt massasje etter jobb. Kjøpt via Let's deal. Var veldig bra!

Ble en veldig bra helg. God mat, vin og skravvel på lørdagskvelden, før vi stakk til et annet vors der det nesten bare var mannfolk, en hel del ganske hotte også! Jeg endte opp med å bli med en av dem hjem, en veldig morsom og kjekk svenske. Nå lurer jeg litt på om jeg skal sende en melding eller ikke. Vi er nok ganske forskjellige, jeg ble veldig tiltrukket av han, men han er ganske så alternativ sammenlignet med meg. Har tattis, hører på punk og tar seg visst av og til en marihuanajoint. Av medisinske grunner. Og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes det er OK eller ikke.

Om det er min aller beste match, er jeg nok litt i tvil om, men han var koselig og morsom, lagde frokost og greier. Skader vel kanskje ikke å sende en melding? Han var hot da, det skal han ha ...

I morgen har jeg en date med en fra Sukker igjen. Har absolutt ingen høye forhåpninger, han virker litt lat, har nesten ikke skrevet om noe i de meldingene vi har sendt så langt.

På jentevors på lørdag ble jeg også overtalt til å laste ned Tinder, så tester ut det litt også.

Sånn går no dagan! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med både sukkerdate og fyr med hjem. Hvorfor ikke sende i vei en melding, det kan jo ikke skade ;)

Høres ut som en veldig bra helg :) KLar for en ny uke? Og hvordan funker egentlig Tinder? Det har jeg liksom ikke helt skjønt, føler det er veldig sexfokusert :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Håper du har en fin date :) Morsomt at du møtte en svenske! Høres ut som du hadde en artig helg hvertfall, det er ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen bra date i kveld, dessverre! Nokså hyggelig fyr, men merket fort at kjemien ikke var helt der. Så dett var dett.

Jeg vurderer å sende en melding til svensken i morgen. Ikke at jeg egentlig har noe forhåpninger om å få noe svar, en ONS pleier jo som oftest å være nettopp det. Og jeg vet heller ikke om jeg isåfall er ute etter mer sengemoro eller om jeg kanskje har lyst til å bli mer kjent med han. Verste som kan skje er vel at jeg viser meg som et typisk kvinnfolk som ikke ser en ONS for det det er, og at jeg ikke får svar eller negativt svar og dermed får et skår i stoltheten?

Arg, jeg må innrømme jeg begynner å føle meg skikkelig inkompatibel om dagen! Enten drar jeg på dater og møter karer som jeg ikke finner kjemien med, ellers møter jeg mannfolk på byen som jeg kjenner kjemi med, men som da bare blir en natt og ikke noe mer. Finnes det ingen mellomting? Noen man kan kjenne kjemi med OG kunne fortsette og møte igjen og ha det fint med? Søren ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt melding til han svensken? Verdt et forsøk. Enten så får du svar eller ikke og da vet du hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og besøkt mamma og pappa en tur denne helga, tilbake i byen nå. Det var koselig, men alltid greit å komme tilbake til meg og mitt. Har spist masse god mat og altfor mye sjokolade ...! Blir hardtrening igjen i morgen tidlig.

Sendte melding til svensken på onsdag. Han svarte etter typ 2 minutter. Skrev bare et par meldinger. Har en ganske sterk følelse av at det blir med dette, har ikke hørt fra ham siden. Helt OK det altså.

Jeg driver litt på Tinder, men skjønner ikke helt greia. Synes det er litt pes, får nesten litt for mange meldinger, og det er litt pes å følge opp :P Jaja, sånn går dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du jo prøvd ;)

Tinder ja, er det verdt det?

Skader ikke å laste ned og sjekke det ut! Noen sier det er en sex-app, men det er nok mange med andre hensikter der også. Men litt overfladisk er det jo, siden førsteinntrykket avgjør om det er en match eller ikke. Jeg har ikke helt trua ennå, men skal da se det an litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får holde meg oppdatert, så får jeg vurdere det når jeg går tom for aktuelle/går lei sukker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Syns du er modig som sendte melding jeg :) Du virker som en tøff dame! Noen potensielle på sukker eller? En kollega møtte kjæresten sin på Tinder. Haha. Så det er håp tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i uka alt! Begynner å bli klar for helg igjen, en del styr på jobb om dagen.

På lørdag er det min tur til å ha 4-stjerners middag, så jeg har styra litt med det i det siste. Menyen er i alle fall satt - det blir indisk aften, med mango lassi, naan og alt som hører til! Håper det blir bra :)

Ellers skjer det ikke så mye om dagen. Synes Tinder egentlig er litt stress - plutselig mange man har match med, men ingen av dem skriver noe særlig interessant.

Var hos ei venninne på mandag, som har vært singel med meg i lange tider nå. Hun hadde møtt en kar nå for noen uker siden og trodde hun var forelsket. Veldig glad for henne, hun fortjener det! Samtidig kjenner jeg litt redsel for at jeg plutselig blir den eneste som er igjen og er singel, er redd det fort blir litt ensomt da ... Men håper selvfølgelig at dette går veien for henne :) Får heller satse på at han har noen kjekke kompiser til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, ja, kjenner den følelsen. Man ønsker jo det aller beste for sine venner, men samtidig påvirker det jo ofte en selv når venner finner en kjæreste.

Så flink du er til å lage mat! Indisk er så godt, skulle gjerne, spesielt på vegne av lommeboka mi, ha kunnet laget det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig fredag? Sikkert mye som skal ordnes før middagen i morgen... Indisk. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Indisk mat er så godt :) Virker som du er litt av en superkokk, har jeg rett?

Du er ikke den eneste som har angst for å være singel resten av livet altså! Virker som det er lettere å vinne en storgevinst på Flax-lodd enn å finne en bra mann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indisk mat er så godt :) Virker som du er litt av en superkokk, har jeg rett?

Du er ikke den eneste som har angst for å være singel resten av livet altså! Virker som det er lettere å vinne en storgevinst på Flax-lodd enn å finne en bra mann :fnise:

Haha, DET skal jeg nok ikke skryte på meg. Er bare veldig glad i mat - ikke fullt så flink til å lage den :P

Huff, ja, skulle ønske du hadde rett i det - det heter vel "uhell i spill, hell i kjærlighet" og omvendt, men jeg har nå neimen ikke sett noe til noen av delene .... *furt*

Rolig fredag? Sikkert mye som skal ordnes før middagen i morgen... Indisk. Nam!!

Rolig i den forstand at jeg har vasket bad, støvsugd og nå styrer med å lage samosaer, ja :P

Det blir forretten i morgen! Så litt styr på en fredagskveld, men heller det enn at jeg skal stresse meg grønn i morgen ettermiddag. Sånn jeg ligger an nå, kan det til og med se ut til at jeg kan få til en treningsøkt i morgen! Hadde ikke vært å forakte, blir nok et etagilde uten like :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...