Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Så var det tirsdag. Nå har det blitt sånn etter jul at jeg føler dagene glir over i hverandre, og at det ikke er noe spennende som skjer eller å se fram til. Kjedelig ... Og ute snør det jo bare ...

Helgen var fin - det var jentehelg fra ende til annen. Pizza på fredag, gikk i byen på lørdag, var blant annet på Astrup Fearnley-museet. Det synes jeg var ganske så bra, men også litt forstyrrende. Mye mannlige kjønnsorganer her og der ...!

Fikk shoppet såvidt - kjøpte ullundertøy på Sportshuset. Kjekt å ha.

På kvelden drakk vi litt vin, prøvde å lære oss å twerke til youtube-videoer (med mer eller mindre hell ...) og dro etter hvert ut på Aku Aku og tok noen drinker. Søndag var det lat frokost og ellers bare avslapning. Jeg bakte brød på søndag da, uten gjær, men med blant annet mandler, tyttebærsyltetøy og yoghurt. Var veldig godt!

Ellers: Jeg har visst en date til uka!

Ja, jeg har surret litt på Sukker i det siste, mest av kjedsomhet og mangel på æksjen. En fyr tok kontakt, og nå skal vi treffes neste uke. Prøver å tenke positivt, men jeg fant ut at jeg har møtt hele 12 gutter via sukker de siste årene, så hva er liksom sjansen for at det klaffer denne gangen da? Jaja, vi får se - kan jo bli et hyggelig bekjentskap om ikke annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror sjansen øker proposjonalt med antall fyrer du prøver å date! :opplyser:

:laugh:

Men det skader jo ikke å prøve, om ikke annet kan det bli hyggelig ;)

Håper du får en fin helg!

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen kunne ikke kommet for tidlig! Småslitsom uke på jobb. Neste uke skal vi ha kundemøte som varer i tre dager. Skjønner ikke helt hvordan det da skal gå med alt det andre jeg skulle gjort ... Tror jeg bør prøve ikke å planlegge så mye etter jobb i alle fall, føler det er fare for at jeg må jobbe litt på kvelden når hele dagen går bort i møte. Men kan hende jeg er heldig og slipper det, får se.

Uansett, det er helg! Jeg har lite planer, i dag tenker jeg bare at jeg skal til byen en tur og handle litt småting, og deretter bare ha en avslappende kveld med film på sofaen. Tenkte jeg egentlig skulle ta meg en intervalløkt på mølla, men kjenner jeg er litt sliten etter trening tidligere i uka, så det blir isåfall bare om det blir tid.

Skal uansett lage noe digg til middag og ellers slappe av i kveld. Herlig! I morgen skal jeg trene og har ellers ingen planer, så tror jeg skal få vasket og ryddet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag av en hektisk uke overstått. Ble overtid så klart! Nettopp spist laks til middag, nå skal jeg bare henge opp en klesvask, så tror jeg at jeg legger meg snart ... Vil egentlig bare ha denne uka ganske fort overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsom dag på jobb. Jobbet fra kvart på åtte til kl 18, og deretter var det denne daten da.

Først tenkte jeg, hm, han var jo ganske kjekk, og praten gikk greit, men det var før vi satte oss ned på puben.

For det første: Jeg reagerer alltid når jeg setter meg i en stol/sofa langs veggen, så kommer han og setter seg ved siden av meg? Er det ikke mye bedre å snakke sammen når man sitter ansikt til ansikt/over bordet for hverandre? Synes alltid det er snålt.

Så snakket vi litt, og det gikk jo greit, men: Han er nok altså ikke min type. Litt hengslete type, og har litt fakter som minner meg litt om en kompis, som på en måte er litt stakkarslig. Og han trener ikke. Siden jeg trener mye, blir det fort en mismatch, tenker jeg.

Så det ble med én øl. Da vi sa hadet, sa han "jeg ringer deg en dag", så han synes kanskje det var hyggeligere enn det jeg syntes. Blir nok ikke en date nr 2 altså.

Men men, jeg føler jeg kanskje er litt tilbake i dategamet, så jeg kan jo kanskje henge litt mer på Sukker og se om det dukker opp noe interessant!

Blir nok tidlig start i morgen også. Heldigvis har jeg ingen planer i morgen kveld, så ingenting jeg trenger rekke da.

Jeg vil ha heeeeeelg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da ga du det et forsøk.

Enig i at jeg ikke ville satt meg ved siden av men på andre siden av bordet. Sånn at man kan se på hverandre når man prater.

En dag igjen med kundemøter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Haha det er det jeg sier, er bare freaks på sukker.. Altså mange hyggelige folk men ofte når jeg har vært på date så har jeg tenkt " nå skjønner jeg hvorfor du er singel". Skjer det noe gøy i helga da? Flere dates på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det er det jeg sier, er bare freaks på sukker.. Altså mange hyggelige folk men ofte når jeg har vært på date så har jeg tenkt " nå skjønner jeg hvorfor du er singel". Skjer det noe gøy i helga da? Flere dates på gang?

Bare så det er sagt, jeg har ikke møtt på noen freaks av de jeg har møtt. Det har bare ikke klaffet, trivelige folk, men jeg har skjønt fort at det ikke er noen for meg, at jeg ikke merker noen kjemi. Alle jeg har møtt har vært oppegående og greie folk, hvilket ofte får meg til å undre om jeg bare er kresen eller rar som aldri finner noen det klaffer med :P

Ingen flere dates på gang ennå, men skriver med et par til nå, så vi får se hva det blir til.

Helga var superetterlengtet, kundemøte i tre dager + overtid på 2-3 timer hver dag tok på. I dag skal jeg trene intervall, og i kveld er det tapasaften med en haug venninner. Alle tar med et par retter hver, jeg skal lage lefseruller og baconsurrede dadler. Det blir nok kjempekoselig, også et par jenter jeg aldri har møtt som kommer, så det blir hyggelig å hilse på de. Får se om vi drar ut eller bare blir inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen! Forventer heldigvis mindre stress denne uken enn forrige, så jeg satser på det blir en grei uke.

Ble en vellykket tapaskveld på lørdag, masse god mat, vin og hyggelige folk. Var vel hjemme rundt halv tre, så jeg var litt sliten i går. Var ute og spiste pizza med venner i går kveld, og jeg har spist restene til middag i dag. Digg!

Er nokså trøtt, så tror ikke det blir noen sen kveld i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra uke så langt? Ser du på OL? Ser bare litt på alpint og ishockey.. fotball-VM blir mye mer spennende!

Niks, er absolutt ingen OL-fan. Jeg savner litt de andre programmene nå når det er OL ...

Vært en grei uke, uten de store hendelsene. I kveld har jeg vært med i en fokusgruppe, ikke vært med på det før. Ganske ålreit det, og vi fikk gavekort som takk, så nå kan jeg shoppe litt på lørdag :)

Har en ny date med en ny fyr tirsdag igjen. Har absolutt ingen store forhåpninger - han har altfor mange prikker ......... og utropstegn! Og smileys ;):):P i meldingene sine, merker jeg blir litt oppgitt av det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hehe! Sukker-date? Håper det ikke er kompisen min du skal møte, han dater gud og hvermann og later som han er seriøs men er bare ute etter en ting :fnise: Navnet hans begynner på S. Så da er du advart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skulle jeg vært på date, men i stedet sitter jeg hjemme i sofaen :P

Han ringte mens jeg var på jobb, sa han var tvunget til å avlyse. Først lurte han på om jeg kunne komme dit han bor, men det er en togtur unna og hørtes nokså stress ut. Så da ble det ikke noe.

Så ringte han opp igjen etterpå, og sa at det var greit, vi kunne ta det i kveld likevel, han kunne ta tog inn til byen. Flott, da skulle vi snakkes senere når han var på vei med toget.

Så fikk jeg melding av han etter det igjen, da han igjen avlyste. Haha, jeg måtte flire. Han driver visst og jobber mye om dagen, jobber visst turnus og da er det mye jobbing når han først jobber, så da passet det visst ikke så godt denne perioden.

Jaja, vi skal nå hvertfall forsøke igjen om et par uker, da han er tilbake fra jobb igjen. Vinglepetter, altså ... Men men, jeg skal nå gi han en sjangs.

Så da ble det tacorester fra i går i stedet. Like greit, da kan jeg også legge meg tidlig i kveld.

Midtveis i uka, to dager til helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaja, han prøvde jo da. Men som overarbeidet stakkar, så har han min fulle sympati. Men det må være et engangstilfelle. Får prøve igjen, og hvis det samme skjer da, får han seile sin egen sjø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...