Vofsitofsi Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1561 Del Skrevet 15. desember 2013 Herlig med en lat søndag. Dagens mål er å få kjøpt julegave til pappa og til ei venninne - klarer jeg det, skal jeg være fornøyd. Ellers skal jeg late meg hele dagen. Ser på The object of my affection på TV3 nå. Er det bare jeg som synes Paul Rudd er fantastisk hot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. desember 2013 #1562 Del Skrevet 16. desember 2013 Kun 4 arbeidsdager igjen!! Skal du være hjemme med familie hele jula eller blir det også å være litt i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. desember 2013 #1563 Del Skrevet 16. desember 2013 Ferdig med julegavene? Paul Rudd er ikke så verst Selv syns jeg Torbjørn Jagland er veldig hot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1564 Del Skrevet 19. desember 2013 Ferdig med julegavene? Paul Rudd er ikke så verst Selv syns jeg Torbjørn Jagland er veldig hot! Jagland er kjekk til å være såpass oppe i åra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1565 Del Skrevet 19. desember 2013 Bare en dag igjen til juleferie - sååå etterlengtet! Blir pakking i morgen kveld, så reiser jeg hjem til mamma og pappa på lørdag. Med kofferten full av gaver. Jeg har bortskjemte foreldre. Gleder meg helt vilt til å slappe av på sofaen og få god hjemmelaget mat av mamma noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1566 Del Skrevet 20. desember 2013 Endelig juleferie! :D :D :D Ble småhektisk på jobb i dag og, men var hjemme rundt kl. 18. Har fortært en porsjon sushi nå, så nå skal jeg bare slappe av og pakke litt resten av kvelden. Kofferten er allerede stappfull av julegaver, skjønner ikke helt hvor jeg skal gjøre av de klærne jeg skal ha med ... Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2013 #1567 Del Skrevet 21. desember 2013 Endelig med juleferie? God tur hjem!! Og god jul!! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. desember 2013 #1568 Del Skrevet 21. desember 2013 Heldige deg som har juleferie! Ha en fantastisk jul og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #1569 Del Skrevet 29. desember 2013 Fortsatt god romjul! Jeg er nå tilbake i byen etter en uke hjemme hos mamma og pappa, reiste hjem igjen i går. Har ikke gjort så veldig mye annet enn å ligge på sofaen i vater og spist og sovet, haha! Men det var digg, det skal sies. Hatt en veldig fin jul, fikk mye fint til jul, blant annet sovepose og stavmikser, som jeg ønsket meg. Har vært godt å slappe ordentlig av hjemme, jeg har sovet til ti hver eneste dag. I dag sov jeg imidlertid til halv tolv ... Skal snart på trening riktignok, blir godt å lee litt på flesket igjen, har nok blitt litt mer flesk i jula også ... Blir jobb igjen i morgen, men har fri nyttårsaften. Blir fort så mye frem og tilbake med nyttårsfestplanene, men jeg har i alle fall endt opp med å takke ja til en invitasjon til noen jeg kjenner via en kompis. Det blir nok ikke så mange jeg kjenner der, men tror det kan bli gøy likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2013 #1570 Del Skrevet 29. desember 2013 Høres ut som om du har hatt en fin jul sammen med familien!! Håper det ikke blir en for hektisk dag på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. desember 2013 #1571 Del Skrevet 30. desember 2013 Høres ut som en fin juleferie og at du har fått slappet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2013 #1572 Del Skrevet 31. desember 2013 Klar for nyttårsfeiring? Håper det blir en hyggelig feiring inn i det nye året!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. januar 2014 #1573 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2014 #1574 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #1575 Del Skrevet 3. januar 2014 Godt nyttår, alle sammen! Og god helg Småhardt å begynne på jobb igjen i går, men har gått greit. I dag fikk jeg også jogget på morgenen. så sånn sett er det godt å være tilbake i hverdagen. Denne helgen skal jeg ta det lugnt. Har planer om skikkelig rundvask og rydding i leiligheten i morgen. Blir godt å få litt ordning på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. januar 2014 #1576 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg hadde opprydding og vask av leilighet 30. desember, nå ser det like ille ut igjen Fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde det i orden Men det er godt å få orden på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2014 #1577 Del Skrevet 5. januar 2014 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #1578 Del Skrevet 5. januar 2014 Snart klar for senga nå, skal jo opp 05:30 i morgen og jogge Vært en bra og rolig helg. I går fikk jeg både vasket, støvsugd, vasket klær og ryddet i leiligheten. Middagsbesøk av en venninne på kvelden, vi spiste grateng og så på He's just not that into you. Vi er begge single Liker den filmen veldig godt! I dag har jeg trent og vært på kaffebesøk med julekakerester hos samme venninne. Fått nok av kaker og sukker for en stund, ja ... Godt å være tilbake i gamle, vante, sunne vaner i alle fall. Føler meg ikke helt klar for jobb i morgen. Regner med at alle kundene er begynt på jobb igjen i morgen, så blir sikkert nok å gjøre. Satser bare på at det ikke blir overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. januar 2014 #1579 Del Skrevet 10. januar 2014 Hektisk uke? Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #1580 Del Skrevet 11. januar 2014 Hektisk uke? Planer for helgen? Ikke vært så aller verst, men merker at kundene er på plass på jobb igjen. Har heldigvis vært lite overtid, så jeg har møtt litt venner etter jobb denne uken. Var på bowling på tirsdag, det er år siden sist! Veldig moro! I kveld er det ny 4-stjerners middag Fireretters denne gangen, jeg gleder meg veldig! Vi har det alltid veldig moro på disse middagene våre Ble nokså overrasket da jeg så ut av vinduet og så snø! Spørs hvor lenge den blir værende riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå