MissStiles Skrevet 10. november 2013 #1541 Del Skrevet 10. november 2013 Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. november 2013 #1542 Del Skrevet 12. november 2013 Jaså, ble det hane på deg i helgen? Var han flink? Håper du har en bra uke. 3 dager igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1543 Del Skrevet 12. november 2013 Jaså, ble det hane på deg i helgen? Var han flink? Gjennomsnittlig, men kunne gjerne vært bedre. Huff, nå har jeg kommet meg inn på Sukker igjen. Jeg som hadde det så greit - litt mannekontakt, og jeg blir mannesulten igjen. Jaja, får se hvor lenge jeg gidder denne gangen I dag var jeg på Lokk, et sted med suppe som spesialitet, med ei venninne. Grei suppe, men ble fryktelig skuffet over servicen. Følte oss nokså oversett der vi satt, de gikk rundt og så ut til å hjelpe alle utenom oss, måtte vente lenge og streve for å få øyekontakt før vi fikk bestilt kaffe etter suppen. Skuffa altså, det stedet har jo fått veldig gode anmeldelser. Ellers har jeg hatt en veldig produktiv kveld - satt på og hengt opp klesvask, vasket bad, støvsugd, tørket støv og skiftet på senga. Veldig fornøyd med det! Men gud skal vite at det trengtes. Til helga reiser jeg hjem til mams, paps og vofs - 4-stjerners middag, andre episode i sesong 4, skjer på lørdag! Temaet er visstnok fjærkre, blir spennende å se hva hun disker opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1544 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg trenger helg! Nå! Helst i går egentlig. Dårlig dag på jobb i dag. Klager fra kunder og ressurser som er upålitelige. Irriterende. Får no håp det bi likar i morra! Jammen bra jeg vasket i går, så jeg bare kan slække i kveld. Gleder meg til mammas hjemmelagede pizza på fredag. For ikke å snakke om 4-stjerners på lørdag. Helg! Trenger det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2013 #1545 Del Skrevet 13. november 2013 Bare 2 dager igjen! Du er ikke den eneste som gleder seg til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. november 2013 #1546 Del Skrevet 13. november 2013 Hjemmelaget pizza høres digg ut. Egentlig er all mat man får hos andre god syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. november 2013 #1547 Del Skrevet 15. november 2013 Sier god helg allerede nå jeg.. Dere holder på med 4-stjerners middag enda.. Tror det blir bare en runde hos oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. november 2013 Forfatter #1548 Del Skrevet 25. november 2013 Steike, tida flyr. Har visst ikke skrevet her på over en uke, jeg. Kom tilbake til Oslo igjen i dag, vært i Trondheim og besøkt det nye tantebarnet Han var en liten sjarmør altså, det må sies! Bare så synd det kommer til å bli sjelden jeg ser han, regner med det blir 1-2 ganger i året, så regner med å se stor forandring fra gang til gang. På lørdag traff jeg også et par av den gamle gjengen fra det året jeg var i Trondheim selv. Kjempekoselig å se dem igjen, spesielt hun som var (og er) en veldig nær venninne. Vi snakkes egentlig veldig sjelden, sender bare et par meldinger på Face en sjelden gang, og har i det siste sett hverandre kun en gang i året. Men det er alltid helt fantastisk å se henne igjen hver gang, og alt er akkurat som før! Sånne vennskap vokser ikke akkurat på trær, så er veldig glad jeg har henne. Nå sitter jeg under pleddet og fryyyyser. Gikk en lang tur med ei venninne da jeg kom hjem, og nå er jeg skikkelig kald. Tror jeg legger meg snart, sov ikke så godt i natt. Jobb igjen i morgen ... Men heldigvis bare 4 dager til helg! Og forresten, i morgen er det 4 uker til julaften. Steike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2013 #1549 Del Skrevet 26. november 2013 4 uker til julaften og under 4 uker til juleferie. Juhu!! Ferdig med julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. november 2013 #1550 Del Skrevet 28. november 2013 Gleder meg også til jul Like hektisk for tiden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. november 2013 Forfatter #1551 Del Skrevet 29. november 2013 Steike! (har visst fått meg nytt favorittuttrykk) Hektisk uke! Fy søren så forbanna og sur jeg har vært på enkelte folk denne uka. Tafatte teite kunder som ikke skjønner sitt eget beste! ARG! Denne helga kom i grevens tid. Sååå sliten nå. Prøver å senke skuldrene, men det er vanskelig. Bra jeg har nakkemassasje på mandag. Hoppet i joggebuksa med en gang jeg kom hjem, og jeg blir på sofaen i kveld. I morgen er det pinnekjøttlag/julebord hos en kompis, gleder meg sykt - pinnekjøtt er så diggggg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. november 2013 #1552 Del Skrevet 30. november 2013 God helg!! Kos deg på julebord ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. desember 2013 #1553 Del Skrevet 1. desember 2013 Bra julebord på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #1554 Del Skrevet 3. desember 2013 Beste pinnekjøttet jeg har smakt på julebordet i helga! Syykt godt, lever lenge på det! Var imidlertid en dårlig start på uka i gå. Måtte til tannlegen fordi jeg begynte å få vondt i tanna igjen. Og jada, neste torsdag skal jeg opereres i jeksla mi Gruer meg! Har heldigvis ikke tannlegeskrekk, men moro blir det ikke, blir sykemeldt den dagen og jeg forventer smerter og fandens oldemor. Urk. I går ettermiddag ble det litt bedre. Var på massasje, kjøpt via Letsdeal. Veldig digg, men det føltes søren meg som en skikkelig treningsøkt på rygg og nakke etter at jeg reiste meg fra benken. Snålt, har hatt vondt i nakken i dag også. I dag møtte jeg en venninne etter jobb, og vi var og handlet litt julegaver. Har fortsatt en del igjen riktignok, men kommer vel i mål til jul. Under tre uker igjen, så er det juleferie - hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2013 #1555 Del Skrevet 6. desember 2013 2 uker igjen til juleferie!!! Da var det helg. Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. desember 2013 #1556 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva skjer i helgen Vofsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #1557 Del Skrevet 10. desember 2013 Vært litt off her de siste dagene - plutselig forsvant Post-knappen da jeg skulle skrive innlegg. Jeg så heller ikke bildene på Fotballfrue-bloggen. Krise lissom. Jeg lurte på om det kunne være virus. Uansett ser det ut til at begge deler funker greit nå. Er ikke så mye nytt å melde riktignok. Fortsatt en god del å gjøre på jobb, men det har roet seg siden oktober og november, takk og lov for det. Gruer meg til torsdag da jeg skal operere i tanna ... Men i kveld er det baking hos ei venninne! Får fylle litt sukker på denne tanna før den skal til legen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. desember 2013 #1558 Del Skrevet 10. desember 2013 Skjønner du gruer deg til operasjonen, men det går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #1559 Del Skrevet 14. desember 2013 Bare en uke igjen til juleferie nå! Operasjonen på torsdag gikk bra, kjente ikke noe. Var redd jeg skulle få vondt når bedøvelsen gikk ut, så jeg svelget nedpå med Ibux og Paralgin Forte og ble helt slått ut, sov noen timer og tror jeg på den måten unngikk den verste smerten. Hadde hjemmekontor i går, men kapitulerte halv tre, da var jeg sååå trøtt og måtte sove litt. Så bar det til Telenor Arena og Depeche Mode-konsert på kvelden. Bra konsert, men jeg hadde vondt i hodet og var kvalm, så kunne sikkert hatt det morsommere. Er fortsatt hoven på ene siden av ansiktet i dag, men har trappet ned på smertestillende. Er fortsatt trøtt og slapp i kroppen riktignok. I kveld kommer nok venninner hit og vi skal spise thaimat og bake litt. Skulle egentlig ut på byen og møte ei venninne som snart flytter hjem til Tyskland, men det tror jeg at jeg må stå over - tror ikke jeg er i form til det. Jaja, har kommet meg gjennom dette uten for mye smerter i alle fall, så det er jeg glad for! Blir nok myk mat noen dager til, men satser på å være meg selv igjen når jeg får fjernet stingene på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. desember 2013 #1560 Del Skrevet 15. desember 2013 Kjedelig å være dårlig etter en sånn operasjon. Anbefaler suppe og smoothies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå