MissStiles Skrevet 6. september 2013 #1481 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Det er mange deals på massasjetimer på groupon.no eller letsdeal.no. Endret 6. september 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. september 2013 #1482 Del Skrevet 7. september 2013 Have yourself a nice weekend! Håper fjellturen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september 2013 #1483 Del Skrevet 8. september 2013 Hvordan gikk fjellturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. september 2013 Forfatter #1484 Del Skrevet 9. september 2013 Mandag igjen! Med valg til og med. Har det på på TV nå, synes det er ganske spennende. Men kommer til å legge meg til vanlig tid likevel Utrolig fin tur over Besseggen i går! Vi kom til Gjendesheim i to-tida på lørdag, tok båten til Memurubu og var der over natten. Spiste middag og spilte Yatzy på lørdagskvelden, sov passe dårlig natt til søndag (10-mannsrom, med flere snorkende eldre herremenn) og begynte turen kvart over ni søndag morgen. Hadde utrolig bra vær, masse soool. En passe tøff tur, man må klatre litt et par steder, men det gikk veldig greit. Turen nedover til Gjendesheim var nesten mer slitsom, da gikk det nedover, og det er mer slitsomt for beina. Veldig god og sliten i hele kroppen da vi kom frem. Kjenner det godt i kroppen i dag, men mistenker at jeg kjenner det enda mer i morgen. I dag har hele dagen gått med til kundemøte i Kristiansand. Selve møtet varte ikke så lenge, men det tar jo mye tid frem og tilbake. Var tilbake i leiligheten halv åtte i kveld. Blir nok snart senga, ny dag (og støl) dag venter i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. september 2013 #1485 Del Skrevet 10. september 2013 Støl? Høres ut som en bra men slitsom tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. september 2013 Forfatter #1486 Del Skrevet 10. september 2013 Støl? Høres ut som en bra men slitsom tur.... Støl pluss, vil jeg si ... Ikke så godt å lee seg i det hele tatt i dag egentlig! Men totally verdt det, en tur som anbefales på det sterkeste I kveld har jeg vært på Døgnvill Burger med ei venninne. God mat, men småstive priser, synes jeg. Og jeg blir så irritert når kelnerne er innpåslitne. Var altfor raske med å rydde av bordet, virket som de hadde altfor lite å gjøre der. Men synes alltid det er gøy å prøve nye steder i Oslo. Venninna mi har en bok med masse rabatter i, så vi har mye nye steder å teste ut Vurderer jogging i morgen tidlig likevel ... Eller kanskje bare gå en tur. Alltid godt å lee seg litt etter en sånn tur uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. september 2013 #1487 Del Skrevet 11. september 2013 Høres ut som en fin tur da! Men jeg hadde nok ikke klart å dele rom med masse folk. Spreking du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2013 #1488 Del Skrevet 13. september 2013 Hektisk uke på jobb? Det er vel godt med helg nå. Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. september 2013 Forfatter #1489 Del Skrevet 13. september 2013 Hurra for helg! Middag og øl med venner i kveld. Kafe med venninne i morgen, blir nok en rolig lørdagskveld, trene på søndag. Og jeg skal bare jobbe en uke til, så reiser jeg til New York neste mandag! Wooooohoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. september 2013 #1490 Del Skrevet 13. september 2013 Blir misunnelig kjenner jeg. New York altså Liker ikke byen selv men shoppingen er jo helt sinnsyk. Kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. september 2013 Forfatter #1491 Del Skrevet 15. september 2013 Søndagskveld på soffan. Digg! I dag har jeg trent og vasket og støvsugd leiligheten. Har bestilt meg litt stæsj fra iHerb og feelunique. Mer shopping venter om litt over en uke Vært en avslappende og fin helg. Fredag var det middag med venner på Grisen på Torshov. Nyåpnet sted (gamle Oskar Braathens), god mat, helt OK service. I går gikk venninna mi og jeg opp til Grefsenkollen - det var faktisk overraskende bratt og slitsomt. Dro deretter på Liebling på Grünerløkka, hvor de hadde mye og god mat til en lav pris. Anbefales! Kvelden i går ble tilbrakt foran PC-en med noen filmer. Begynner kanskje så smått å gå opp for meg at NY er rett rundt hjørnet! Jeg gleder meg til shopping, god mat og ikke minst til se venninna mi igjen. Blir moro å se hvordan hun har det i storbyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. september 2013 #1492 Del Skrevet 15. september 2013 Gled deg til NY!! Elsker den byen!! Vært der 2 ganger allerede og føler at jeg aldri blir ferdig med den byen. Hvor lenge skal du være der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. september 2013 Forfatter #1493 Del Skrevet 15. september 2013 Gled deg til NY!! Elsker den byen!! Vært der 2 ganger allerede og føler at jeg aldri blir ferdig med den byen. Hvor lenge skal du være der? Jeg har vært der selv, men det var i 2006, så det begynner å bli lenge siden. Vi reiser mandag og kommer tilbake tirsdag, så omtrent akkurat en uke Blir også et par dager i Boston. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. september 2013 #1494 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har vært der selv, men det var i 2006, så det begynner å bli lenge siden. Vi reiser mandag og kommer tilbake tirsdag, så omtrent akkurat en uke Blir også et par dager i Boston. Boston og Washington står på lista mi neste gang jeg skal reise dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. september 2013 #1495 Del Skrevet 16. september 2013 Du er heldig som skal ha ferie! Og shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2013 #1496 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke mange dager igjen til du reiser! Begynt å pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. september 2013 Forfatter #1497 Del Skrevet 19. september 2013 Bare en dag igjen nå, så er det ferie Kan ikke si jeg gruer meg akkurat! Blir quiz med jobben i morgen kveld, lenge siden sist, så det blir nok moro. Lite planer for helgen foreløpig, blir nok passe rolig, spare kreftene til ferien. Har hatt utrolig vondt i skuldre og nakke den siste tiden ... Skjønner ikke helt hvorfor, jeg trener og er aktiv, tøyer og bøyer, er ikke stresset på jobb for tiden. Har ikke hatt slike plager tidligere. Liker det ikke. Tror kanskje jeg får fikse meg en massasjetime snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2013 #1498 Del Skrevet 20. september 2013 Godt med ferie nå? Kos deg på quiz ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. september 2013 Forfatter #1499 Del Skrevet 22. september 2013 Reisefeber Om et døgn er vi i lufta, og snart blir det gjensyn med vår fine venninne! Gleder meg masse masse I dag har jeg trent og har begynt å pakke litt. Måtte trene godt i dag, nå blir det store USA-porsjoner og dårlig kosthold en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. september 2013 #1500 Del Skrevet 22. september 2013 God tur! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå