Gjest Anastasia Skrevet 19. august 2013 #1461 Del Skrevet 19. august 2013 Ikke rart du er sliten etter en sånn dag! Herlighet, blir helt stolt av deg jeg Pleier du være på Blå på søndager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1462 Del Skrevet 19. august 2013 Ikke rart du er sliten etter en sånn dag! Herlighet, blir helt stolt av deg jeg Pleier du være på Blå på søndager? Hehe, søt du er! Jeg pleier ikke det nei, i går var første gangen. Utrolig kul musikk altså! Det frister til gjentakelse, men spørs om det blir hver søndag, liksom, søndagene er jo ganske hellige egentlig ... Men moro var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 20. august 2013 #1463 Del Skrevet 20. august 2013 Wow! Jeg er imponert. Håper du fikk en god natts søvn, og at du får en strålende tirsdag. Ikke si at du var opp 5.30 for å jogge i dag også!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. august 2013 #1464 Del Skrevet 21. august 2013 Hvordan går det med treningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1465 Del Skrevet 21. august 2013 Hvordan går det med treningen? Går så det suser! Var oppe og jogget i dag tidlig også Og jeg slår stadig personlige rekorder, jogger både lenger og raskere - veldig moro Guri malla, er visst onsdag alt! Får jo besøk til helga, og jeg føler ikke jeg får tid til noe før det. Skulle vasket og diverse. Fikk støvsugd i dag, så får jeg ta badet raskt på fredag. Hvor blir tida av??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. august 2013 Forfatter #1466 Del Skrevet 22. august 2013 Snaaaart helg. I morgen skal jeg med noen venner og spise indisk. Besøket mitt kommer til Oslo rundt kl. ett på natta, så blir nok rett til sengs etter det. Tror jeg får prøve å vaske badet på morgenen i morgen, eventuelt rett før middagen - hvis det blir tid! Er jo så mye overtid om dagen atte ... Sliten nå! Akkurat vært og trent og legger meg om ikke lenge, får heller ta vasking og den slags i morgen. De er vel kanskje ikke akkurat allergiske mot bakterier heller ... Blir nok en morsom helg! Det er en studievenninne fra da jeg bodde i England, samt typen hennes, som kommer. Får håpe Oslo viser seg fra sin aller beste side denne helga Får prøve å lage noe ekte norsk mat til dem også, brunosten er kjøpt inn En rar ting jeg har begynt med i det siste: Av og til når jeg spiser middag, blir jeg akutt kvalm etter et par munnfuller. Skjedde i dag også. Av og til går det over etter en liten stund, av og til må jeg løpe på badet og kaste opp. Merkelige greier ... Har lurt på om det kan være noe matallergi eller matforgiftning, men ser liksom ikke noe mønster i det jeg spiser heller. Og jeg prøver jo å spise sakte. Jaja, hvis det fortsetter får jeg jo bare dra til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2013 #1467 Del Skrevet 23. august 2013 Det spørs hva du spiser de gangene du blir kvalm etter middag?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. august 2013 #1468 Del Skrevet 23. august 2013 God helg Vofs! Du bør skrive ned hva du spiser hver gang du spyr. Det er sånn jeg hadde det i sommer, spydde flere ganger i uka i mange mnd. Men bare når jeg spiste melkeprodukter, så nå har jeg kutta ut det. Kan være krydder du reagerer på og vettu. Ha det koselig med besøket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. august 2013 Forfatter #1469 Del Skrevet 26. august 2013 Herreguuuud, jeg er så trøtt. Tar på med besøk! Men det var innmari koselig. De likte Oslo veldig godt, og de elsket brunosten! Haha. Var en tur på Blå i går, og ble ikke så mye søvn i natt. Jeg holdt på å sovne da jeg satt på trikken hjemover etter jobb. Nå må jeg bare mobilisere alle krefter og få hengt opp klesvasken, så blir det nok senga. Jogge i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. august 2013 Forfatter #1470 Del Skrevet 27. august 2013 La meg halv ni i går, og sovnet kl ni. Og sov helt til halv seks i dag tidlig. Fantastisk deilig med en så god natt søvn! Joggeturen i dag ble veldig bra også Akkurat hatt en venninne på besøk nå. Planlagt litt, siden vi skal gå Besseggen helga om to uker. Noen som har gått den? Åh, glemte å nevne den utrolige komplimenten jeg fikk av sjefen på fredag (per mail altså): "Må si det er en fryd å jobbe med deg - du er supereffektiv og profesjonell! :)" Mulig det var fredagsstemningen som gjorde at hun var i ekstra godt humør, men guri malla, den kommentaren gjorde dagen min, om ikke måneden! Tror jeg smårødmet da jeg leste den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. august 2013 #1471 Del Skrevet 27. august 2013 Klapp på skulderen til deg!! Så bra gjort!! Ikke gått Besseggen før.. Hvor høyt er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. august 2013 #1472 Del Skrevet 28. august 2013 Besseggen? Hvor er det? Aldri gått den nei. Du er sannelig sprek! Klar for OL snart? Kunne tenkt meg å kjøre slalåm for Norge jeg Koselig med kompliment fra sjefen, tviler ikke på at du er en dyktig medarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. august 2013 #1473 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har gått den! Veldig flott tur hvis det er fint vær. Tar dere det som en dagstur eller fra hytte til hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. august 2013 Forfatter #1474 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har gått den! Veldig flott tur hvis det er fint vær. Tar dere det som en dagstur eller fra hytte til hytte? Ja, vi satser alt på at det blir fint vær! Ser nok ut til å bli mest praktisk at vi reiser på lørdag og går Besseggen fra søndag morgen, og tilbake igjen til byen på kvelden. Hvordan gjorde dere det, overnattet dere i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. august 2013 #1475 Del Skrevet 31. august 2013 Det var ikke denne helgen du skulle gå i fjellet eller? Skjer det ellers noe gøy i helga? Jeg har såå lyst å dra vekk. Bare for noen dager. Men får holde ut noen uker til Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. september 2013 #1476 Del Skrevet 1. september 2013 Du gleder deg vel til "Asbjørn Brekke show" begynner igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2013 #1477 Del Skrevet 2. september 2013 Ja, vi satser alt på at det blir fint vær! Ser nok ut til å bli mest praktisk at vi reiser på lørdag og går Besseggen fra søndag morgen, og tilbake igjen til byen på kvelden. Hvordan gjorde dere det, overnattet dere i nærheten? Vi gjorde som dere har planlagt. Vi overnattet på hytte på Beitostølen, og gikk Besseggen dagen etter og reiste hjem igjen samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. september 2013 Forfatter #1478 Del Skrevet 2. september 2013 Ikke den beste mandagen i dag. Månedsslutt på jobb, og da er det alltid budsjett og fakturering å gjøre. Var hjemme i halv åtte-åtte-tida. Og jeg som prøver å holde kalorinivået nede, røyk på et par vaffelplater nå i kveld. Enda jeg spiste middag for bare et par timer siden. Var bare lysten som tok meg. Lagde i går. Vafler er så godt! Sukk. Men fikk bestilt hostel til Boston i kveld! Venninna mi og jeg reiser jo til New York om tre uker for å besøke venninna vår, og vi har bestemt oss for å ta en liten sving innom Boston også, blir der et par netter, så blir vi resten av tiden i New York. Så det er bare å begynne å glede seg! Og det gjør jeg jammen! Ser ut som denne uka også vil forsvinne av sted - i kjent stil. Middag og kino med ei venninne i morgen, onsdag må jeg nok bare bruke til å styre med diverse hjemme, har en hel del jeg skulle ordnet. Så blir det jo Besseggen til helgen! Og poff, så er det plutselig jul ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2013 #1479 Del Skrevet 5. september 2013 Hva så dere på kino? Gleder deg til fjellturen til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. september 2013 Forfatter #1480 Del Skrevet 6. september 2013 Sliiiiten. Godt det er helg! Bare så synd at helga forsvinner så fort. Vi reiser mot Besseggen i morgen tidlig og er tilbake i Oslo rundt kl. 22 på søndag. Og tidlig mandag morgen flyr jeg til Kristiansand på kundemøte ... Slitsomt! Pakke litt før jeg stikker til en venninne nå. Bare se film og slappe av. Passer meg utmerket, er kjempesliten. Lurer på om jeg skal spørre henne om hun kan massere meg litt, jeg er superstiv i skuldre og nakke nå. Vurderer å kjøpe meg en massasjetime snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå