MissStiles Skrevet 9. desember 2012 #1201 Del Skrevet 9. desember 2012 Kjipt at pcen din klikka. Alltid kjedelig når det skjer. Jobbtur til England? Så gøy! Goooood tur! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. desember 2012 #1202 Del Skrevet 24. desember 2012 Håper du hadde en fin tur! Ha en super julefeiring og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 2. januar 2013 #1203 Del Skrevet 2. januar 2013 Håper du har hatt en fin julefeiring! Og godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. januar 2013 #1204 Del Skrevet 2. januar 2013 Coucou! Godt nyttår, håper du har hatt en fin og avslappende ferie Hvordan var England? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1205 Del Skrevet 7. januar 2013 I'm back at last! Har nå vært så heldig at jeg har FÅTT (helt gratis ja!) en PC av en veldig veldig snilll kollega, så jeg tester den ut nå. Den er brukt, så klart, men ser ut til å funke helt flott, så da sier jeg bare tusen takk. Han må nok i alle fall få et par øl eller noe for den, riktignok! Godt nyttår til alle, ja! Juleferien var avslappende og bra. Spiste og sov masse. Fikk fine ting til jul. Turen til England var fin! Veldig koselig å se igjen de gamle venninnene mine der, oppdaget hvor mye jeg faktisk savner dem! Jeg håper virkelig jeg kan ta en tur tilbake snart, med bare Pleasure som formål og ikke bare Business Nå er det tilbake til striskjorte og havrelefse, og jeg har store ambisjoner om å trene mer og spise sunnere og mindre! Tidenes mest oppbrukte nyttårsforsett, ja? Hehe Vi får nå se, føler meg ganske motivert, så jeg satser bare på at det blir betydelig mindre overtid enn det var før jul, slik at jeg kommer meg på trening etter jobb. I dag gikk ikke det etter planen ... Sjefen var tilbake på jobb etter ferien, så det måtte et par oppdateringsmøter til, og plutselig var klokka over halv seks. Får no håp det bi likar i morra! I morgen skal jeg riktignok på kino med et par kompiser, så trening før det forutsetter at jeg likevel rekker kinoen, så krysser fingrene Helga var veldig bra! På fredag var jeg ute med venner og spiste på Habibi, palestinsk mat. Spennende og nytt! Skulle egentlig på kino, men middagen tok for lang tid, så det rakk vi ikke. Tok en øl ute etterpå i stedet, men jeg var tidlig hjemme og i seng. På lørdag var det jentekveld, med taco og vorspiel. Dro ut på løkka, og jommen meg ble jeg visst sjekka opp og fikk med meg en fyr hjem Men vi får nå se om vi ses igjen eller ikke, jeg er åpen for det, men blir heller ikke skuffa om det ikke skulle bli sånn. Legger meg tidlig i kveld i alle fall! Satser på 8-9 timer søvn, har vært veldig trøtt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 7. januar 2013 #1206 Del Skrevet 7. januar 2013 Så godt å se deg tilbake, og høre at du har det bra Oh, herrebesøk med hjem, det er det lenge siden jeg har hatt det. Høres ikke så verst ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 7. januar 2013 #1207 Del Skrevet 7. januar 2013 Oi oi oi, her skjer det saker! Herrebesøk sier du? Så koselig! Håper at du hører fra han.. Og bra at du har innstilling om at du tar det som det kommer. Jeg bare elsker Habibi! De har utrolig god mat. Den greske dressingen deres.. nam! Du har samme nyttårsforsett som meg ser jeg. Får se hvor lenge jeg klarer dette nye livet. Men ble inspirert etter å ha sett bilder av Megan Fox.. Får håpe du slipper masse overtid utover nå da. Viktig å slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2013 #1208 Del Skrevet 8. januar 2013 Godt nytt år!! Herrebesøk?? Så fin start på det nye året da!! Hørt noe fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #1209 Del Skrevet 9. januar 2013 To dager igjen til helg! Det blir nok en bra helg, nyttårsbord (vi hadde ikke julebord) på jobb på fredag, og jentemiddag i hjembygda på lørdag - vår interne versjon av 4-stjerners! Hehe, han fyren, ja. Er nok ikke så mye mer å hente der! Jeg sendte han en melding på mandag kveld (han spurte egentlig allerede søndag formiddag om vi skulle gå ut og spise litt, men da orket jeg bare ikke), så jeg tenkte at det var OK at jeg sendte han en melding. Han svarte på meldingen min, men så svarte jeg på den, og siden har jeg ikke hørt noe - altså siden morgenen i går. Jaja! Jeg er ikke veldig lei meg, men kanskje litt skuffet, er jo alltid hyggelig med litt oppmerksomhet. Får ta det for det det var, og det er jo egentlig helt OK det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. januar 2013 #1210 Del Skrevet 11. januar 2013 God helg!! Kos deg på nyttårsbord ikveld og 4-stjerners middag imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 13. januar 2013 #1211 Del Skrevet 13. januar 2013 Hatt en fin helg med jentemiddag? Irriterende med folk som ikke svarer på meldinger. Det er sånt jeg kan klikke i vinkel over. Kan heller si sorry jeg er ikke interessert istedet for å fjåse sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1212 Del Skrevet 15. januar 2013 Tirsdag! Er det Grey's i dag forresten? Det må jeg sjekke. Er ikke vant til å være hjemme på tirsdagskvelder, så i så fall får jeg komme inn i vanen igjen! Nå har jeg jo fått meg Netflix da, så ingen krise er det, da får jeg heller ta igjen på episodene der. Helga var superbra! Nyttårsbordet med jobben gikk over all forventning - bra mat, happy folk og ikke minst min selvlagde quiz Moro moro! Jeg ble litt satt ut da en kollega sa så mye fint til meg, at hun savnet meg på prosjektet jeg holdt i før, men at det bare var å forvente at jeg var "ment for større ting". Ble helt satt ut jeg - er ikke hver dag man hører noe så fint om seg selvv! Så det kommer jeg nok til å leve lenge på, det booster jo selvtilliten noe enormt Vi dro ut etter hvert, til et tydeligvis gudsforlatt sted, siden vi var de eneste der da vi kom dit rundt halv ett! Og musikken var så som så, men vi danset og hadde det kult. Dro på nach til en kollega og var hjemme igjen rundt kl. 6. Vellykket jobbfest ja! Så bar det hjem til hjembygda lørdag ettermiddag, der det var duket for 4-stjerners middag med venninnene mine. Veldig bra mat! Har noe å konkurrere mot der ja ... Neste gang er det min tur, når det blir ennå er uvisst, men jeg må nok snart begynne å planlegge. Usikker på hva jeg skal ha for slags tema - en del er brukt opp allerede! Noen som vet om noe lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2013 #1213 Del Skrevet 15. januar 2013 Tirsdag! Er det Grey's i dag forresten? Det må jeg sjekke. Er ikke vant til å være hjemme på tirsdagskvelder, så i så fall får jeg komme inn i vanen igjen! Nå har jeg jo fått meg Netflix da, så ingen krise er det, da får jeg heller ta igjen på episodene der. Med mindre det ikke er fotball eller noe annet innen sport, så er det Grey's idag. Men Netflix har ikke de nyeste episodene. Benyttet meg av det gratis tilbudet deres før jul og da ble jeg skuffet over at de kun hadde få sesonger av de fleste seriene. Da anbefaler jeg heller Tv2 sumo. Så gøy med skryt fra en kollega da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 15. januar 2013 #1214 Del Skrevet 15. januar 2013 Høres ut som en fin helg Viktig med en god fest innimellom! Hm 4-stjerners middag ja, veldig ambisiøst. Jeg er særdeles lite flink på kjøkkenet så kanskje ikke rette til å komme med tips hehe. Hvilke tema har dere vært innom da? Thai? Vietnamesisk? Indisk? Vet ikke om det ligger oppskrifter på hjemmesiden til tvnorge, der 4-stjerners middag går. Kanskje du finner noen tips der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #1215 Del Skrevet 19. januar 2013 Godt med lørdag og helg! Tar det veldig rolig her i dag, sovet lenge og har null planer. Så deilig! Tror det blir å rydde og vaske litt her hjemme, burde virkelig tatt en sjau og fått ryddet opp i hyller og esker og alt det jeg har flytende rundt. Kanskje i dag er dagen? Ingen planer for i kveld heller, og det er egentlig helt med overlegg. Det er digg bare å se på TV og ikke gjøre noe spesielt, selv om det er lørdag. Kommer nok til å kjenne bittelitt på rastløshet og lyst til å stikke ut eller noe i kveld, men kommer til å være takknemlig for innekveld i morgen - skal på trening kl. 13 i morgen Kanskje bake noe i kveld? Må bli noe sunt i så fall, må ta tak i kostholdet og spise sunnere i helgene. Jeg spiser kjempesunt i ukedagene, og når helgen kommer, hiver jeg i meg alt jeg kommer over. Er kanskje ikke det at jeg må spise så veldig mye sunnere egentlig, jeg må bare spise mindre! Må skjerpe meg der, hvis jeg ikke skal ende opp som en hval Vurderer litt å kjøpe en deal på Letsdeal med kroppsanalyse, o2-opptak og kostholdsveiledning, men har ikke helt bestemt meg ennå. Koster rundt 500 kr, og de har bare åpent på dagtid. Får tenke på det og bestemme meg i løpet av dagen, siden dealen går ut i kveld. -12 grader her nå. Da er det ekstra godt å være inne under pleddet! Koselørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #1216 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Åh, det høres ut som du har en koselig lørdag Vel fortjent! Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å kose deg i helgene. Kan ikke være helt obsessed med mat og trening heller. Jeg spiser masse i dag pga jeg kjeder meg... ingen vits å trene med influensa. Fått ryddet noe nå da? Du må gjerne komme og rydde hos meg og. Her ser det ikke ut. Endret 19. januar 2013 av Elissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #1217 Del Skrevet 20. januar 2013 Trening unnagjort - deilig! Nå skal jeg bare slappe av med Netflix på sofaen. Tror jeg kan bli avhengig av dette! Har hittil bare sett filmer, og lurer på om jeg foreløpig bare skal holde meg til det - begynner man å se en serie, blir man jo fort hekta i enda større grad. Rydde har jeg ikke gjort nei ... Det er ikke sååå ille her heller da, det er bare det at hyllene mine flyter over av alle mulige småting, ingenting er organisert. Burde fått ordnet opp og organisert, meeeeen ... Livet er ikke bare burde-burde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2013 #1218 Del Skrevet 20. januar 2013 Ikke godt med en sånn helg hvor man burde gjøre ting men heller slapper av?! Så lenge det ikke haster så synes jeg du skal nyte det! Hvilke filmer har du sett på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #1219 Del Skrevet 20. januar 2013 Ikke godt med en sånn helg hvor man burde gjøre ting men heller slapper av?! Så lenge det ikke haster så synes jeg du skal nyte det! Hvilke filmer har du sett på da? Hehe, ja, men det blir jo aldri bedre av at jeg skal drive og utsette rydddingen I går så jeg på Crazy Stupid Love (Ryan Gosling - NAM!), The Anchorman (digger Will Ferrell og Steve Carell) og Love and other disasters. I dag har jeg sett på Breakfast at Tiffany's - siden jeg er jente, var det nok på tide, siden det jo er en skikkelig jenteklassiker. Ble ikke superimponert riktignok, OK film, men ingen stor høydare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2013 #1220 Del Skrevet 20. januar 2013 I går så jeg på Crazy Stupid Love (Ryan Gosling - NAM!), The Anchorman (digger Will Ferrell og Steve Carell) og Love and other disasters. I dag har jeg sett på Breakfast at Tiffany's - siden jeg er jente, var det nok på tide, siden det jo er en skikkelig jenteklassiker. Ble ikke superimponert riktignok, OK film, men ingen stor høydare. Crazy stupid love er bra!! Og han er sååååå kjekk!! Ikke sett Breakfast at Tiffanys før? Klassiker det da.. Sett Casablanca da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå