Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2011 #1 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvor lenge skal denne smerten vare - hvor lenge skal jeg tenke på ham? Jeg var elskerinnen som ikke ble valgt. Så nå sitter vi i hvert vårt forhold - han valgte å bli i det eksisterende, mens jeg blir for å ha noen jeg elsker, men ikke er forelsket i. Jeg er forelsket i elskeren. Trodde det skulle bli oss og svevde på rosa skyer. Jeg var så lykkelig med han - så virkelig framtiden med barn og alt... Nå er jeg langt, langt nede. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg opp. Hvordan jeg skal kunne evaluere forholdet jeg er i - om vi kan få det til å funke igjen. Nå har jeg dyp kjærlighetsssorg. Når jeg konstant tenker på elskeren, er det ikke rettferdig mot min samboer. Han vet vi sliter , men selvfølgelig ikke at jeg tenker på en annen hele dagen. Er jeg i ferd med å bli deprimert pga dette? Nå føles det helt uoverkommelig å bli glad igjen. Jeg har ikke lyst eller ork til noe. Alt minner meg om elskeren, jeg ser etter han i trafikken, spisser ørene når noen som kjenner han snakker, sjekker mobilen - tenk om han sender en melding... Tragisk er jeg. Hvordan i alle dager kommer man over en man var villig til å gi slipp på alt for? Jeg kunne reist verden rundt med han, sagt opp en god jobb, flyttet, alt for denne mannen som ikke vil ha meg som sin kjæreste... Noen tips der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå