Gå til innhold

Jeg blir ringt i 3-4 tiden hver fredag/lørdagskveld.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har skjedd flere helger på rad nå. At "skjult nummer" har ringt megi 3-4 tiden i helgen. Vanligvis har jeg mobilen på lydløs og ser det neste morgen, men i går var jeg på jobb og skvatt da mobilen ringte halv 4. Turde ikke ta den:s

Spekulerer i om det kan være en tidligere rotekompis av meg, han var nemlig ute den kvelden. Vi har ikke kontakt lengre, så vil ikke spørre han.

Er det en sannsynlighet for at selgere ringer på den tiden av døgnet?

Føler meg nesten stalket og leter etter en naturlig forklaring.

Hvem ringer andre på natten i helgen på skjult nummer? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min ringte meg hver lørdag og fredag på den tiden der.. Alt han ville var bare å si hvor mye han savnet meg og bla bla bla.. Jeg pleide å svare hvis jeg kjeda ræva av meg.. Var jo litt underholdene og høre på han, uansett hvor mye jeg avviste han.. Men som regel bare lot jeg den ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er selgere.Mye mulig det kan være folk på fest som syntes det er hysterisk å ringe folk i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynligvis er det dene rotekompisen din, hvertfall hvis det var du som ikke ville mer. Eller det kan være noen som liker deg, og har det morsomt i fylla!

Ville svart hadde jeg vært deg, hvis ikke du tørr hør med en venninne som tørr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som jeg gjorde en gang etter en ubehagelig telefonoppringning. Jeg allierte meg med en kompis på et tidspunkt der det var sannsynlig at jeg kunne få en ny ubehagelig oppringning, så satte jeg telefonen over til kompisen min da jeg gikk og la meg :ler: .

Min venn fikk faktisk en oppringning på det tidspunktet, men vedkommende som ringte var veldig rask til å legge på da han hørte en mannsstemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er i utlandet, og tar telefonen, kommer det opp på spesifikasjonen din om du har det. Opplevde det samme en gang, og brukte den teknikken da den første samtalen kom mens jeg var i Sverige. Ta deg en roadtrip, kanskje?;)

Min stalker holdt på i flere måneder, før jeg fikk meg kjæreste og lot han ta telefonen. Til da hadde verken identifisering, utdritning på arbeidsplassen hans eller trussel om politianmeldelse virket. Har syk far, og etter at han holdt på å dø, har jeg alltid tlf på selv om natten.

Men ta telefonen, du. Og anmeld det om nødvendig. Det man VET er som regel mindre skummelt enn det man frykter...:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...