Gå til innhold

du som er rundt 162 og 57 kilo!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er meg for tiden på 24 år.. :) og jeg må innrømme at jeg skulle gjerne vært noen kilo mindre.. er du fornøyd? vil høre om andre som meg er fornøyde og om jeg kanskje har et frovrengt bilde av meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er fornøyd her jeg sitter med 24 år på baken, 163cm lang kropp og 56 kg jevnt fordelt ;)

Har kun et ønske om å stramme opp magemusklene, men ellers fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 cm og 58 kg. fornøyd jeg, kanskje litt på magen som kunne gått vekk... Men fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 161 og 56-57 kg. 22 år.

Jeg har vært nede i 52-53 og oppe i 59-60.

Jeg synes jeg var finest da jeg veide 52-53, da var alt jeg hadde på fint, jeg har former så her ble de akkurat passe. Jeg legger først på meg på lår og rompe.

Der jeg er nå er helt greit, det er her jeg ligger når jeg spiser brød, poteter og godteri i helgene. Men jeg skal kutte det ut nå frem til sommeren, da jeg ikke vil ha oppblåst mage i ferien og føle meg litt sunnere!

Hos meg så ser man faktisk veldig godt når jeg har gått ned og opp, selv om det bare er snakk om 4 kg +/-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært 50 kg!

Men for tiden er jeg 10 kg tyngre.

Da jeg veide 50 kg følte jeg meg bra, da slapp jeg å tenke på at bukser var stramme osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd. Er 165 cm og veier 56-57 kg. og jeg en voksen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vanligvis 164, og 59-60 kg, og er fornøyd med det. Akkurat nå er jeg riktignok vesentlig større, men om ikke lenge skal jeg begynne å jobbe meg nedover igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163cm og 60kg. Ganske fornøyd i grunn, men hadde det ikke vært for trening hadde jeg nok ikke følt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg er samme høyden, men når jeg er på 60 kg er jeg egentlig veldig tynn! Litt for tynn... Men med rimelig kraftig benbygning så er jo grunnen klar.. :)

Synes dere høres veldig normale og fine ut! Vær stolt av kroppen deres, og dere har jo den perfekte høyden da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 cm høy, og 54 kg. Har "dårlige" dager der jeg bare ser problemområder som mage, rumpe, lår. Har nokså kraftige lår og rumpe, så der kunne jeg gjerne tenkt meg å, om ikke gå ned i vekt, så iallefall bli litt smalere eller mer definert. Ellers fornøyd, trener ca 4 ganger i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm, og veier 53 kg. Jeg er jevnt over fornøyd, men prøver å legge på meg litt til. Har allerede gått opp 7 kg., men det sees ikke på kroppen, forutenom mer muskelmasse. Bruker fortsatt samme str. i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 164, veier 51 kg og er snart 22 år gammel. er veldig fornøyd med meg selv! for ett års tid siden veide jeg 62 kg, og da var jeg absolutt ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 161 og 56-57 kg. 22 år.

Jeg har vært nede i 52-53 og oppe i 59-60.

Jeg synes jeg var finest da jeg veide 52-53, da var alt jeg hadde på fint, jeg har former så her ble de akkurat passe. Jeg legger først på meg på lår og rompe.

Der jeg er nå er helt greit, det er her jeg ligger når jeg spiser brød, poteter og godteri i helgene. Men jeg skal kutte det ut nå frem til sommeren, da jeg ikke vil ha oppblåst mage i ferien og føle meg litt sunnere!

Hos meg så ser man faktisk veldig godt når jeg har gått ned og opp, selv om det bare er snakk om 4 kg +/-.

Samme her, synes selv det sees veldig godt når jeg går opp/ned +/- 4 kg.

Jeg er 21 år, 160cm høy og ca 57kg. Er ikke fornøyd nå, har lagt på meg en del det siste året. Veier 54 kg til vanlig.

Legger på meg på brystene og rompa/lårene først. Har veldig smal midje, så er fornøyd der. Min trives best nede i 54 kg :)

Men TS, jeg tror ikke du er tykk altså :) Hørtes ikke slik ut på vekta de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Jeg er 163 og veier rundt 57. Er godt fornøyd. Har vært nede i 47 kg, men var egentlig ikke noe særlig slankere da rundt midjen da, hadde bare myyye mindre pupper og rumpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er 164, veier 51 kg og er snart 22 år gammel. er veldig fornøyd med meg selv! for ett års tid siden veide jeg 62 kg, og da var jeg absolutt ikke fornøyd.

du må være tynn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig mye an på sammensetning av muskler og fett. Rachel Nordtømme mener jeg har skrevet på bloggen sin(http://rachelnordtomme.blogg.no/) at hun er rundt samme høyde og vekt som TS. Og hennes kropp er jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163, og mellom 51-53 kg (ikke helt sikker lenger..). Jeg er absolutt IKKE fornøyd, men det er fordi jeg har ting som kan strammes opp og minskes inn. Muskler veier mer enn fett!! Har spesielt store love-handles og ser ut som jeg er gravid. Jeg er vel det man kan kalle tynn-feit :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 168 cm og veier 50 kg..har alltid vert tynn da og spist hva jeg vil..tror det går mye på gener..alle på min fars side er lange streker så:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...