Gå til innhold

Liker jenter kosete gutter?

Gjest trådstarterG20

Anbefalte innlegg

Jenter SIER at de vil ha en kosete mann, men i praksis vil de ha en man som behandler dem på et nedverdigende vis. Du er en tøffel TS og vil aldri klare å holde på en dame på dette viset. Neste gang skal du kaste ut ONS'et ditt med en gang du har tømt deg. Da kan hun ikke få nok av deg etter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarterG20

Jenter SIER at de vil ha en kosete mann, men i praksis vil de ha en man som behandler dem på et nedverdigende vis. Du er en tøffel TS og vil aldri klare å holde på en dame på dette viset. Neste gang skal du kaste ut ONS'et ditt med en gang du har tømt deg. Da kan hun ikke få nok av deg etter på :)

Nja nå er ikke jeg gutten som har ONS her og der da, men denne jenta klarte jeg ikke å "la være" med. Jeg er slett ikke tøffel og jo jeg har vært i et langvarig forhold og hun har senere sagt at jenta som får meg er heldig. Hva hun legger i det vet ikke jeg.

Jeg hadde aldri hatt hjerte til å bare kaste ut en ONS. Da skulle det i alle fall vært noe veldig gale som ikke klikket overhode med meg, men da hadde jeg ikke havnet i den situasjonen heller.

Vel jeg bare er slik og ja jeg må ta meg i armen for å holde tilbake på kosingen. Det skjer jo ikke 24/7, men om jeg hadde hatt kjæreste og vi skulle ut å gå en tur, så ville jeg automatisk holdt henne i hånden, etter et langt familieselskap ville jeg gitt henne et kyss når vi kom for oss selv. Det er liksom mer sånne ting og at jeg fint kan sette av tid til å ikke gjøre noe og rett og slett bare kose vekk søndagen i godteri, film og kosing.

Jeg klarer fint å si fra om ting og jeg mener at et godt forhold har krangler av og til, og at dette bare er sunnt og viser at det er ekte.

Har selv blitt skremt etter en ONS hvor jenta sa "ah. jeg kunne bare lagt her hele dagen og koset med deg" da fikk jeg litt fnatt og jeg bestemte meg vel å forlate huset på en pen måte. Jeg ringte aldri til henne heller, men det var vel andre årsaker igjen.

Høres kanskje ut i fra denne tråden som jeg er den pusepusen som ikke kan gjøre annet enn å kose, men det stemmer jo ikke helt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra hva jeg har lest, observert og erfart så tror jeg at det er veldig viktig å finne en partner som er i samme kosedivisjon.

Min kjære og jeg passer sammen, og det er veldig godt. Det er godt å se at kjærtegnene gleder, og at jeg kan gi henne all den kosen jeg vil.

De som rygger unna sin kosete kjære har en alvorlig ubalanse i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis er det å være kosete noe jeg kan skru av og på når jeg vil. er kjæresten min kosete så kan jeg være kosete uten at jeg går lei. om ho ikke vil være kosete trenger jeg heller ikke å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spam. Vis respekt for trådstarter.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Desverre liker nok de fleste kvinner ikke kosete gutter.

Tror nok snarere de fleste av oss elsker det :klemmer: . Er sjeleglad for at jeg har en kjæreste som liker å kose minst like mye som jeg gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre liker nok de fleste kvinner ikke kosete gutter.

Jeg er kosete og elsker kosedame. Og jeg testet henne ut på første date for å sjekke om hun likte å bli tatt på. Jeg klappet lett masserende på nakken hennes. Jeg så på kroppsspråket at hun likte det.

Da gjettet jeg at hun trolig var på mitt nivå når det gjelder kos. Jeg hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No_glitter

Min sambo er like kosete som meg, jeg hadde følt meg konstant avvist hvis han ikke ville kose nesten i det hele tatt. Derfor vet jeg at behovet for nærhet og kos bør være så likt at der ikke blir en stor skjevhet, som mange skriver om her. Om du har en kjæreste som ikke vil kose så er der en forskjell på dere som kanskje ikke kan rettes opp.

Men hvis det var en helt ny kjæreste ville jeg kanskje ha fått litt hetta om han BARE ville kose hele tiden. Litt og litt fant vi ihvertfall ut at vi var like kosete. Og der er bare herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heihei

Jeg får panikk og føler meg kvelt om det blir formye kosing. Jeg takler ikke at gutter skal holde rundt meg å stryke på meg. Det fungerer bare ikke for meg.

Jeg datet en gutt for ikke så lenge siden, han ELSKET å ta på magen min. Det skal nevnes at jeg har magekomplekser, og magetafsing er noe av det verste jeg vet. Han havnet rett på dør, fordi jeg rett og slett ikke fikk puste i samme rom som ham. Han tok så mye plass, fingrene hans var overalt. Og ÆSJ. Alt var bare galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Jeg er kosete og elsker kosedame. Og jeg testet henne ut på første date for å sjekke om hun likte å bli tatt på. Jeg klappet lett masserende på nakken hennes. Jeg så på kroppsspråket at hun likte det.

Da gjettet jeg at hun trolig var på mitt nivå når det gjelder kos. Jeg hadde rett.

Du kan bli lurt av et avvisende kroppspåk. Jeg elsker å kose, men synes det er veldig ukomfortabelt (skrives det sånn?) å bli berørt av noen jeg ikke kjenner. Man må bli kjent med meg før man får komme inn i mitt "personal space". Hvor lang tid det tar før vi er godt nok kjent til at det føles bra å bli berørt varierer jo kraftig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarterG20

Egentlig bare overanalyserer jeg alt og det er slett ikke sikkert hun tenkte noe mer over kosingen min annet enn at det var hyggelig. Jeg blir vel fort sånn når jeg blir interessert og tenker på alt mulig rart. Føler jo meg som en kjerring til tider, haha. Prøve å roe litt ned og slutte å hause ting sånn opp. Ting skjer og det meste skjer for en grunn, ikke sant? :)

..men jeg hadde ikke hatt noe i mot å møte henne igjen for å si det sånn. For så å ta det helt rolig og se ann. Men teit av meg å sitte å spekulere på om hun vil det eller ikke. Man får spørre når hun er i området. Null stress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...