Gå til innhold

Liker jenter kosete gutter?

Gjest trådstarterG20

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarterG20

Generelt så lurer jeg bare på hvordan dere jenter her inne stiller seg til "kose-gutter" Med det tenker jeg på gutter som elsker å dulle under teppet med en jente og synes hvert og ett kyss er like fantastisk.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg er en slik gutt. Da jeg hadde dame kunne jeg nærmest ligge en hel dag og bare tøyse og tulle om alt mulig i sengen, mens verden utenfor ble glemt. Jeg får enorm glede av det og jeg elsker å kose.

Klart jeg klarer jo å begrense meg og gjøre andre ting også, det er ikke det, men jeg er bare "veldig kosete av meg" som en jente sa.

Grunnen til jeg tar det opp er fordi jeg er usikker på hvordan dette blir motatt mot eventuelle jenter som jeg ikke har kjent så lenge.

Jeg tok med en fantastisk pen jente hjem nå i helgen og ting skjedde selvfølgelig og vi hadde helt vanlig sex. Jenta var dritsjarmerende dagenderpå når hun lå der og smilte ved siden av meg. Jeg hadde kjent henne under ett døgn og jeg følte jeg virkerlig kunne være meg selv rundt denne jenta.. merkelig nok.

I alle fall så ble det til at jeg ikke klarte å dy meg, for hun var rett og slett til å spise opp. Så jeg kysset henne litt i pannen, sa litt forskjellige ting og strøyk hånden hennes. Hun viste ingen tegn til å ikke like det, men hun var kanskje litt passiv tilbake følte jeg.

Selvfølgelig skjønner jeg at man ikke bare kan buse fram og forvente kjærtegn med en one night stand (håper det ikke bare er det. Vil ha mer) Men jeg skulle tro det var bedre enn å bare bli kastet rett ut dagenderpå? Jeg addet henne på facebook og hun har selv tatt intiativ til å snakke litt med meg på chatten og sånn. Bilder av meg ho hun dagen før har hun også lagt ut på facebook.

Jeg er bare redd for å bli den stalkeren og at jeg "blir for mye" for generelt har jeg inntrykk av at jenter liker gutter som ikke bryr seg så veldig og som kun tar kontakt i spesifikke tilfeller hvor det er noe konkret :/

Kort oppsumert: Jeg ble betatt, vet ikke om den kosedullingen dagen derpå er noe sjakktrekk.

Kjør diskusjon :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er et stort sjakktrekk. Jeg elsker gutter som kan ligge lenge i helgene og bare kose og dulle så mye som vil. Det finnes ikke noe mer irriterende enn gutter som går lei og heller setter seg på pcen. Det er forferdelig å bli sittende der alene og føle seg litt snytt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et stort sjakktrekk. Jeg elsker gutter som kan ligge lenge i helgene og bare kose og dulle så mye som vil. Det finnes ikke noe mer irriterende enn gutter som går lei og heller setter seg på pcen. Det er forferdelig å bli sittende der alene og føle seg litt snytt.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig varierende tenker jeg. Jeg er selv en kose-jente, og vil da naturlig nok ha en kose-gutt. Bakfull og fæl etter et ONS, så hadde jeg nok blitt litt skremt. Men heller kos enn å bli kasta på dør ja. Nå ser ikke ut til at dama har blitt skremt, så kjør på og se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellig fra jente til jente hva hun liker. Jeg personlig synes det er veldig godt med en kosete gutt, men jeg har mange venninner som rett og slett ikke klarer det. Så ja, det er forskjell på folk. Bare vær deg selv uansett. At folk spiller spill synes jeg er helt på trynet, og det orker jeg ikke være borti.. Det viktigste er at du finner deg en jente som liker deg for den du er!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fort lei kosegutter om de ikke har en røff side også. Da blir det ingenting "makulint" som veier opp og jeg føler meg kvelt av kosemosing.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det kjempegodt, men det sender noen signaler når man oppfører seg på den måten..

Dersom jeg hadde vært med en fyr hjem, og han visste at han aldri ville treffe meg igjen, så hadde jeg satt pris på om han lot være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :)

Endret av Sulemu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den typen jente som fort kan synes at "kosegutter" blir veldig klamt. Jeg sitter gjerne i armkroken om vi ser film, men om gutten bare vil ligge og kosekose får jeg fnatt. Jeg er nødt til å gjøre noe, jeg har dårlig tålmodighet alt i alt, så visst jeg ikke får gjort noe fordi vi bare skal kose, så føler jeg meg kvelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Jeg liker kosete gutter, for jeg er en kosete jente selv. Men på en ONS bare til en viss grad. Blir nok kanskje litt mye hvis han hvisker søte ting osv, men hvis det begrenser seg til å ligge i armkroken, litt pjusking og vanlig småprat går det jo greit. Tror jeg..

Men har en venninne som får panikk bare hun hører ordet kos. Hun har hatt en ONS med en kosegutt, og hun var helt fra seg dagen etter. Veldig morsomt å høre på historien for en kosejente da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter som ikke liker å kose er en "deal breaker" for meg. Jeg elsker å kose! Nusse, kysse, tafse og klå på kjæresten. :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarterG20

Det er nettopp det jeg også tenker, at jenter kan få fnatt av det og at det blir for mye. I tillegg så skulle jeg tro at jeg sendte ut litt feil signaler ved å være kosete etter en ONS. Det var ikke sånn sykt kosete da, men type; stryke på hånden, snakke vanlig, kysse i pannen når jeg sto opp og kledde på meg. Egentlig tror jeg det skjedde som en kombinasjon av litt brisenhet på morgenkvisten og kosehjerte :) I tillegg blir jeg ikke fyllesyk, og tenker derfor ikke over at andre kanskje kan være det.

Vil bare ikke gå i fellen som jeg har gjort tidligere å overstalke det hele. Ja jeg må anstrenge meg når det kommer til jenter, for kommer den rette jenta så kan jeg bli betatt første timen. Sånn er jeg bare, men jeg kan styre og kontrollere det. Litt deilig å være betatt også da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kosegutter = :strix:

Hadde ikke vært meg imot om min kjære kunne vært litt mer glad i å kose :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok et funn for mange jenter, Ts. :)

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kos etter en tilfeldig ONS med en kar jeg ikke kjenner - helst ikke, fordi jeg oppfatter kos å være relatert til en viss grad av følelser.

Men, med en kar jeg kjenner - som man er betatt av eller forelsket i; jajajajajajajjajajaja :rodmer:

Men det må også relativt ofte føre til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...