Gå til innhold

Dårlig gjort av pappan til dattera mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pappan til dattera mi(vi er ikke samboere lenger) lovte dattera mi at de skulle dra til syden i sommer. Jeg ba han ikke si noe før det var sikkert, noe han ikke klarte. Så nå har dattera gått og gleda seg de skulle til syden. Men så blir det plutselig ikke noe av allikevel og nå er dattera mi så ulykkelig.Hun har aldri vært i syden før så det hadde vært en stor opplevelse for henne. Kjenner jeg blir så sinna på datttera mi sine vegne. Selv skal jeg flytte i sommer så har ikke råd til å ta henne med på syden tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var dumt at han lovte henne sydentur før det var sikkert, men jeg synes du overreagerer litt. Iblant blir ikke ting helt som planlagt, og det er noe barn også erfarer før eller senere. En stor skuffelse er det nok for jenta ja, men ikke verre enn at det går over og ferien kan bli kjempefin likevel. Ikke noen grunn til å bli så sint at du risikerer et anstrengt samarbeid framover. Han har jo ikke gjort henne noe vondt med vilje.

Litt på siden, men vet du at han LOVTE henne det, eller er det noe hun sier? Mange barn sier at "du LOVTE jo!" mens det man egentlig sa var "ja, vi skal prøve å få det til".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...