Gå til innhold

Begravelse sang

wiper

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp mistet morfaren min og skal i begravelse på fredag. Jeg har veldig lyst å synge en fin/trist og rolig sang i begravelsen hannes. Men jeg klarer ikke å finne en jeg liker. Er det noen som har noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist med morfaren din, kondolerer! Vil du helst synge norsk eller engelsk? Jeg liker godt Tir N'a Noir av Vamp som er norsk. I begravelsen til bestefar ble sangen To where you are av Josh Groban spilt. Det var veldig fint. Time to say goodbye (sarah brightman) er og veldig fin og passende i begravelser, men sikkert noe vanskeligere å synge vil jeg tro (uten at jeg har noe erfaring) Tøft av deg å synge i begravelsen til morfaren din, sånt skulle jeg ønske og kunne/klarte og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, jeg føler at det er min måte å si farvel med han :) Det er egentlig det samme om det er en sang på norsk eller engelsk, bare jeg får fram de følelsene jeg har nå og hvor mye jeg var glad i han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg sang denne i morfaren min sin begravelse. Den er ikke så krevende å synge noe som er bra for det er krevende nok å synge i en begravelse-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fly- Celine Dion er også veldig fin og rolig.. Kondolerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om man har mistet en ung, eller en gammel, en fjern eller en nær... det er ikke noe som slår teksten til the Kinks med Days....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Utrolig sterkt av deg å skulle synge selv. Det lyser det veldig respekt av.

Jeg har selv arrangert begravelse for to nære familiemedlemmer, og ved begge anledningene bestilte jeg solosang av "Blott en dag" og "Där hvor rosor aldrig dør". Nydelige begge to, klarer aldri å la være å gråte når jeg hører dem. Jeg har selv gjort mine nærmeste oppmerksomme på at jeg ønsker solosang av disse den dagen jeg vandrer.

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...