monja Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå sitter jeg på hybelen til min bror i Trondheim. Mannen ligger på St.Olavs hospital her med blodpropp på en lunge og noen andre "forandringer" på en lunge som de ikke vet hva er enda. Jeg er helt på trynet.....føler meg helt tom og tar lett til tårene, men foreløpig vet jeg ikke hva de skal gjøre med "forandringene" så jeg må bare avvente og se. Kommer ikke til å sove veldig godt i natt nei Får selvfølgelig krysse fingre og jeg vet jo at han er i de beste hender. Jommen sa jeg ferie :-? Kommer sterkere tilbake senere :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kjenner deg ikke, men det høres tøft ut - tvi tvi - og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 :trøste: Å trist. :trøste: håper det går bra med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå ble jeg HELT sjokkert!!! Sender dere mange positive tanker og krysser fingrene for at alt går bra. *KLEM* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vil bare gi deg en klem jeg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ønsker deg og mannen lykke til. Det går nok bra skal du se. Krysser det jeg har for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det var trist å høre at din mann er syk, ønsker god bedring. Ta vare på deg selv - og på din kjære! *trøsteklem* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 Klem til deg Monja-vennen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabrielle Skrevet 31. oktober 2003 #9 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kjenner deg ikke,men vil gi deg en stor trøste klem :trøste: Krysser fingrene for at det går bra med mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. oktober 2003 #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 31. oktober 2003 #11 Del Skrevet 31. oktober 2003 trøsteklem til deg, håper alt går bra RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. oktober 2003 #12 Del Skrevet 31. oktober 2003 :o Og jeg som akkurat satt "å lurte på" hvor du var hen... Håper det går bra med både deg og mannen din. :trøste: Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 31. oktober 2003 #13 Del Skrevet 31. oktober 2003 Uff det var trist, håper det går bra med dere! Sender en stor klem din vei, Monja :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 31. oktober 2003 #14 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ein god klem til deg - og eit håp om at alt skal gå betre enn du kanskje forestiller deg... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. november 2003 #15 Del Skrevet 1. november 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #16 Del Skrevet 1. november 2003 Klem til deg, Monja :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. november 2003 #17 Del Skrevet 1. november 2003 Det var trist å lese. Det er vanskelig å leve med en usikkerhet, for fantasien trekker fort fram alle skrekk-scenarier. Håper alt blir bra - lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hailie Skrevet 1. november 2003 #18 Del Skrevet 1. november 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. november 2003 #19 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg vet godt hvordan du har det, derfor -> :trøste: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 1. november 2003 #20 Del Skrevet 1. november 2003 :trøste: det var veldig trist og høre. skjønner godt at du får litt annet og gjøre da. men kanskje det kan være godt for deg med små avbrekk også. sender dere noen varme tanker og en go klem. ta vare på hverandre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå