AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #21 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg trenger ikke Earth Hour på å bevisstgjøre meg. Jeg har minimalt med lys på. Vasker fulle maskiner. Har hatt 15 grader i stua og kjøkkenet nå i 5 mnd. Dusjer minimalt og sparer på varmvann. Grunnen? Strømregninger som ikke ligner grisen. Er ikke noe mer å spare inn på. Har aldri frosset så mye som i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. mars 2011 #22 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har hatt fast rituale hver Earth Hour. Jeg slukker lyset hjemme og sitter i mørket i en kinosal. Veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 8. april 2011 #23 Del Skrevet 8. april 2011 Syns Earth Hour er like koselig hvert år! Gjorde det til en liten fest i år faktisk, og i tillegg forsvant vannet i bygget, så det ble ekstra oppmerksomhet på miljøet, hehe.. Nå har bruker vi bare lys på kjøkkenet og badet ellers og, men sier som fler her sier; Det er en flott måte å bevisstgjøre folk!..så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 3. august 2011 #24 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg er aldri med på dette. Syntes heller det er bedre at folk prøver å bruke mindre strøm osv hver dag. Jeg prøver å være så miljøvennlig som jeg kan.. Å skru av lyset i en time i huset mitt en gang i året hjelper ikke så mye på helheten. Da bruker jeg heller tid på å sjekke brytere før jeg legger meg, før jeg går ut av et rom og ikke skal inn dit på en stund osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kami88 Skrevet 3. august 2011 #25 Del Skrevet 3. august 2011 Synes at det er bra med Earth Hour selv om jeg også prøver å være miljøvennlig mest som mulig. Ser jo at ikke alle folk tenker over det med strøm så det hjelper nok å ha en time hvert år for å bevisstgjøre folk. Også er det ganske koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 17. august 2011 #26 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg bruker også å delta i Earth Hour. Jeg gjør det ikke nødvendigvis fordi jeg tror det lille jeg sparer er med på å redde verden, men fordi jeg synes det er en fin måte å markere hva man mener, samtidig som man på en måte sier "ja, jeg er opptatt av miljøet, og ja, jeg skrur gjerne av lysene for å hjelpe til". Samtidig så synes jeg det er veldig koselig å skru av alle lysene, og bare ha levende lys rundt deg. Det hender ofte at jeg gjør det andre ganger i året også, bare fordi jeg vil. På vinteren er det spesielt koselig. Tenne opp i ovnen så det lyser og knitrer derfra, tenne lys overalt i leiligheten min, skru av alle lysene og bare nyte den rolige følelsen som av en eller annen grunn fyller rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå