Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #1 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvordan vil det funke tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #2 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Det kommer så mye an på hvor de er i livet sitt selv, at det er nesten så jeg ikke gidder å svare Men sannsynligvis er de på vidt forskjellige plasser i livet, og det går rett ad undas. EDIT: Under 20? Hva betyr det? Rett under 20, som i 19? Eller MYE under 20 som... 16. Endret 26. mars 2011 av Lille Måne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #3 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikk ikke du beskjed i forrige tråd at det der er dårlig butikk? Eller har du en greie for å starte tråder om menn i overgangsalderen og småjenter knapt nok lovlige?? Lei av hele faens temaet, gå og runk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. mars 2011 #4 Del Skrevet 26. mars 2011 Det kommer så mye an på hvor de er i livet sitt selv Mannen er ferdig med utdanningen sin og har fått en god jobb, men er fremdeles umoden mtp. unger og familie. Dama blir ferdig med VGS til sommeren, og vil studere videre til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #5 Del Skrevet 26. mars 2011 FERDIG MED VGS TIL HØSTEN??? Altså... RUSS??? Omfg.. Beklager capslock-utbrudd. Grøss. Lykke til med trollinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. mars 2011 #6 Del Skrevet 26. mars 2011 FERDIG MED VGS TIL HØSTEN??? Altså... RUSS??? Omfg.. Beklager capslock-utbrudd. Grøss. Lykke til med trollinga. Det er faktisk en reell problemstilling. Hun er klar, men jeg er skeptisk til å innlede et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bella Skrevet 26. mars 2011 #7 Del Skrevet 26. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 26. mars 2011 #8 Del Skrevet 26. mars 2011 Hun er klar, du er skeptisk? Svarer ikke du allerede på spørsmålet ditt? Du gjør det du mener er fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #9 Del Skrevet 26. mars 2011 Dette tror jeg ikke går bra. Greit nok at dere føler tiltrekning, men du er jo skeptisk sier du. I tillegg er hun ikke ferdig med videregående. Hadde hun vært ferdig med videregående og i jobb/studier kunne det gått fint, men hun er på et helt annet sted i livet høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Del Skrevet 26. mars 2011 Din alder delt på to, pluss syv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dvs hun må være minst 21. Slutt nå å mase om dette!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #11 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg er 16, og typen min er 28. Vi har vært sammen i 7 mnd nå. Jeg har møtt noen av vennenne hans og noen familiemedlemmer. Vi har det fantastisk sammen og gjør mye koselig ting sammen. Og nei, dette er ingen stygg eller slaskete mann som ikke kan få seg "noe bedre". Han ser bra ut, har en haug med venner, studerer økonmi og er flink til det han gjør, og en kjempefin personlighet har han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #12 Del Skrevet 26. mars 2011 Din alder delt på to, pluss syv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dvs hun må være minst 21. Slutt nå å mase om dette!!!!!!!!!!!!! For en latterlig regel. Det er jo helt bak mål å forutsette at en matematisk regel skal ha noe å si for utfallet av forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Del Skrevet 26. mars 2011 Var 18 og ble sammen med en som var 12 år eldre. Giftet oss og fikk barn. Alderforskjellen ble mer og mer merkbar, og vi ble skilt. Vil ikke anbefale for noen å satse på en som er såpass mye eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne Skrevet 26. mars 2011 #14 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikk ikke du beskjed i forrige tråd at det der er dårlig butikk? Eller har du en greie for å starte tråder om menn i overgangsalderen og småjenter knapt nok lovlige?? Lei av hele faens temaet, gå og runk! Menn kommer ikke i overgangsalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arne Skrevet 26. mars 2011 #15 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg er 16, og typen min er 28. Vi har vært sammen i 7 mnd nå. Jeg har møtt noen av vennenne hans og noen familiemedlemmer. Vi har det fantastisk sammen og gjør mye koselig ting sammen. Og nei, dette er ingen stygg eller slaskete mann som ikke kan få seg "noe bedre". Han ser bra ut, har en haug med venner, studerer økonmi og er flink til det han gjør, og en kjempefin personlighet har han også. Hahaha.... akkurat som om du er ei 16 år gammel jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #16 Del Skrevet 26. mars 2011 Hahaha.... akkurat som om du er ei 16 år gammel jente! Du tror jeg er eldre? Tar det som et kompliment, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #17 Del Skrevet 26. mars 2011 For en latterlig regel. Det er jo helt bak mål å forutsette at en matematisk regel skal ha noe å si for utfallet av forholdet. Det er en kjent TOMMELFINGERREL! Google det da. Det er flere tråder om det bare på dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 26. mars 2011 #18 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg er 16, og typen min er 28. Vi har vært sammen i 7 mnd nå. Jeg har møtt noen av vennenne hans og noen familiemedlemmer. Vi har det fantastisk sammen og gjør mye koselig ting sammen. Og nei, dette er ingen stygg eller slaskete mann som ikke kan få seg "noe bedre". Han ser bra ut, har en haug med venner, studerer økonmi og er flink til det han gjør, og en kjempefin personlighet har han også. Um.. Det er flere pene folk som velger seg yngre jenter enn slasker. Så den kommentaren har ikke noe med hvem som går på yngre. Det er bare dumt. Men jeg sier bare, nyt det så lenge det varer. Jeg tror ikke på varig forhold uansett alder, men sjansen er bare større når man er så ung, og det går fint om det er du som slår opp, men puberteten er noe dritt å ha kjærlighetssorg i. Det er jo ikke noe godt med brudd, men noen er jo så heldig at de holder ut lenge. Det er jo ikke uvanlig alder å få seg menn i 20 åra på uansett..Aldri vert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå