Gå til innhold

Han skremmer meg litt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men i stad skrev han "du betyr veldig mye for meg, så jeg er glad for at du har det bra"

Hva er skremmende? Det er ingen "glad i deg" eller "elsker deg" i denne setningen. Det er jo helt normalt at hvis man faktisk har brukt mye tid på en person og når man har kjent hverandre i over 4 måneder så skulle det bare mangle. Det er da en helt vennskapelig ting det han skrev, som også kan bli skrevet av en partner.

Jeg begynner heller å lure på om det er noe rart med deg.

Rart med meg? Takk for den. Jeg har skrevet tidligere i tråden at jeg er et brent barn, dermed reagerer jeg slik som jeg gjør nå, naturligvis. "Du betyr mye for meg" - hvordan kan en si det etter fire måneder bare?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan mener du følelsene for hverandre skal være etter fire måneder da? Likegyldige?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du følelsene for hverandre skal være etter fire måneder da? Likegyldige?

Folk flest er jo forelsket de første månedene, også dabber det av litt etter hvert.

Men for meg har det ikke vært slik. Jeg har ikke vært direkte forelsket i ham, ingen kriblinger i magen - men jeg har gode og varme følelser for han. Jeg syntes han er en kjempebra mann som jeg kan se for meg et liv sammen med, og jeg er glad i han.

Men jeg vet ikke - likevel blir jeg litt skremt av at han sa det, for da vrir jeg på det og tenker; "hva om det kun forelskelsen hans som sier det".

Litt komplisert. Dette er jo i grunn en liten bagatell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Jeg tror faren for at du skal skuffe ham er større en motsatt. Det er tydelig at han har andre følelser for deg enn du har for ham, kanskje han skrev det han skrev for å teste deg og se om du skrev noe lignende tilbake?

Det måtte vært utrolig vanskelig å være sammen med en person man ikke er forelsket i ... men det er kanskje fordi jeg aldri har opplevd det selv. Husker at jeg var forelsket i mannen min før jeg kom sammen med ham .. bare tanken på ham fikk det til å krible i hele meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han testet meg, kanskje ikke. Hvis det var tilfelle, så blir det for latterlig og dumt. Han skal mene det han sier.

Jeg er jo kjempeglad i han, og elsker bokstavelig talt å ligge i armkroken hans/kjærtegne - men jeg har ikke den intense forelskelsen som folk snakker om. :(

Kanskje jeg rett og slett har sluttet å forelskele meg fordi jeg har hatt mye dårlgie erfaringer tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...