AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg er litt tiltrukket av den ene sjefen på jobb, ikke min direkte overordnede, men en av dem jeg leverer til og jobber i samme kontorlandskap som. Er ikke en romantisk interesse i det hele tatt, bare seksuell. Han er en ordentlig skjørtejeger og jeg er det kvinnelige motstykket til det (shortsjeger?), så jeg tror ikke det vil bli noe kluss siden vi begge har et like "avslappet" forhold til sex. Altså at det ikke vil bli sjalusi når vi har oss med andre, og ikke noe kluss med følelser eller forventning om å sende meldinger til hverandre stadig vekk og alt det der. Skjønner likevel at det å ligge med noen på jobben ikke akkurat er verdens beste idé. Så imens jeg tygger litt på om jeg skal gjøre det eller ei så lurer jeg litt på om andre har erfaringer de vil dele? Er særlig interessert i de av dere som har gjort som jeg tenker, ligget med jentefuten på jobb "for moro skyld", og om dere har angret eller om det var helt greit eller hadde noen konsekvenser osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Del Skrevet 25. mars 2011 DONT DO IT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har gjort det, og det ble bare tullball for å si det sånn. Tror de andre kollegaene merket at det var noe mellom oss, og det hele ble kleint og rart. Ikke lenge etterpå byttet jeg jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå