Gå til innhold

Hevn...

Gjest gjestebesøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler ikke å hevne seg, fordi noen har slått opp med deg. Ta heller å gjør noe fint for deg selv, så skal du se du føler deg mye bedre. :kaffekopp:

Hvis du fokuserer på deg selv, får god selvtillit, og har det bra, så kan det være hevn nok i seg selv, når han ser at du klarer deg bra uten han. =P

Da jeg slo opp med eksen, og han taklet det irrasjonelt, baksnakket og ble sint, angret jeg overhodet ikke på at jeg slo opp.

Da han fikk ny dame og smilte til verden, kjente jeg et stikk av anger ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så eksen skal føle NOE han også?

Hevn skader ingen andre enn deg selv. Husk, det vil aldri bli glemt det dumme du gjorde.Det vil alltid følge deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Den beste hevnen er å løfte hodet og vise at man går videre i livet. Venner, aktiviteter og jobb. Stell litt ekstra godt med deg selv. Kjøp noen nye klær og ta en tur til frisøren. Vise at man har et fint liv uten den som dumpet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt hva du skal hevne, utroskap, svik, har ha gått fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Vil nokk si at å få orden på livet, gjøre noe du altid har hatt lyst til, og til slutt finne en bedre dame er "hevn" nokk :fnise:

Noe mer en det har jeg aldri tenkt å gjøre uansett hvor stygge brudd jeg havner i. Hvorfor bruke energi på historie når man kan gjøre framtiden så mye bedre??

Nei, ta med meg de gode minnene og de kvaliteter jeg har lært fra det forholdet og fortsette å være en bedre person, så kan eksen sitte der å angre når jeg har det bra hvis hu vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen å hevne meg på, men sitter knust etter brudd med min første store kjærlighet. Kompliserte greier og han elsker meg sier han, men at det ikke alltid er godt nok. Men føler han straffer meg nå. Reiste bort for å være med en tidligere flamme, selv om han kaller henne en vennine idag. Det stikker, men det hjelper meg å fokusere på at da var det ikke rett. Det er kun oss selv det går ut over om man tar hevn. Det viktigste er å tenke på seg selv og gå videre med livet, selv om det er grusomt vondt og sårt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. ikke noe ille. Men for mange år siden holdt jeg litt på med en fyr som lurte meg veldig. Det viste seg at han hadde samboer og barn som han glemte å fortelle meg om.

Det hører med til historien at han var rimelig homofob (noe jeg slett ikke er, og syntes det var latterlig at han var)

Et års tid etter at det ble "avsluttet" mellom oss ringte han meg. Jeg hadde flyttet til Oslo, og han ringte fordi han var på vei dit og lurte på om vi ikke kunne møtes ute på byen. Det var ganske tydelig at han ville at vi skulle starte på igjen, noe som var HELT uaktuelt for meg. Og det var helt utrolig at han i det hele tatt kunne tro at det var aktuelt.

Da greide jeg ikke å dy meg, jeg lot som jeg hadde SÅ lyst til å treffe ham, og sa at vi kunne møtes på et bestemt utested. Det han ikke visste var at dette var det hotte homostedet i byen på den tiden. "Jeg ER der så du må bare lete til du finner meg" sa jeg.

Så skrudde jeg av mobilen, og har ikke snakket med ham siden.

Håper han fikk mange gode tilbud den kvelden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+2

Bli gravid, og sørg for at han må betale barnebidrag. Bedre hevn fins ikke. La han bruke deg som et knull ved en anledning. Lovlig er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Alle hennes venninner ble, på magisk vis, mine venninner - noe de er den dag i dag!

autch.. stakkars jente :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...