AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #21 Skrevet 26. mars 2011 Det kommer ann på fettmengden på lårene, ikke centimeter. Store lår kan se rimelig "digg" ut som de består av masse muskler og lite fett. Får man et godt grep (nevefull) med fett fra baksiden av lårene synes jeg de er litt tykke. Får ikke en neve full fra baksiden, der er det hardt,men kan kjenne på innsiden uten at det disser. Når det skrives om at man er tykk om lårene er sammen da man står...da får jeg et bilde av Pippi Langstrømpe. Vil vel tro at voksne har litt lår? Nå skal det sies at jeg bruker bena mye, har muskler. Noe fett er det jo....er ikke 20 år heller. Problemet er at jeg har problemer med å få bukser til å sitte pent over lår. Ser ut som en stappet pølse. Er ikke tykk over magen.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #22 Skrevet 26. mars 2011 Når lårene berører hverandre når du står oppreist med føttene inntil hverandre. Kan tenke meg at jeg får kritikk for å mene det........ Da er jeg feit i en alder av 13, koselig. Det er faktisk ganske normalt at lårene berører hverandre når du står med samlede bein, du er heller tynn om de ikke gjør det... 1
MilliVanilli Skrevet 26. mars 2011 #23 Skrevet 26. mars 2011 Da er jeg feit i en alder av 13, koselig. Det er faktisk ganske normalt at lårene berører hverandre når du står med samlede bein, du er heller tynn om de ikke gjør det... Det var MIN personlige mening, og den må jeg få lov til å ha. 2
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #24 Skrevet 26. mars 2011 Av de bildene der ville jeg faktisk heller hatt lårene til nr. 2 enn de til nr. 1. huff. Synes ikke de var spesielt tykke heller? Jeg tenkte AKKURAT det samme som deg. De er ikke så tykke?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #25 Skrevet 26. mars 2011 Det var MIN personlige mening, og den må jeg få lov til å ha. Jeg har heller ikke sagt at du ikke kan det, men det har noe med kroppen å gjøre også. Mener du at ALLE som har lår som berører hverandre er lubbene?
MilliVanilli Skrevet 26. mars 2011 #26 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har heller ikke sagt at du ikke kan det, men det har noe med kroppen å gjøre også. Mener du at ALLE som har lår som berører hverandre er lubbene? Nei, men hvis det kun er fett, kan man se litt utrent/chubby ut. Finnes selvfølgelig alltids unntak, du er sikkert en av de! 1
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #27 Skrevet 26. mars 2011 Nei, men hvis det kun er fett, kan man se litt utrent/chubby ut. Finnes selvfølgelig alltids unntak, du er sikkert en av de! Jeg har vært å trent med de på landslaget i håndball, og de mente jeg hadde utrolig sterke lår. Da tenker jeg at da ser beina mine "feite" ut med en gang jeg får et tynt lag fett på dem fordi de er så "store" fra før av...
Gjest Casandra Skrevet 13. juni 2013 #28 Skrevet 13. juni 2013 Mine lår går inntil hverandre men det gjør jo mange sine lår og dere kan ikke si at de som har det sånn at de berører hverandre så er de feit eller har sjokke lår! Det er muskler i beina og litt fett men alle er jo normale !! Synes det er for dumt og dømme folk på om de har store eller småe lår ! Jeg føler meg ikke tynn når jeg ser noen av vennene mine men jeg er meg !
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #29 Skrevet 13. juni 2013 Mine lår går inntil hverandre men det gjør jo mange sine lår og dere kan ikke si at de som har det sånn at de berører hverandre så er de feit eller har sjokke lår! Det er muskler i beina og litt fett men alle er jo normale !! Synes det er for dumt og dømme folk på om de har store eller småe lår ! Jeg føler meg ikke tynn når jeg ser noen av vennene mine men jeg er meg ! Om lårene går inntil hverandre kommer også i stor grad an på Q-vinkelen i lårbeinet. Noen kan derfor ha store lår uten at de går inntil hverandre, mens andre kan ha tynne lår som går inntil hverandre. Det er derfor helt meningsløst å bruke dette som et mål på om man har tykke eller tynne lår. Anonymous poster hash: 58645...5de 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #30 Skrevet 13. juni 2013 Yes! Store lår, digg: http://1.bp.blogspot.com/_ekhd0G9u4yI/SXtv_9x0ZvI/AAAAAAAAA2U/vsribXZW-fM/s400/Monica_Brant-A247-med.jpg Store lår, ikke pent: http://losefatfrom.com/img/wl6.jpg Du tuller? Jeg ville mye heller valgt lårene på bilde nr 2 enn på de det første bildet! Anonymous poster hash: 3f48b...6ec 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #31 Skrevet 13. juni 2013 bilde da. Anonymous poster hash: 1883f...595
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #32 Skrevet 13. juni 2013 bilde da. Anonymous poster hash: 1883f...595 Sånn at hun kan bli mobbet og få skikkelig dårlig selvtillit? Nei, ts, ikke legg ut bilde. Folk her kan være utrolig slemme, og svært mange er kunnskapsløse. Jeg limer inn noe jeg skrev i en annen tråd: http://www.forskning...november/305340 Dette er en interessant artikkel om hvordan kvinner blir oppfattet som større enn de er av både seg selv, sine partnere og sine foreldre. Vi lever i et forskrudd samfunn der jenter omtrent må være på nippet til å få anoreksi før de selv og samfunnet er fornøyde. Jenter SKAL ha litt fett på kroppen. Mage, hofter, lår og pupper er designet sånn fra naturens side at der skal det være litt fett for at kvinnen skal være sunn. Kroppsidealet i dag er usunt. Det er sterke krefter der ute som insisterer på at jenter må være på grensa til syke før de er tynne nok, og det er jo bare trist. Anonymous poster hash: 91c32...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #34 Skrevet 13. juni 2013 Lårene er ikke store før man sliter med bukser som sitter perfekt over hoften og resten, mens fettet fra lårene ikke finner noe sted å være. Anonymous poster hash: 117aa...bd5 1
Gjest Heartbeat Skrevet 14. juni 2013 #35 Skrevet 14. juni 2013 Når lårene berører hverandre når du står oppreist med føttene inntil hverandre. Kan tenke meg at jeg får kritikk for å mene det........ Hmm? Det der er bare tull. Er selv slank men med lårene borti hverandre!
Dragonfly84 Skrevet 14. juni 2013 #36 Skrevet 14. juni 2013 KG har sagt at jeg har tjukke lår Hvis mine lår er tjukke er jeg veldig lykkelig for å ha tjukke lår. Jeg syns de er helt passe størrelse, faktisk kunne jeg godt ha litt større lår med mer muskelmasse, slik at de fungerte enda bedre til jogging, sykling, fjellturer, ridning, kickboksing og annet gøy. Hvis jeg skulle hatt lår som ikke går inntil hverandre tror jeg at jeg måtte veid 30 kg. Da vil jeg heller ha lår som kan brukes til noe! Mine lår er forresten 57 og 58 cm sist jeg sjekka, og jeg veier 59 kg med en høyde på 166. Akkurat passe for meg. Men KG sier jeg er tjukk, så da må jeg visst gå og slanke meg. Eller hvert fall skamme meg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #37 Skrevet 14. juni 2013 Når lårene berører hverandre når du står oppreist med føttene inntil hverandre. Kan tenke meg at jeg får kritikk for å mene det........ Jeg er slank,og lårene mine berører hverandre når jeg står med føttene inntil hverandre. Om man er tynn eller syltynn, vil lårene ikke berøre hverandre. Om du hadde sagt at jeg var tykk, fordi mine lår berører hverandre, ville jeg blitt veldig sjokkert! Anonymous poster hash: f6df6...294
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #38 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har BMI på 19, er slank og fast som faen, har ikke store lår, likevel berører de hverandre litt. Jeg har BMI på 18.3 omtrent, lårene mine treffer hverandre litt de også. . Men jeg er også godt trent og har alltid hatt veldig smal og tynn kropp. Har som sagt veldig smal kropp, og derfor veldig smale hofter også, om jeg hadde hatt samme størrelse på lårene med bredere hofter hadde de jo ikke rørt hverandre. Så det handler vel mest om kroppen din er bygget. og så klart fettmengde da. Anonymous poster hash: 642ef...129 1
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #39 Skrevet 14. juni 2013 Om lårene går inntil hverandre kommer også i stor grad an på Q-vinkelen i lårbeinet. Noen kan derfor ha store lår uten at de går inntil hverandre, mens andre kan ha tynne lår som går inntil hverandre. Det er derfor helt meningsløst å bruke dette som et mål på om man har tykke eller tynne lår. Anonymous poster hash: 58645...5de Enig! Om man er hjulbeint eller kalvbeint spiller vel også inn? Er man hjulbeint behøver ikke lårene å være syltynne for at man skal ha mellomrom, er man slank og kalvbeint, kan de møtes selv om de er smale. (Selv synes jeg smale lår som går inntil hverandre ofte ser bedre ut enn smale lår med mellomrom, men hver sin smak...)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #40 Skrevet 14. juni 2013 http://sameskindifferentsize.tumblr.com/ Disse er vel sånn helt normale lår.Anonymous poster hash: 7c62a...ca1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå