Gå til innhold

En for tankene..

Gjest Undreren

Anbefalte innlegg

Gjest Undreren

Du som jente har vært utro, blitt tatt på fersken, forholdet skal prøves å repareres.

Hvor lenge overøser du din mann med intimitet og sex for å bevise at det er dette du vil?

Og til deg som mann (sett deg inn i situasjonen); Hvor lenge ville du forvente en angrende oppførsel fra din dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kategorisk

Og til deg som mann (sett deg inn i situasjonen); Hvor lenge ville du forvente en angrende oppførsel fra din dame?

Jeg hadde ikke forventet noen angrende oppførsel i det hele tatt siden hun ville vært ute av livet mitt, punktum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært utro, og vi skulle prøve å fikse det, det samme gjelder den andre veien, hadde aldri intimitet og sex alene vært en måte å fikse ting på, eller noe å måle et forhold i.

Og om jeg skulle hatt sex med samboeren min bare fordi jeg hadde vært utro og ikke fordi vi begge var kåte og villige blir jo hele opplegget en smule bortkastet i mine øyne.

Ingen forhold fikses alene med sex!

Det kan også sies at jeg ikke hadde hatt sex med min samboer med det første om han hadde vist seg å være utro, det hadde krevd mye opparbeiding av tillit, respekt og kjærlighet. Hadde også følt meg utrolig kvalm med tanke på bilder jeg hadde fått i hode, og selvfølgelig sammenlikningen melleom meg og "henne", og tanken på hva som var så galt med meg at han måtte gå andre steder.

Hadde tatt ting rolig.

Og vi hadde utviklet et seksuelt forhold som passet oss begge, med tanke på barn, jobb og ikke minst lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forventet en angrende oppførsel fra dama i 2-3 dager, inntil hun forstod hva den kalde skulderen hun fikk tilbake virkelig betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...