Gå til innhold

Få chattemeldinger fra andre damer på FB?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et kvinnfolk sambo har på vennelisten sin skrev til han en dag, hun skrev 'hei kjekken' og noe annet uviktig om dagen eller noe. Det viser seg at hun her tidligere har vært forelsket i han, i dag har de ingen kontakt og sees ikke. Er ikke det flørting å skrive sånn til noen? Jeg sa at jeg ikke likte at han svarte, for det kan være at hun innbiller seg et eller annet. HAn hadde forståelse for det, men mente at det var vanskelig å la være og svare. Hva synes dere? På profilen hans er det helt tydelig at vi er samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget det forresten tilfeldig da han hadde glemt å logge seg av en dag. TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sjalu, og selv om han ikke har logget seg av betyr det ikke at man må lese en privat samtale.

Fint du tok det opp med ham så du ikke blir gående og lure når du først snoker, og han hadde jo et helt kurant svar, så hva mer vil du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naenia

Samboeren min har flere gode venninner som han har hatt mye lenger enn det vi har vært sammen. Flere av dem åpner med lignende greier, men jeg vet at det ikke ligger mer i det og at jeg kan stole på ham fullt og helt, så jeg ser ikke problemet med noe sånt.

Men sjalusi er jo en vanskelig følelse, har jeg skjønt. Men om han sier at det ikke er noe mer fra hans side, ser jeg ikke at det skulle være noe problem? :)

Håper dere finner ut av det, for det er ikke noe godt med småsjalusi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen ville jeg ikke reagert på, "hei, kjekken" er jo bare et morsomt kompliment :jepp: Men det spørs jo hvordan han svarer og hva de snakker om, men foreløpig syns jeg det virker veldig uskyldig....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakkeboblen stod åpen, det var ikke til å unngå og se.

Noen svar er så frekke, jeg er vel ikke ute etter noe, lurte bare på hva andre tenkte om dette. Takk for ellers hyggelige svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkeboblen stod åpen, det var ikke til å unngå og se.

Noen svar er så frekke, jeg er vel ikke ute etter noe, lurte bare på hva andre tenkte om dette. Takk for ellers hyggelige svar. :)

Meg du sikter til muligens? Skal jeg pakke det inn da, at du har lov til å være sjalu og gjøre livet vanskeligere enn det trenger å være?

Poenget er at du lager en bitteliten ting til en stor ting. Kun deg det går utover! Typen din virker som en ordentlig fyr som til og med gidder å svare på sjalusispørsmål og overtramp av privatlivet. Han skrev ingenting "kosete" eller flørtete til henne, så jeg ser ikke grunnen til å tenke mer på det?

Move on og gjør denne fredagen om til en kjærestekveld med kos og moro!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Skriver hey sexy/darling/søta/vennen/masse annet rart til venninner og venner forsåvidt, og de til meg. Det er jo bare koselig.

Høres ut som et sjalusinivå langt utenfor det som er sunt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du sikter til muligens? Skal jeg pakke det inn da, at du har lov til å være sjalu og gjøre livet vanskeligere enn det trenger å være?

Poenget er at du lager en bitteliten ting til en stor ting. Kun deg det går utover! Typen din virker som en ordentlig fyr som til og med gidder å svare på sjalusispørsmål og overtramp av privatlivet. Han skrev ingenting "kosete" eller flørtete til henne, så jeg ser ikke grunnen til å tenke mer på det?

Move on og gjør denne fredagen om til en kjærestekveld med kos og moro!

Jeg synes du antar vel mye utdrag minimalt med info. Og jeg synes også at du svarer på en ekkel måte, ja!

Nå har vi hverken kranglet eller diskutert dette, og vi har hatt det like hyggelig som vanlig siden den meldingen. Ville som sagt bare høre hva andre tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Svarene du har fått til nå var da ikke frekke? :klo:

Du overreagerer nok ja. Jeg kan finne på å si slike ting til mine kammerater uten at det betyr noe som helst. Jeg kaller jo venninnene mine for søta ol., hvorfor skal jeg ikke kunne gjøre det samme med kammerater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver hey sexy/darling/søta/vennen/masse annet rart til venninner og venner forsåvidt, og de til meg. Det er jo bare koselig.

Hm, ja, kanskje det. Vi har nå ikke kranglet om dette. Hadde en fin prat og jeg snoket faktisk ikke. Jeg hadde heller ikke brydd meg om han hadde svart, vi var ganske så enige om det meste. Hun her var meget plagsom den tiden hun var forelsket i han, så helst ville han ikke svare, men han syntes det var litt vanskelig å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

mannen min fikk samme kommentar på sms. (vi bruker hverandres telefoner om en annen så jeg snkoet ikke). Jeg må også inrømme at den stakk littegrann i magen. Jeg fortalte også til ham at jeg kjennte det stakk litt. Han mobba meg tilbake og smilte lurt "om jeg var redd det var noen som var bedre enn meg" så kunne vi spøke litt om det.

Noen mener dette er sjalusi, noen mener det er overdreven sjalusi. Jeg tror det hanler litt om hvilken type person man selv er og hva man selv kaller sine egne venner. I min vennegjeng er det ingen som kaller hverandre søten, kjekken, sexy, vennen etc. Det ligger ikke for meg å kalle venner for slikt, og for meg er slike tign kosenavn med en mer underliggende betydning. Så derfor har disse ordene en annen betydning når han får det fra andre jenter. Det ikke sikkert den andre jenta la samme betydning i ordene som det jeg gjorde, og for henne betydde det kanskje ingenting. Men jeg forbeholder meg retten til å ha mitt syn på det, og legge min betydning i de ordene. Jeg anser dette som koseprat og syntes det er litt ubehagelig når jeg opplever at mannen min blir kosepratet til av andre damer. Andre mener at dette er en overfladisk ubetydelg kommentar. Vi er forskjellige, men det er ikke noe galt i å syntes at det er litt ubehagelig når man opplever at noen "kroseprater" med partneren sin. Men det er jo greit å tenke at hun kanskje ikke legger samme mening i ordene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et kvinnfolk sambo har på vennelisten sin skrev til han en dag, hun skrev 'hei kjekken' og noe annet uviktig om dagen eller noe. Det viser seg at hun her tidligere har vært forelsket i han, i dag har de ingen kontakt og sees ikke. Er ikke det flørting å skrive sånn til noen? Jeg sa at jeg ikke likte at han svarte, for det kan være at hun innbiller seg et eller annet. HAn hadde forståelse for det, men mente at det var vanskelig å la være og svare. Hva synes dere? På profilen hans er det helt tydelig at vi er samboere.

Du bør beslaglegge pc, legge den under bilhjulet å kjøre over den....

Ærlig talt. Deter normalt å ha venner av både menn og kvinner. Man skriver så mye rart på chatten. Skulle min mann reagert på alt jeg skriver, så hadde vi vært skilt 100 ganger.

Du må ikke legge mer i ting enn hva det er.....få hjelp til din sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt sjalusi.

Jeg skriver/sier "hei søta", "hei vennen", "hei pus" til mine venninner rett som det er, uten at det ligger noen baktanker om forføring ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med den over her som skriver at det kanskje handler om hva man selv legger i sånt.

Jeg synes og at den der dumme kjerringen kan ligge unna samboeren min når han allerede har avvist henne, de kjenner ikke hverandre på noen snøen måte enn at hun var døforelsket i henne, og jeg tviler ikke på at hun gladelig hadde latt han kaste både meg og barna på sjøen for han.

Hvorfor kan ikke bare folk la opptatte folk være i fred?

Jeg synes heller ikke det er så ille å reagere på at noen er flørtende med kjæresten sin, det er hva man gjør med det som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pernille

Definitivt sjalusi.

Jeg skriver/sier "hei søta", "hei vennen", "hei pus" til mine venninner rett som det er, uten at det ligger noen baktanker om forføring ved det.

Ikke lurt av deg dersom du er i et forhold.

Men det er vel sånn at noen forhold er åpnere enn andres.

Sier partneren din også Hei søten, hei pusen, hei vennen til andre mannfolk også?

Jeg sa "lille venn" til en vilt fremmed telefonselger fordi jeg syntes synd på ham og mannen min reagerte til og med på det. Så jeg flørter aldri med kosebetegnelser på kameratene hans for ikke å forårsake misforståelser.

Når jeg har tenkt "lille venn" om en mann så har jeg vært (hemmelig) forelsket i dem. I løpet av de siste årene så har det vært et par tilfeller jeg har følt det slik.

Men kunne aldri tenkt meg å flørte åpenlyst på Facebook el.lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvordan og hva han svarte på meldingen "hei kjekken"

liker egentlig ikke at andre kaller kjæresten min for kjekken jeg, men heller kjekken ennn styggen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pernille

Det er selvfølgelig meget koselig for deg men det er ikke sikkert dama di er enig.

Jeg fantaserer om å flørte mer enn jeg gjør men jeg tenker meg alltid om hva min mann vil synes.

Er Dama di like frimodig som deg selv eller, eller er du en slik en som vi ha "makten og bukten i begge ender"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...