Gå til innhold

Hvordan skal jeg fortelle eksen at jeg er smittet av en kjønnsykdom?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje jeg ville sagt at du var på byen og hadde en ONS som ikke betydde noe som helst rett før du lå med eksen. Noe mer enn det synes jeg ikke du trenger å fortelle han, eller trenger å ha dårlig samvittighet for. Det var jo tross alt slutt.

Er nesten litt enig med Alice her jeg - du trenger ikke si du har innledet et forhold, si du var sårbar og lot deg lede inn i en situasjon du i ettertid har innsett var dum og førte med seg ting du ikke hadde regnet med. At du beklager så mye at du er den som har "drete på draget" og håper han kan forstå at du ikke mente såre eller gjøre hans liv verre enn det er med tanke på bruddet.. Legg deg flat og be om godt vær...

Det hjelper ikke å forsøke ignorere det i allefall eller la legen ta seg av det... Av og til kan det i voksen alder være på sin plass med en hvit løyn for å spare andre unødig sorg og smerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest petre

Hvorfor er det slik at kvinner finner seg en ny mann, elsker, ONS, kort tid etter brudd, gjerne bare dager etter avgjørelsen, mens menn går single/uten sex i månedsvis el. årevis etter det?

Trodde det var motsatt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...