Gjest Frk.Perle Skrevet 25. mars 2011 #1 Del Skrevet 25. mars 2011 jeg er litt lite kreativ av meg, og kunne trengt noen tips kjæresten min har det ganske tøft for tiden, og jeg kunne tenkt meg å gjøre noe ordentlig koselig og morsomt for han i kveld. saken er at vi har dårlig med råd akkurat nå, så det må være noe som ikke koster noe som helst egentlig.. noen forslag fra kreative hjerner der ute?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 25. mars 2011 #2 Del Skrevet 25. mars 2011 Gå en tur til et pent sted og ta med kakao eller noe annet kos å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2011 #3 Del Skrevet 25. mars 2011 Gå en tur til et pent sted og ta med kakao eller noe annet kos å spise det hørtes jo veldig hyggelig ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Perle Skrevet 25. mars 2011 #4 Del Skrevet 25. mars 2011 flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #5 Del Skrevet 25. mars 2011 Lån en fin film på biblioteket og se på den. Helt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 25. mars 2011 #6 Del Skrevet 25. mars 2011 Lån en fin film på biblioteket og se på den. Helt gratis Sammen med hjemmelagde vafler og kakao! Det er jo tross alt vaffeldagen i dag, og både vaffel og kakaoingredienser har man ofte i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Del Skrevet 25. mars 2011 Koselige forslag over her da - og jeg har skikkelig sansen for å pakke en picnickurv og medbringe til et romantisk sted :-) Det kan jo bety hjemme på teppet eller i sengen også hvis været ikke tilsier at man kan være ute? Hjemmelaget men gjennomtenkt middag begøver ikke koste mye, og spise må man jo. Pynte bordet med en påskelilje (koster 10-15 kr) og levende lys. Telys er rimelige og kan settes i alminnelige glass hvis man passer på de. Gå en lang tur sammen til romantisk destinasjon. Laste ned en god film fra nett. Masasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 #8 Del Skrevet 25. mars 2011 Forslagene ovenfor er supre, hvis du lever i et lesbeforhold. Er dette til en mann, dytter du den nyeste Clas Ohlson-katalogen i nevene på ham og en vaffel i kjeften hans, mens du gir ham en blowjob. Problem løst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #9 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jeg lever ikke i et lesbisk forhold, og min mann ville utvilsomt satt pris på både filmkveld og massasje... Men han ville nok ikke protestert om jeg hadde gjennomført ditt forslag heller Endret 25. mars 2011 av Spinell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Perle Skrevet 25. mars 2011 #10 Del Skrevet 25. mars 2011 haha ja en blowjob hadde han nok satt pris på, og DET skal ha få uansett da får jeg ordne en kurv med masse forskjellige "ting oppi", så kan han trekke ut den ene tingen etter det andre som vi skal gjøre :D legge oppi kort, massasjeolje, film, "kosestund" og diverse...hihi, nå gleder jeg meg allerede :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rune Skrevet 25. mars 2011 #11 Del Skrevet 25. mars 2011 Våt fitte er alt han trenger for å ha det mye bedre. Å dele kroppen sin hemingsløst er vel noe av det beste dere jenter kan gi til deres mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 #12 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Vel, hva jeg prøvde å få frem er at hvis gubben sliter, er det mulig han er litt kjørt både i kropp og sjel. Det siste en mann ønsker da, er ei dame som skal drasse ham med på en masse aktiviteter, når alt han higer etter er godstolen og en kveld uten at det stilles noen krav eller tas opp ugjorte eller potensielle gjøremål. Menn trenger å nullstille seg iblant. Ofte når jeg leser slike forslagstråder på KG, virker det som om det å glede mannen er å gi ham en drømmedag for dama... :gjeiper: Endret 25. mars 2011 av Kamikatze 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 25. mars 2011 #13 Del Skrevet 25. mars 2011 Forslagene ovenfor er supre, hvis du lever i et lesbeforhold. Er dette til en mann, dytter du den nyeste Clas Ohlson-katalogen i nevene på ham og en vaffel i kjeften hans, mens du gir ham en blowjob. Problem løst. blowjob og vafler får samboeren min til hverdags, om han trenger å lufte huet drasser han med meg ut i skogen for å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 25. mars 2011 #14 Del Skrevet 25. mars 2011 En ting som kan være oppløftende nå på vinteren, er å dra til et bad/basseng (hvis man har slikt noe i nærheten vel og merke) og ta badstu, plaske rundt, prøve sklier og bare være passe barnslige. Etterpå smaker det ekstra godt med mat, drikke, og sløving i koseklær. Som det ble nevnt over: Biblioteket har masse bra filmer og serier! Både gamle klassikere og nye filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #15 Del Skrevet 26. mars 2011 haha ja en blowjob hadde han nok satt pris på, og DET skal ha få uansett da får jeg ordne en kurv med masse forskjellige "ting oppi", så kan han trekke ut den ene tingen etter det andre som vi skal gjøre :D legge oppi kort, massasjeolje, film, "kosestund" og diverse...hihi, nå gleder jeg meg allerede :D Oj, kurven ble sikkert kjempefin og vel mottatt!! :-) Jeg (AB#7) liker også å pakke kurv med koselige ting til kjæresten min! Av og til med mat og av og til med annet, alltid populært. Neste kurv blir nok med påskeegg, påskete, gavekort på påskepicnickurv og kanskje påskekrim samt kryssord vi kan løse sammen :-) Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #16 Del Skrevet 26. mars 2011 Du har fått mange fine tips allerede. En ting man kan gjøre, er å slå av alt lys, sette på koselig musikk og tenne masse stearinlys. Vi pleier ofte å grille marshmallows over lysene også, hihi. Masse kos og litt snop Avslutter gjerne med litt massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #17 Del Skrevet 26. mars 2011 Du har fått mange fine tips allerede. En ting man kan gjøre, er å slå av alt lys, sette på koselig musikk og tenne masse stearinlys. Vi pleier ofte å grille marshmallows over lysene også, hihi. Masse kos og litt snop Avslutter gjerne med litt massasje Er ikke det farlig pga giftstoffene i stearinen? Man skal ikke tenne sigaretter over stearinlys, så tviler på at marshmallows er noe bedre. Just sayin' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #18 Del Skrevet 26. mars 2011 Er ikke det farlig pga giftstoffene i stearinen? Man skal ikke tenne sigaretter over stearinlys, så tviler på at marshmallows er noe bedre. Just sayin' Godt mulig, vi er nå ikke daue enda. Men vi pleier også veldig ofte å gjøre dette i flammene i ovn eller peis, går langt raskere enn med stearinlys. Men greit å være obs på dette, om det er riktig som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hennes navn Skrevet 26. mars 2011 #19 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor er det slik at det er ingen av forslagene fra damene her som virker fornuftige for en mann? Lyst å gjøre noe ekstra for mannen? Send han på en skikkelig guttetur med gutta uten at han skal trenge å ha dårlig samvittighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 26. mars 2011 #20 Del Skrevet 26. mars 2011 Finn frem flagga, åpne øla, sett chipsen på bordet, slå på TV kl 2000, da er det fotballkamp. HEIA NORGE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå