Gå til innhold

SUZY!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:D Kult!!! Jeg har hatt flott helg, absolutt. Hadde film-maraton lørdagskveld. Føler meg firkanta i øya, ennå :ler: Dessuten har paraplymannen dukket opp i nabolaget igjen, med et ganske stort barn i tillegg til bikkja... Ikke noe barn i dag, da han gikk forbi.... Gjett om undertegnede har dikta mange historier om fyren :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva - barn????!! Hm... det kan jo bety at han har søsken med barn da...

Jeg vil se denne fyren...

Når jeg kommer på besøk kommer jeg til å nekte å flytte meg fra vinduskarmen i skrekk for å gå glipp av ham! Har du snakka me'n ennå da?? (altså denne runden)

S :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Snakke?? Snakke??? Er du gal :ler: Altså, har sett ham fra vinduet, men bikkja var og gikk tur med ungen, eller motsatt. :o Jeg kjenner igjen bikkja hans! Ille.... Nei, jeg må komme meg før på jobb, for han går tur før jeg rekker og komme ut døra. Dette er utrolig 14tiss, drømte om han i natt også, og bikkja og ungen :lol: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da søt!!! :ler:

Legg om rutina så du går rett på ham utafor - nystylet og velduftende som du selvsagt er på morraskvisten så kan du jo bare smile lurt til ham og si hei - kanskje det skjer noe mer????

Spennende (lever bare litt gjennom andre ja... :roll: )Føler meg veldig raus fordi jeg fikk mannen hjem fredag natt - :sjarmor::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

8) o je... Er forresten sinnskyk aktiv på å vanne blomster om morraen, i om enn noe slitt-glamourslåbroken min. Altså, da vanner jeg blomster med vinduene åpne, kanna står klar, så hvis jeg ser ham beiner jeg og henter den, og da vinker han alltid, og jeg smiler mitt vakreste just ut av senga smil...sukk...

Angående barn, så har han flere, så noen i sommer også. Gutter på sånn ca 11-14, med forskjellig farge og greier, så ikke vet jeg. Men, han går forbi mellom åtte og halv ni, jeg får bare komme meg ut i kulda... Sukk...

Du a??? Hvordan blei Freddan??? :sjarmor: Visste ikke om jeg kunne spørre sånn på åpent forum, men gjør det likavel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddan ble innmari stille - han var jo helt utslitt stakkar... Men lørdagsmorgen... søndag... :hjerter:

Betalinga var at jeg måtte lese forretningsplan søndag formiddag... Men de har vært flinke asså - og jeg er innmari stolt av ham :wink:

Kom deg ut ja - nytter ikke å smile og vinke fra vinduet til evig tid :fy:

Enda flere unger... ? Hm... nå begynner jeg å bli skeptisk - hvor mange snakker vi om tilsammen??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:ler: Goooooooood helg med andre ord :sjarmor: Glad for du!!!!

Enten så har han en sønn, som har kompiser. Eller så jobber han m unger. Jeg kjenner folk som jobber innen barnevern for.eks, og har unger hjemme hos seg med jevne mellomrom. Krmt, ja skal snart slutte å vinke fra vinduet :oops: Som sagt, blir jo helt forfjamsa når jeg endelig ser ham på nærmere hold enn vindu, så da klarer jeg ikke å snakke... Jeg, jeg JEG, klarer ikke å snakke... skrekk :o 12=42 ja, som jeg tenkte, mmmmmm godt å ha rett 8) ... Nå skal jeg i møter resten av dagen, tror jeg... Så vi sneiks i morra :wink:

Klem på du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...