Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 :D Null hull!!! Oh lykke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Flinke glammy!!!! :kysse: Nå skal jeg snart ut å kjøpe sykkelbukse - får så vondt i rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 :o Glidekrem heter det, glidekrem, den "analhelper" er bra, hjelper ikke med sykkelbukse, makan, må jeg lære deg alt, eller? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Åååhhhh... Når jeg sykler da skjønner du vel... Nå har du lekt for mye med lurven igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 AAAARRRGGGHHHHHH!!!! MER snikksnakk!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva ER det for noe i veien med øyebrynene dine????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det samme som med puppene dine. de er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det samme som med puppene dine. de er for store. Det er ikke noen feil det... ikke med pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #9 Del Skrevet 31. oktober 2003 Åååhhhh... Når jeg sykler da skjønner du vel... Nå har du lekt for mye med lurven igjen. :oops: Krmt, høh??? Meg ikke sjøne noene tingen Arkis, ikke fornøyd med tingenes tilstand??? eller litt misunnelig, dette er en reell personlig melding til Suz, fra meg, hvis du vil være med å leke får du spørre pent og ikke drive pg vifte med de derre hersens øyebryna heile tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 *sukker henført og betatt over hvor tøff Glammis er..* Det er riktig det - si det til'n. Komme her på vår tråd og hetse puppene mine med øyebrynene sine... :fy: Men nå går jeg - God helg Glammis!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #11 Del Skrevet 31. oktober 2003 øver meg bare på å bli verdens beste moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #12 Del Skrevet 31. oktober 2003 øver meg bare på å bli verdens beste moderator! Nazi-opplegg asså... *snøft* NÅ går jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #13 Del Skrevet 31. oktober 2003 God helg til du!!! Stoooooooor helgekos, stikker snart jeg også, skal kjøpe meg en ny cd.... som jeg hørte på tirsdag :kysse: til Suz fra Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #14 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nazi-opplegg asså... *snøft* NÅ går jeg... Lasse = grinebiter med markeringsbehov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #15 Del Skrevet 31. oktober 2003 øver meg bare på å bli verdens beste moderator! På god vei, kjekken, på god vei Jeg derimot har bestemt meg for å bli tøff i trynet, nå når jeg er blitt gammal, og står på mitt... Dette er ikke snikksnakk! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #16 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er det, bare tull og fjas og snikksnakk! det ødelgger forumet gjør det!!! :evil: Ser du ikke at jeg er rødglødende av raseri???.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #17 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er det, bare tull og fjas og snikksnakk! det ødelgger forumet gjør det!!! :evil: Ser du ikke at jeg er rødglødende av raseri???.... Og jeg er veldig god til å kline :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #18 Del Skrevet 3. november 2003 :o Han er virkelig bemerkelsesverdig rød... Why...? :-? God mandag Glammy, fant du cd'n??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. november 2003 #19 Del Skrevet 3. november 2003 God mandag til deg også! Ikke funnet cd ennå, men jobber med saken... Rød, ja.... Ikke vet jeg, tulle mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #20 Del Skrevet 3. november 2003 Hatt det bra? Vi overraska svigermor på lørdag - meeget vellykka!!! Hu hadde haka nedpå tredje knapphullet! Kanskje Arken har hørt for mye på Imperiet og tror han skal vinne flere diskusjoner ("Alltid rött - alltid rätt" hadde de en sang som het... ) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå