Gjest Foxy Skrevet 24. mars 2011 #1 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvilke tanker har dere om dette; hvorfor faller man for noen på jobben selv om man allerede er i et supert forhold? Er d noe spesielt m de som havner i enn sånn situasjon? Har du vært der, og hva skjedde eventuelt? Og hva er situasjonen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sær Skrevet 24. mars 2011 #2 Del Skrevet 24. mars 2011 Har ikke vært der selv. Men vet om ei på jobben som er i et supert forhold. Og som nå nylig ble observert med en annen på jobben. Han også i et såkalt supert forhold. Hun blir da merkelig nok sett på som horete. Og alle ler av henne og snakker om henne. Mens han har fått ryggen fri, bare fordi han er mann. Skjønner ikke helt det der, jeg. Heldigvis vet hun ikke noe om alt snakket om henne, for hun tror at ingen vet noeom hennes hemmelige forelskelse (som faktisk lyser ut av henne når hun er med den andre fyren). Og jeg skjønner forsåvidt at det blir snakket. For man ser personlighetsendringen hennes veldig lett. Slik som når elskeren hennes er borte, så blir hun både sur og lei. Nesten vanskelig å ha med å gjøre. Og hun har faktisk dobbelt erfaring med å forelske seg på jobb, for typen hennes er fra samme arbeidsplass. Og vet ingenting stakkars. Tror det å falle for noen på jobben kan ha noe med daglig spenning og oppmerksomhetstrang å gjøre. Når jeg faller for noen på jobben, så er det mest fordi jeg kjeder meg og savner en litt mer morsom arbeidshverdag. Men jeg har ikke gjort så mye mer enn å drømme. Ikke engang når jeg har hatt muligheten. Jeg synes ikke at det passer seg. Må være kjedelig for arbeidsmiljøet hvis ting går skeis. I det tilfellet jeg snakker om lenger opp, så kommer det nok mest av oppmerksomhetstrang og det å ikke å klare å si nei når sjansen byr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Del Skrevet 25. mars 2011 Fordi man tror/vet at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2011 #4 Del Skrevet 27. mars 2011 been there done that! har vaert sammen med kjaeresten i snart 5 aar. har det kjempe fint sammen, selv om vi har vaare daarlige dager. i sommer fikk vi en ny ansatt paa jobben og han tok meg med storm. merka jeg ble helt vill etter han. ville ha han. ble veldig mye floerting og ja det endte med at jeg var utro mot kjaeresten min. gikk tidlig paa jobben ga han bj mange ganger osv. men det endte med at jeg ikke klarte det mer, han ville ikke ha forhold og det saaret meg veldig. jeg gikk tilbake til kjaeresten min. han vet ingenting om det som skjedde mellom meg og kollegaen. Merker tanken sliter meg ut. at jeg var utro og holder det sjult for mannen. men som sagt det de ikke vet har de ikke vondt av. en eller annen gang kommer sannheten ut og det kommer til aa oedelegge forholdet vaart, men jeg skal holde kjeft om det saa lenge jeg klarer. synes ikke du burde gjoere noe mer med det, hvis du er i den situasjonen naa. ja man tror alltid gresset er groennere paa andre siden, men det er det ikke! proev heller aa gjoere romantiske ting med mannen din og jobb med foholdet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå