goille Skrevet 24. mars 2011 #1 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei. Leste en militærartikkel på CNN her en dag hvor ordet "cross-hair" ble brukt. Lurer på om noen kan oversette det for meg da jeg ikke finner oversettelsen hverken på tritrans eller google. Vet jo hva ordene betyr hver for seg,men kan ikke skjønne at det skal direkteoversettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 24. mars 2011 #2 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er siktekrysset-greia i et våpen sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goille Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er siktekrysset-greia i et våpen sånn her tusen takk for svar...dette ordet har irritert vettet ut av meg de siste dagene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #4 Del Skrevet 25. mars 2011 På norsk heter denne saken trådkors, hvis det kan være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goille Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2011 På norsk heter denne saken trådkors, hvis det kan være av interesse Absolutt av interesse... takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er siktekrysset-greia i et våpen sånn her Aww nå blei jeg emo, minner meg om counter-strike i gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 25. mars 2011 #7 Del Skrevet 25. mars 2011 Trådkors var det det het ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #8 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvis du unngår bindestreken klarer google til og med å oversette det (Måtte teste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goille Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvis du unngår bindestreken klarer google til og med å oversette det (Måtte teste) Du har så rett...jeg som rotet med hvor jeg søkte :gjeiper: . Jeg brukte tritrans og http://www.gratisordbok.se/trans?Q2=&Q=crosshair&F=en&T=no Er så vant med å bruke google til alt at jeg automatisk skrev det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå