AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg har et lite dellema. Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. litt frem og tilbake det første året, men nå er vi som nyforelsket igjen og venter en liten blomst i oktober. Han har to barn fra før på 12 og 14. Han har vært gift og han hadden en vanskelig tid med ekskonen og etter skilsmissen. i utgngapsunktet hadde han ikke tenkt seg flere barn, men viste at om han skulle være sammen med meg ville det bli 1. Og alt er fantastisk for oss begge. Jeg har i utgangspunktet ikke noe behov for å gifte meg. Aldri hatt heller, men jeg er så glad i mannen min. Jeg har alltid tenkt at om jeg skal gifte meg, vil jeg gjøre det utendørs på en strand eller borgelig. Ikke for mye styr rundt det. Vi skal kjøpe hus og bosette oss sammen. Begge føler at det endelig klaffer for oss. Spørsmålet mitt er bare om jeg skal ta skrittet og fri. Jeg er selvsagt litt redd for hva han skal si. ikke nei fordi han ikke elsker meg, men fordi han ikke vil gifte seg. Synspunkter, råd, tips eller meninger tas imot. hilsen forelsket frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde nok forsikret meg på forhånd at det å gifte seg er noe han kan tenke seg. Jeg har pr. i dag null lyst til å gifte meg. Jeg hadde en gang. Samboer fridde og jeg takket nei. Det ble litt kleint. Jeg elsket mannen, men så at vi slet med noen ting og jeg ville ha ordnet opp i det før jeg kunne si ja og forplikte meg for resten av livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Del Skrevet 24. mars 2011 det forstår jeg jo Men vi har absolutt ingen problemer. Krangler ikke, åpne om økonomi, barna, hus osv. Tenkte ikke å fri i morgen, men kanskje om 1år eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 24. mars 2011 #4 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan ikke mannen fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan ikke mannen fri? Hvorfor skal jeg vente på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 24. mars 2011 #6 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan ikke mannen fri? Hvorfor skal bestandig mannen fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor skal bestandig mannen fri? Helt enig. Jeg synes det er flott at vi kvinner tar initiativ. Derfor jeg har litt lyst til å prøve meg Mangler bare guts. Men ville ikke følt det som nederlag om han sa nei. Vill ikke følt at det var meg det handlet om da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er kanskje litt vel uromantisk, men jeg synes det er greit å ha snakket litt om ekteskap og slikt før man ev. frir, jeg da. Ikke som i å planlegge det, men kanskje bare en generell prat om fremtid og forhold og alt det der. Jeg synes også i grunnen at det hører hjemme i et voksent forhold å snakke om slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå