Gå til innhold

At jeg aldri lærer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det igjen. Falt for en fyr som er gift. Han brukte ikke ring, stod som singel på Facebook og oppførte seg i det store og det hele som om det var akkurat det han var.

Jeg traff ham, vi traff hverandre igjen, vi hadde sex og jeg tenkte på å spørre. Ja, klart jeg skulle spurt først, men det gjorde jeg altså ikke.

Nå har han det greit, jeg har det kjipt og er enda er erfaring jeg ikke hadde bruk for rikere.

Hadde jeg enda vært ung og pen, men det er jeg ikke. Jeg er eldre enn både ham og kona hans. Jeg var vel bare et billig ligg, og det svir. Til og med når man er godt voksen.

Kontakten er brutt, følelsene skal helles vann på og sårene skal bare heles, så har jeg det vel fint til neste gang jeg går på en smell. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der kan hende oss alle. Det blir sånn når den andre parten ikke er ærlig og fremstår på alle måter som singel. Har gått i den fella jeg også. Blir bare forbannet. Det er jo helt tydlig at de da kun er ute etter et ligg og at de har oppdaget at det er lettere å få til dersom de fremstår som single. Kynisk og forkastelig. Allikevel så velger jeg å tro på de jeg møter og så får jeg heller tåle en smell eller to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No_glitter

Vit da at det er du som står som vinneren her; han er bare en utro fyr som trenger et ligg for å få opp selvtilliten. Du er en erfaring rikere, han har enda et feilsteg bak seg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du skal iallefall ikke være skuffet over deg selv. Du gjorde alt rett. Ingen spør om en Ons er gift når han ikke bærer ring. Det eneste jeg reagerer litt på er hvordan du klarer å få følelser for en slik idiot. Kanskje det er fordi damer før sterkere følelser etter sex enn menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal iallefall ikke være skuffet over deg selv. Du gjorde alt rett. Ingen spør om en Ons er gift når han ikke bærer ring. Det eneste jeg reagerer litt på er hvordan du klarer å få følelser for en slik idiot. Kanskje det er fordi damer før sterkere følelser etter sex enn menn?

Du fikk med biten om at vi traff hverandre og traff hverandre igjen? Jeg har ikke ONS, jeg er for gammel til det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du fikk med biten om at vi traff hverandre og traff hverandre igjen? Jeg har ikke ONS, jeg er for gammel til det nå.

OK, jeg leste ikke skikkelig. Om du ikke visste at han var gift er det allikevel han som lurte deg. Å hoppe til køys etter 2 møter virker heftig for meg, men jeg er veldig gammeldags av meg. Men lev slik du føler er best. Jeg er mann forresten. Lykke til videre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balimo

Kjipt det.

Nå vet ikke jeg hvor lenge du ventet med å ha sex med han. Men du sier selv at du har opplevd dette før. Uansett alder, burde man kanskje vente litt med å ha sex?

Han hadde antakelig bare løyet hvis du hadde spurt "er du gift", men du kunne kanskje detektert løgnen eller merket noe rart med oppførselen hans, dersom du hadde ventet litt lenger?

Hvis du derimot ventet lenge nok, og dette fortsatt skjedde, så er det ingenting annet å si enn at du var uheldig. Han er uansett sleip og sånne mennesker trenger man ikke i livet sitt.

Godt å lese at du holdt deg unna han i ettertid :)

Btw: Hvordan fant du ut om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det.

Nå vet ikke jeg hvor lenge du ventet med å ha sex med han. Men du sier selv at du har opplevd dette før. Uansett alder, burde man kanskje vente litt med å ha sex?

Han hadde antakelig bare løyet hvis du hadde spurt "er du gift", men du kunne kanskje detektert løgnen eller merket noe rart med oppførselen hans, dersom du hadde ventet litt lenger?

Hvis du derimot ventet lenge nok, og dette fortsatt skjedde, så er det ingenting annet å si enn at du var uheldig. Han er uansett sleip og sånne mennesker trenger man ikke i livet sitt.

Godt å lese at du holdt deg unna han i ettertid :)

Btw: Hvordan fant du ut om det?

Jeg ventet ganske så lenge, for meg betyr "traff, og traff igjen" ikke at vi traff hverandre to ganger, men flere, over et halvt års tid før vi traff hverandre i en situasjon som ledet til sex ;) Jeg fikk en mistanke om at noe ikke stemte, vet ikke hvorfor, og spurte. Ansiktsuttrykket sa det meste. :(

Når jeg sier at det har skjedd igjen, så sikter jeg ikke til sex, men til å treffe en som allerede er opptatt og som tier om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uærlig, utro jæv**! :kjefte:

Føler med deg som kom borti en slik :/ Men det er ikke din feil at han var som han var, husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...