Gå til innhold

Dere med silikonpupper!

Fremhevede innlegg

Gjest flatguri
Skrevet

Har hatt mine i snart 11 år og skal nå få fjernet dem,noe jeg gleder meg til.Har faktisk aldri trives med dem.Så nå skal jeg gå sommeren i møte med flate bryst:-D

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor venta du med å ta dem ut i 11 år hvis du ikke liker dem??

Gjest flatguri
Skrevet

Pga at jeg er livredd narkose:-S + at det koster penger for å få fjernet dem,noe som ikke vokser på trær når man jobber deltid og er alene med 3 barn;-)

AnonymBruker
Skrevet

Pga at jeg er livredd narkose:-S + at det koster penger for å få fjernet dem,noe som ikke vokser på trær når man jobber deltid og er alene med 3 barn;-)

hvorfor har du aldri trives med dem? str, form, for store, unaturlig, faste, ??? hvorfor ville gå tilbake til helt flat? hvorfor ikke vente med operasjonen til du må, og heller at dem ut da???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert silikon nå i 1 år, mye fram og tilbake.

Alltid tenkt at jeg skulle ha det men nå, når jeg faktisk kan bestemme dette selv, kommer angsten..Jeg har små-spisse "pupper", en helt vanlig A-cup. Med andre ord ikke noe å skryte av! Liker dem ikke og egentlig tanken på å ha dem resten av livet, er deprimerende..

Det jeg er redd for, er 3 ting: selve narkosen,smertene i ettertid og harde kapsler..

Hvor vanlig er harde kapsler? Mange her som har fått det? Hvor "jævelig" er egentlig selve prosessen? Og burde jeg gjøre dette en gang for alle og edelig få selvtilliten?

Noen råd? Skal jeg kjøre på??

Gjest Chanè
Skrevet

narkosen er da ikke noe å bekymre seg for .. folk legges i narkose hver eneste dag, og når hørte du sist at det gikk galt .. ?

kapsler er ikke vanlig. det skjer. men det gjør flyulykker også.

smertene er temmelig drøye. men du overlever. du får medisiner mot det. og det går over.

så .. hiv deg rundt, lykke til :)

Gjest charella
Skrevet

Alltid tenkt at jeg skulle ha det men nå, når jeg faktisk kan bestemme dette selv, kommer angsten..Jeg har små-spisse "pupper", en helt vanlig A-cup. Med andre ord ikke noe å skryte av! Liker dem ikke og egentlig tanken på å ha dem resten av livet, er deprimerende..

Det jeg er redd for, er 3 ting: selve narkosen,smertene i ettertid og harde kapsler..

Hvor vanlig er harde kapsler? Mange her som har fått det? Hvor "jævelig" er egentlig selve prosessen? Og burde jeg gjøre dette en gang for alle og edelig få selvtilliten?

når du sier du akkurat kan bestemme dette selv så tenker jeg du akkurat har blitt 18? om jeg var deg ville jeg ventet ihvertfall til du var 20 da puppene er mer utviklet. og om du ikke allerede gjør det, begynn på p-piller. mange som får litt større pupper av det.

et godt tips er å søke på google på "inplants before after" da er det litt lettere å se hvordan resultat du kan få. mangen som tenker at de vil få helt anderledes pupper når de tar silikon, men de vil se akkurat ut som nå, bare mer "fylt ut".

Også en annen ting, jeg husker jeg helt uten å tenke over det, så for meg at hvis jeg bare tok silikon kom jeg til å bli helt anderledes som person, kom til å bli mye gladere og lykkeligere og blabla. men jeg er akkurat den samme "kjedelige" meg etter operasjonen :gjeiper: Derimot er det mye kjekkere å kle seg i pene klær nå, slipper å se meg i speilet å føle meg jævlig for puppene så så små ut. kan til og med gå uten bh og det ser kjempe hot ut :fnise:

Jeg burde kanskje sagt at du burde heller gå til psykolog og få deg bedre selvtillit, og heller tenke at du er fin som du er. men det er helt opp til deg. gjør det du føler er rett for deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss du virkelig har tenkt igjennom, og funnet ut at du likevel vil gå gjennom en op:

Narkosen: ikke stress med den. Du sover og har det så bra atte! Smertene i ettertid: det ordner seg, og er verdt det. Ikke alle som har forferdelige smerter, gjerne bare en del ubehag, og det fins jo smertestillende. Komplikasjoner derimot- oppstår. Harde kapsler-det er ivertfall det største minuset jeg tenker på, at jeg faktisk kan plutselig få harde stygge bryster istedet for de fantastiske jeg har nå. Men kan ikke gå rundt og tenke på det. Skjer det, så skjer det.

AnonymBruker
Skrevet

Viss du virkelig har tenkt igjennom, og funnet ut at du likevel vil gå gjennom en op:

Narkosen: ikke stress med den. Du sover og har det så bra atte! Smertene i ettertid: det ordner seg, og er verdt det. Ikke alle som har forferdelige smerter, gjerne bare en del ubehag, og det fins jo smertestillende. Komplikasjoner derimot- oppstår. Harde kapsler-det er ivertfall det største minuset jeg tenker på, at jeg faktisk kan plutselig få harde stygge bryster istedet for de fantastiske jeg har nå. Men kan ikke gå rundt og tenke på det. Skjer det, så skjer det.

Takk for mange svar, jeg er 22 nå og tenker at dette burde jo vært tida.

Ser de av dere som har svart sier jeg bare skal gjøre det, fortsatt litt redd hehe.

Men tror jeg tar sjansen:)

AnonymBruker
Skrevet

Silikonpupper ser helt jævlig ut. Dere som legger dere under kniven; der ser man hvor galt samfunnet har blitt. Jeg har en venninne som fikk seg kjøpepupper nylig, det er så grusomt å se på og jeg klarer ikke respektere henne mer, så jeg har kuttet ut henne som venn, hun var aldri særlig nær uansett.

Men fy så stygt det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Silikonpupper ser helt jævlig ut. Dere som legger dere under kniven; der ser man hvor galt samfunnet har blitt. Jeg har en venninne som fikk seg kjøpepupper nylig, det er så grusomt å se på og jeg klarer ikke respektere henne mer, så jeg har kuttet ut henne som venn, hun var aldri særlig nær uansett.

Men fy så stygt det er.

Jeg er mann. Jeg kan godt knulle ei jente med silikonpupper, men hun blir ikke mor til mine barn :o)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar, jeg er 22 nå og tenker at dette burde jo vært tida.

Ser de av dere som har svart sier jeg bare skal gjøre det, fortsatt litt redd hehe.

Men tror jeg tar sjansen:)

Hvorfor ønsker du å operere? hvorfor er du ikke fornøy med dem som dem er?

Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gjorde det tidligere, da jeg allikevel visste at jeg kom til å gjøre det en gang.

Drit i alle som sier at silikon er stygt. De tenker bare på slike ala Linni osv. De fleste av oss andre har str som matcher resten av kroppen. Fastheten går over, og jeg syns mine er overraskende myke og fine. Aldri fått noe klager av gutta heller :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Mange som er negative til silikon. nettop fordi de tror at det er dette som blir resultatet Link

:gjeiper:

Sannheten er at silikon idag er så vanlig, leger har blitt så flinke, at man kan ikke se det er silikon en gang.

AnonymBruker
Skrevet

samfunnet er alt for utseende basert

Skrevet

Jeg er mann. Jeg kan godt knulle ei jente med silikonpupper, men hun blir ikke mor til mine barn :o)

Hvis hun blir gravid, og det er det alltid en fare for ved samleie så kan hun jo bli det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...